1. leht 1-st

saab 9-3 2.2 tid mootoripadjad

Postitatud: E Sept 30, 2013 18:21
Postitas dragen
Tere!

Mure siis selline, et oleks vaja sellist mootori patja nagu pildil toodud on aga ei leia teist kuskil mõistliku hinnaga müügis (loe 280 eurot ei ole mõistlik pesas kummi eest), et kas sinna sobib ka mõni uuem padi või ehk teab keegi kus neid normaalse raha eest müüakse. Asub teine siis õhufiltri all pms.

Tänud!

Lisatud failid

saab 9-3 2.2 tid mootoripadjad

Postitatud: K Okt 02, 2013 0:20
Postitas andrehh
Autoint.ee tegi mulle pakkumise sellele padjale hinnaga 116.20€.

saab 9-3 2.2 tid mootoripadjad

Postitatud: K Okt 02, 2013 9:38
Postitas iisak
Autoint.ee tegi mulle pakkumise sellele padjale hinnaga 116.20€.

Sa ajad hetkel midagi väga sassi...:wtf:

saab 9-3 2.2 tid mootoripadjad

Postitatud: K Okt 02, 2013 14:23
Postitas andrehh
Autoint.ee tegi mulle pakkumise sellele padjale hinnaga 116.20€.

Sa ajad hetkel midagi väga sassi...:wtf:


Tõsi, küsisin pakkumist SS' le.

saab 9-3 2.2 tid mootoripadjad

Postitatud: R Sept 19, 2014 23:18
Postitas Harjukas
Kas need 2,2 l diisli esimesed padjad on, ülal pildil olev parem 4964649 ja vasak 4623138 on hüdraulilised või lihtsalt kummipuksid?
Olen käinud läbi mitmed teenindused ja ühes kohas öeldakse, et kumm, teises kohas, et hüdraulilised
Momendil on originaalidega raskusi, mul vahetati sisse mingid poolakate kummipuksid. Kui enne oli vibra vaid külma mootoriga, siis momendil on tühikäigul selline Belarusi traktori ühtlane müdin.

saab 9-3 2.2 tid mootoripadjad

Postitatud: L Sept 20, 2014 20:01
Postitas Trionic
Originaalis on hüdraul. padjad.

saab 9-3 2.2 tid mootoripadjad

Postitatud: P Sept 21, 2014 17:39
Postitas Harjukas
Tänan Trionicut selge vastuse eest!

Kas oleks võimalik kasutada mingi teise auto hüdropatju väikse ümberehitusega?
Metallist on mul võimalus teha ükskõik mida, kuid esiteks ei tea ma hüdropatjade nomenklatuurist mitte midagi ja ei kujuta ette, mis sinna vahele umbes sobiks.
Teiseks, sellise hinnaklassiga autol (SAAB 9-3 2001 2,2 diisel) ei ole väga suur ümberehitus ilmselt enam otstarbekas.
Jään ootama huvitavaid lahendusi!

Aga äkki on kellelgi riiulil täiesti originaalid (parem 4964649 ja vasak 4623138 on hüdraulilised) vedelemas, millega ei osata midagi teha? Mul on endal olemas üleliigne tagumine hüdropadi nr. 4961330.

Taskus telefon 5620 3179.

saab 9-3 2.2 tid mootoripadjad

Postitatud: L Nov 08, 2014 23:35
Postitas Harjukas
Teatan, et pika otsimise peale leidsin oma 2, 2 diislile kasutatud padjad (parem 4964649 ja vasak 4623138). Sai teised alla pandud ja ei mingit erilist tulemust - ikka nagu traktor. Meister võttis siis intuitsioonile ja kogemusele toetudes ära tagumise padja, selle ümmarguse Nr 4961330, mis oli kevadel just vahetatud.
Mootor töötas tühikäigul, kui õmblusmasin. Kuna mul oli veel üks selline üle, siis panime selle alla ja tulemus oli totaalselt parem, kuid veel mitte ideaalne.

Olin juba varem kuulnud, et neid Nr 4961330 on erineva jäikusega ning eristatakse neid värvikoodi järgi.

Ilmselt oleks veel pehmemat vaja.

Kas keegi teab asjast midagi täpsemalt?

saab 9-3 2.2 tid mootoripadjad

Postitatud: K Mai 20, 2015 20:45
Postitas Harjukas
Need vanad padjad, millise eelmisel aastal alla panin, väsisid ära ja tänu Troost Auto meestele leidsime siiski mingid asendused, mis tühikäigul siiski annavad tuntava vibra ja traktori hääle.
Sõbrad, kui Teil on midagi mõistlikku välja pakkuda, siis andke teada!

Muidu läheb heas seisus SAAB 9-3 autode taevasse!
Kahju on, aga kaua sa hing Rootsi traktoriga sõidad.
Kõige hullem on naistega, korra sõidab ja läinud, kuna teistel jorssidel on vaiksed, vaid kumme sahistavad Bummerid. . .

saab 9-3 2.2 tid mootoripadjad

Postitatud: K Mai 20, 2015 21:05
Postitas skyline

Muidu läheb heas seisus SAAB 9-3 autode taevasse!
Kahju on, aga kaua sa hing Rootsi traktoriga sõidad.
Kõige hullem on naistega, korra sõidab ja läinud, kuna teistel jorssidel on vaiksed, vaid kumme sahistavad Bummerid. . .


No noh, kas originaal või b-osa on liiga kallis või milles asi? Kiire googeldamine ja eBay andsid tulemuse et Neobros http://www.neobrothers.co.uk/index.php pakub neid kõiki sinu toodud koodidega patju. Odavad küll just ei ole just, aga Saabil polegi eriti küljes tükke, mis originaalis alla 100 eur/tk maksaks....ventiilikorke ehk leiab :) Lammutuses on ka lammutamisel ju just enamasti diislid, nii et ega need jupid maailmast otsa saanud pole.
Kas selle pärast siis kohe autot lammutusse viia...
Aga mõistan mure suurust, sest Belarussiga tõepoolest aastal 2015 naisi ei saa, aastal 1985 ehk küll ;)

saab 9-3 2.2 tid mootoripadjad

Postitatud: K Juul 22, 2015 23:58
Postitas Harjukas
Tänan heade nõuannete eest!
Peale minu viimast kurtmist oleks nagu midagi paisu tagant pääsenud, sai kohe uue parema ja kohe ka uue vasaku. Uus parem tegi autost jälle auto, kuigi tühikäigul jäi mingi talutav kere vibra sisse.
Vasaku padja vahetus venis puhkuse tõttu ja kui lõpuks ära tehti , oli tulemuseks selline vibra, mida enne polnud näinud. Vana vahele tagasi ning jälle olemas probleem, millega tegeleda! Peab märkima, et see uus vasak on tõesti jäik ja meenutab eelmisel aastal VIKINGIST saadud täiskummist asenduspukse, millel oli peal saksa tähtedega venekeelne kiri PODUŠKA. Parem, mis on ehituselt sarnane, ainult keerulisema kinnitusega, oli tõesti tunduvalt pehmem.
Võib-olla mõni teine tootja teeb pehmemaid, ei oska veel öelda!
Tagumise st käigukasti all olevaga oli analoogiline lugu, number sama, kuid erineva jäikusega. Nagu mäletan, räägiti mida ka värvikoodist, mille kohta kuskilt teadmisi ei ole suutnud hankida. Vasak on ilus, haljas, ilma ühegi numbrita ja tootja nimetuseta.

Mul on tohutu huvi see probleem lahendada, kuigi lolli järjekindlust ei pea ma oma parimaks iseloomujooneks.
Oleks pidanud eelmisel aastal auto ära vahetama ja asi oleks unustatud! Tarbeauto on k...t muutunud hobbyautoks!

Re: saab 9-3 2.2 tid mootoripadjad

Postitatud: N Nov 18, 2021 12:46
Postitas TiitSoorm
Saadaval komplekt kasutatud patju 4623138, 4964649, 4961330. Helistada 56203179 Tiit