Oleks nüüd vaja tarkade klubi nõu.
Mootor tuli läheb kogu aeg põlema.
Diagnostika näitab P1125-61 Throttle Actuator Malfunction ehk siis segusiibri klapi viga.
Olen seda ka mitu korda lahti võtnud ja klapi elektroonika on õli täis. Pärast puhastust mootori tuli kustub ja mingi aeg saab sõita.
Kas see tähendab, et klapp on kulunud ja sealt võlli vahelt satub elektroonika osasse õli või tuleks viga juba kusagilt mujalt otsida?
Mainin veel ära, et sisselaske kollektor on ära vahetatud ja EGR puhastatud ja töötab korralikult.
9-3ss 1.9 TiD 110kw Throttle Body / segusiibri viga
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kui puhastus kauaks ei aita, siis tuleb osta uus.
http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... e-Actuator
http://www.saabscene.com/forum/threads/ ... e-Actuator
__In Boost We Trust__
õli satub elektroonika plokki segusiibri liblik-klapi võlli kaudu, mille tihend on kulunud (kui seal üldse tihend olema peaks). Kui uut ei taha osta, siis vaheta tihend ära. Kui hakkama saad, siis anna siia ka teada kuidas sa seda tegid.
Annan tagasisidet oma segusiibri klapi kohta kuna olen nüüd juba umbes 10k km sõitud ja viga pole enam esinenud.
Seda liblikklapi tihendit polnud eriti võimalik vahetada kuna elektroonika poolel olev ketas oli sinna peale kinni sulatatud - seega läksin lihtsama vastupanu teed ja sai ostetud ebayst kasutatud throttle body.
Pärast vahetust kustus kohe mootorituli ära ja siiani muretu
Seda liblikklapi tihendit polnud eriti võimalik vahetada kuna elektroonika poolel olev ketas oli sinna peale kinni sulatatud - seega läksin lihtsama vastupanu teed ja sai ostetud ebayst kasutatud throttle body.
Pärast vahetust kustus kohe mootorituli ära ja siiani muretu
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: L Mär 15, 2014 13:56
- Asukoht:
- Auto:
Annan tagasisidet oma segusiibri klapi kohta kuna olen nüüd juba umbes 10k km sõitud ja viga pole enam esinenud.
Seda liblikklapi tihendit polnud eriti võimalik vahetada kuna elektroonika poolel olev ketas oli sinna peale kinni sulatatud - seega läksin lihtsama vastupanu teed ja sai ostetud ebayst kasutatud throttle body.
Pärast vahetust kustus kohe mootorituli ära ja siiani muretu