9-3ss 2.2TiD '03 sureb välja P0336 ja P0337

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#1

T Nov 26, 2013 17:51

Sai ka endale üks tehnikaalane hobi hangitud, ehk 2003a 9-3, millele peale pandud tehasest 2,2 diisel, 92 kW.

Pikka pidu polnud ja saigi peagi hakatud hobiga tegelema, ehk probleemid avanesid.
Kõigepealt tekkis igapäevaselt olukord selline, kus mootor viskas end (enamasti paar minutit pärast käivitamist) avariirežiimi. 10...20 sekundit limp home režiimi ja siis sõites tuli mootor ise avariiirežiimist välja ja kõik jätkus probleemideta.

Hiljem lisandus juurde see, et mootor hakkas aegajalt välja surema. Käivitades enamasti läks kohe tööle ja sõidurööm jätkus.

Sai siis ELM327 järgi lükatud ja vigu oli ikka selle järgi hulgim...
Veakoodid kustutatud, sai ootama jäädud järgmist korda, mil CE süttib. Hiilgama kaua aega ei läinud, kui masin tühikäigul pöristades äkki välja suri. Ruttu ELM sappa ja koodideks järgnevad:

P0337: Crankshaft Position Sensor A Circuit Low Input
P0336: Crankshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance

Olid need ka esimesel korral listis. Esimesel korral oli veel lisaks:

P0016: Crank-Cam position correlation
P0335: Crankshaft Position Sensor A Circuit
P0017: Unknown code - Saab - Crankshaft Position Camshaft Position Correlation Bank1 Sensor'B'


Siit küsimus targematele ja kogenumatele, et kas põhjus võibki olla vändaanduris, või tuleb otsida põhjust, mis vändaanduri viga näitab?

Enamasti tekib see probleem nagu gaasipedaali maha lastes, aga v-b see ainult tundub mulle nii.
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#2

E Dets 02, 2013 10:38

Küsimus targematele taaskord. Kas antud mootoril peabki vändaandur kergelt õline olema?
Käpp
Postitusi: 11
Liitunud: E Dets 08, 2008 12:57
Asukoht:
Auto:

#3

E Dets 02, 2013 10:48

Kunagi keegi soovitas, et kui juba vända anduri koodi hakkab näitama, siis on põhjust see välja vahetada. Tihti pidi andurist tingitud jamasid ka nii esinema, et koodi esile ei tulegi. Seega kui kood käes, siis pigem kindel laks, et vahetamist vajab.
Ülevalt poolt sellele ligi ei pääse. Peab altpoolt lähenema.
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#4

E Dets 02, 2013 12:56

Eks ta laupäeval vahetatud saigi, sealt minu teine küsimus omakorda tekkiski. Lisaks sai vahetatud hunnik vaakumvoolikuid, mis olid omadega täitsa otsa saanud. Siiamaani pole probleeme olnud, hoiame hingi kinni :D.
Vasta