9-3ss 1.9 TiD 110kw Throttle Body / segusiibri viga

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Pets222
Postitusi: 13
Liitunud: T Juun 01, 2010 14:27
Asukoht:
Auto:

#1

Oleks nüüd vaja tarkade klubi nõu.
Mootor tuli läheb kogu aeg põlema.
Diagnostika näitab P1125-61 Throttle Actuator Malfunction ehk siis segusiibri klapi viga.
Olen seda ka mitu korda lahti võtnud ja klapi elektroonika on õli täis. Pärast puhastust mootori tuli kustub ja mingi aeg saab sõita.
Kas see tähendab, et klapp on kulunud ja sealt võlli vahelt satub elektroonika osasse õli või tuleks viga juba kusagilt mujalt otsida?
Mainin veel ära, et sisselaske kollektor on ära vahetatud ja EGR puhastatud ja töötab korralikult.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

Kui puhastus kauaks ei aita, siis tuleb osta uus.
http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... e-Actuator
__In Boost We Trust__
Pets222
Postitusi: 13
Liitunud: T Juun 01, 2010 14:27
Asukoht:
Auto:

#3

Olen juba netis tuhlanud ja ka seda teemat lugenud. Selles pigem viidati, et kui klapp kinni kiilub.
Mul on aga see mure, et miks õli satub elektroonika plokki?
jupid
Postitusi: 113
Liitunud: K Mai 07, 2008 12:15
Asukoht:
Auto:

#4

õli satub elektroonika plokki segusiibri liblik-klapi võlli kaudu, mille tihend on kulunud (kui seal üldse tihend olema peaks). Kui uut ei taha osta, siis vaheta tihend ära. Kui hakkama saad, siis anna siia ka teada kuidas sa seda tegid.
Pets222
Postitusi: 13
Liitunud: T Juun 01, 2010 14:27
Asukoht:
Auto:

#5

Annan tagasisidet oma segusiibri klapi kohta kuna olen nüüd juba umbes 10k km sõitud ja viga pole enam esinenud.

Seda liblikklapi tihendit polnud eriti võimalik vahetada kuna elektroonika poolel olev ketas oli sinna peale kinni sulatatud - seega läksin lihtsama vastupanu teed ja sai ostetud ebayst kasutatud throttle body.
Pärast vahetust kustus kohe mootorituli ära ja siiani muretu :head:
RobiVahtra
Postitusi: 5
Liitunud: L Mär 15, 2014 13:56
Asukoht:
Auto:

#6



Annan tagasisidet oma segusiibri klapi kohta kuna olen nüüd juba umbes 10k km sõitud ja viga pole enam esinenud.

Seda liblikklapi tihendit polnud eriti võimalik vahetada kuna elektroonika poolel olev ketas oli sinna peale kinni sulatatud - seega läksin lihtsama vastupanu teed ja sai ostetud ebayst kasutatud throttle body.
Pärast vahetust kustus kohe mootorituli ära ja siiani muretu :head:
Vasta