saab 9-3 2.2 tid mootoripadjad

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
dragen
Postitusi: 3
Liitunud: E Sept 30, 2013 18:15
Asukoht:
Auto:

#1

E Sept 30, 2013 18:21

Tere!

Mure siis selline, et oleks vaja sellist mootori patja nagu pildil toodud on aga ei leia teist kuskil mõistliku hinnaga müügis (loe 280 eurot ei ole mõistlik pesas kummi eest), et kas sinna sobib ka mõni uuem padi või ehk teab keegi kus neid normaalse raha eest müüakse. Asub teine siis õhufiltri all pms.

Tänud!

Lisatud failid
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#2

K Okt 02, 2013 0:20

Autoint.ee tegi mulle pakkumise sellele padjale hinnaga 116.20€.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#3

K Okt 02, 2013 9:38

Autoint.ee tegi mulle pakkumise sellele padjale hinnaga 116.20€.

Sa ajad hetkel midagi väga sassi...:wtf:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#4

K Okt 02, 2013 14:23

Autoint.ee tegi mulle pakkumise sellele padjale hinnaga 116.20€.

Sa ajad hetkel midagi väga sassi...:wtf:


Tõsi, küsisin pakkumist SS' le.
Harjukas
Postitusi: 6
Liitunud: R Sept 19, 2014 23:00
Asukoht:
Auto:

#5

R Sept 19, 2014 23:18

Kas need 2,2 l diisli esimesed padjad on, ülal pildil olev parem 4964649 ja vasak 4623138 on hüdraulilised või lihtsalt kummipuksid?
Olen käinud läbi mitmed teenindused ja ühes kohas öeldakse, et kumm, teises kohas, et hüdraulilised
Momendil on originaalidega raskusi, mul vahetati sisse mingid poolakate kummipuksid. Kui enne oli vibra vaid külma mootoriga, siis momendil on tühikäigul selline Belarusi traktori ühtlane müdin.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

L Sept 20, 2014 20:01

Originaalis on hüdraul. padjad.
Harjukas
Postitusi: 6
Liitunud: R Sept 19, 2014 23:00
Asukoht:
Auto:

#7

P Sept 21, 2014 17:39

Tänan Trionicut selge vastuse eest!

Kas oleks võimalik kasutada mingi teise auto hüdropatju väikse ümberehitusega?
Metallist on mul võimalus teha ükskõik mida, kuid esiteks ei tea ma hüdropatjade nomenklatuurist mitte midagi ja ei kujuta ette, mis sinna vahele umbes sobiks.
Teiseks, sellise hinnaklassiga autol (SAAB 9-3 2001 2,2 diisel) ei ole väga suur ümberehitus ilmselt enam otstarbekas.
Jään ootama huvitavaid lahendusi!

Aga äkki on kellelgi riiulil täiesti originaalid (parem 4964649 ja vasak 4623138 on hüdraulilised) vedelemas, millega ei osata midagi teha? Mul on endal olemas üleliigne tagumine hüdropadi nr. 4961330.

Taskus telefon 5620 3179.
Harjukas
Postitusi: 6
Liitunud: R Sept 19, 2014 23:00
Asukoht:
Auto:

#8

L Nov 08, 2014 23:35

Teatan, et pika otsimise peale leidsin oma 2, 2 diislile kasutatud padjad (parem 4964649 ja vasak 4623138). Sai teised alla pandud ja ei mingit erilist tulemust - ikka nagu traktor. Meister võttis siis intuitsioonile ja kogemusele toetudes ära tagumise padja, selle ümmarguse Nr 4961330, mis oli kevadel just vahetatud.
Mootor töötas tühikäigul, kui õmblusmasin. Kuna mul oli veel üks selline üle, siis panime selle alla ja tulemus oli totaalselt parem, kuid veel mitte ideaalne.

Olin juba varem kuulnud, et neid Nr 4961330 on erineva jäikusega ning eristatakse neid värvikoodi järgi.

Ilmselt oleks veel pehmemat vaja.

Kas keegi teab asjast midagi täpsemalt?
Harjukas
Postitusi: 6
Liitunud: R Sept 19, 2014 23:00
Asukoht:
Auto:

#9

K Mai 20, 2015 20:45

Need vanad padjad, millise eelmisel aastal alla panin, väsisid ära ja tänu Troost Auto meestele leidsime siiski mingid asendused, mis tühikäigul siiski annavad tuntava vibra ja traktori hääle.
Sõbrad, kui Teil on midagi mõistlikku välja pakkuda, siis andke teada!

Muidu läheb heas seisus SAAB 9-3 autode taevasse!
Kahju on, aga kaua sa hing Rootsi traktoriga sõidad.
Kõige hullem on naistega, korra sõidab ja läinud, kuna teistel jorssidel on vaiksed, vaid kumme sahistavad Bummerid. . .
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#10

K Mai 20, 2015 21:05


Muidu läheb heas seisus SAAB 9-3 autode taevasse!
Kahju on, aga kaua sa hing Rootsi traktoriga sõidad.
Kõige hullem on naistega, korra sõidab ja läinud, kuna teistel jorssidel on vaiksed, vaid kumme sahistavad Bummerid. . .


No noh, kas originaal või b-osa on liiga kallis või milles asi? Kiire googeldamine ja eBay andsid tulemuse et Neobros http://www.neobrothers.co.uk/index.php pakub neid kõiki sinu toodud koodidega patju. Odavad küll just ei ole just, aga Saabil polegi eriti küljes tükke, mis originaalis alla 100 eur/tk maksaks....ventiilikorke ehk leiab :) Lammutuses on ka lammutamisel ju just enamasti diislid, nii et ega need jupid maailmast otsa saanud pole.
Kas selle pärast siis kohe autot lammutusse viia...
Aga mõistan mure suurust, sest Belarussiga tõepoolest aastal 2015 naisi ei saa, aastal 1985 ehk küll ;)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Harjukas
Postitusi: 6
Liitunud: R Sept 19, 2014 23:00
Asukoht:
Auto:

#11

K Juul 22, 2015 23:58

Tänan heade nõuannete eest!
Peale minu viimast kurtmist oleks nagu midagi paisu tagant pääsenud, sai kohe uue parema ja kohe ka uue vasaku. Uus parem tegi autost jälle auto, kuigi tühikäigul jäi mingi talutav kere vibra sisse.
Vasaku padja vahetus venis puhkuse tõttu ja kui lõpuks ära tehti , oli tulemuseks selline vibra, mida enne polnud näinud. Vana vahele tagasi ning jälle olemas probleem, millega tegeleda! Peab märkima, et see uus vasak on tõesti jäik ja meenutab eelmisel aastal VIKINGIST saadud täiskummist asenduspukse, millel oli peal saksa tähtedega venekeelne kiri PODUŠKA. Parem, mis on ehituselt sarnane, ainult keerulisema kinnitusega, oli tõesti tunduvalt pehmem.
Võib-olla mõni teine tootja teeb pehmemaid, ei oska veel öelda!
Tagumise st käigukasti all olevaga oli analoogiline lugu, number sama, kuid erineva jäikusega. Nagu mäletan, räägiti mida ka värvikoodist, mille kohta kuskilt teadmisi ei ole suutnud hankida. Vasak on ilus, haljas, ilma ühegi numbrita ja tootja nimetuseta.

Mul on tohutu huvi see probleem lahendada, kuigi lolli järjekindlust ei pea ma oma parimaks iseloomujooneks.
Oleks pidanud eelmisel aastal auto ära vahetama ja asi oleks unustatud! Tarbeauto on k...t muutunud hobbyautoks!
TiitSoorm
Postitusi: 4
Liitunud: N Juul 23, 2020 12:53
Asukoht: Tallinn
Auto: SAAB 9-3 2,2 diisel

#12

N Nov 18, 2021 12:46

Saadaval komplekt kasutatud patju 4623138, 4964649, 4961330. Helistada 56203179 Tiit
Vasta