Kuna suurem osa tuunib oma bensukaid , siis ka küsimus...
Kas ja kuidas saaks diislit võimsamaks, tegemist siis 1,9 TiD 110 kw. Neti avarustes surfates jääb silmsa igasuguseid (chipe)
kuid kas neist ka kasu on.... ehk kellelgi oma kogemus ja hea soovitus.
1,9 TiD tuunimine
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=23078#pid233174
See box jah on kergesti paigaldatav, aga vähe usaldusväärne asi. Pettab ECUt, et rohkem anda küttust.
Parem vast ikka ECUt chippida, saad ka Soomes teha http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=21670#pid224494
Nende vahe ka kirjutatud http://www.chiptuning.fi/chiptuning_abc.htm#Chiptuning differs from all tuning boxes
See box jah on kergesti paigaldatav, aga vähe usaldusväärne asi. Pettab ECUt, et rohkem anda küttust.
Parem vast ikka ECUt chippida, saad ka Soomes teha http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=21670#pid224494
Nende vahe ka kirjutatud http://www.chiptuning.fi/chiptuning_abc.htm#Chiptuning differs from all tuning boxes
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
hirsch annab -30%
http://www.hirsch-performance.ch/Content.aspx?path=/News/HPNews/42381ae0-61c9-4eac-a7ad-77537d0d105d
Hind isegi -30% ja vajadus + effekt. Hirsch on hea sellega, et garantii ei kao peale paigaldamist.
Kas ECU programeerijad ei tee sama muudatusi mida Hirsch?
Kahtlustan, et võib ka koopia Hirsch i softist olla.
__In Boost We Trust__
Vanasti sai Vikingist.
Kui soov, siis diisli mootoril võimalik võimsust muuta:
1,9D 88kW 280Nm -> u. 110kW 330Nm
1,9D 110kW 320Nm -> u 125kW 370Nm
1,9D 132kW 400Nm -> u. 155kW 480Nm
2,0D 118kW 350Nm -> u 145kW 420Nm
2,0D 141kW 400Nm -> u. 160kW 480Nm
Hind 150 EUR (9-5 2010... 2,0D 250 EUR)
9-3 saab OBD kaudu.
9-5 nii 1,9D kui 2,0D peab aju maha võtma.
Täpsemat infot saab pm kaudu.
1,9D 88kW 280Nm -> u. 110kW 330Nm
1,9D 110kW 320Nm -> u 125kW 370Nm
1,9D 132kW 400Nm -> u. 155kW 480Nm
2,0D 118kW 350Nm -> u 145kW 420Nm
2,0D 141kW 400Nm -> u. 160kW 480Nm
Hind 150 EUR (9-5 2010... 2,0D 250 EUR)
9-3 saab OBD kaudu.
9-5 nii 1,9D kui 2,0D peab aju maha võtma.
Täpsemat infot saab pm kaudu.
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816
eks need numbrid on jah ideaaljuhul ja lõplik tõde selguks dünopingis nn. "enne ja pärast" testi võrreldes. Kahel 1,9D Vectral olen softi vahetanud ning ühel omanikul tekkis lai naeratus näole peale esmast sõitu, teisel nii suur naeratus ei olnud kuid raha tagasi ka ei küsinud :-). Insignia 2,0D omanik kiitis samuti auto paremat minekut. Eriti just peale käiguvahetust (manuaal kast) pidavat mootor kohe korralikult vedama hakkama.
Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee , 51 üheksa 82816