kas on mõtet teha mootoripesu?
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kas kavatsed ise teha või lased teha?
Mina olen ise erinevatel autodel tehes eelnevalt väikeste kilekottidega kinni katnud geneka, süütepooli, kaitsmekarbi jmt elektrilised komponendid. Siis pihustist mootoripesuaine selga, lasknud sellel 3-10 minutit mõjuda ja survepesuriga üle uhanud.
Tõsi, mina olen seda teinud suvel kui eelnevalt mootor soojaks sõidetud, päike paistab ja kogu niiskus aurub kiirelt ära. Nüüd talvel isegi kui on kerge plusskraad ma ise õues mässama ei hakkaks, sest kui öösel külma tuleb, siis kes teab kuhu mõni liigne veepiisk võib ära külmuda ja anomaaliaid tekitada. Kui peale pesu kohe pikem ots sõita, siis ei peaks muidugi liigniiskus ära aurustuma.
Talvel ma käiks pigem lihtsalt lapiga veidi kapotialuse üle ja koristaks sellega suurema saasta ja liiva ära ning suurema pesu soovitaks teha pigem kevadel.
Mina olen ise erinevatel autodel tehes eelnevalt väikeste kilekottidega kinni katnud geneka, süütepooli, kaitsmekarbi jmt elektrilised komponendid. Siis pihustist mootoripesuaine selga, lasknud sellel 3-10 minutit mõjuda ja survepesuriga üle uhanud.
Tõsi, mina olen seda teinud suvel kui eelnevalt mootor soojaks sõidetud, päike paistab ja kogu niiskus aurub kiirelt ära. Nüüd talvel isegi kui on kerge plusskraad ma ise õues mässama ei hakkaks, sest kui öösel külma tuleb, siis kes teab kuhu mõni liigne veepiisk võib ära külmuda ja anomaaliaid tekitada. Kui peale pesu kohe pikem ots sõita, siis ei peaks muidugi liigniiskus ära aurustuma.
Talvel ma käiks pigem lihtsalt lapiga veidi kapotialuse üle ja koristaks sellega suurema saasta ja liiva ära ning suurema pesu soovitaks teha pigem kevadel.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Pigem ära lase teha ega see sul midagi paremaks tee. Tegijaid on erinevaid ning ega pesulas keegi su autost hooli. Uputatakse terve kapotialune üle.
Pigem nõustun skyline'ga, et kui teha siis ise ja korralikult ning kuivas ja soojas.
Pigem nõustun skyline'ga, et kui teha siis ise ja korralikult ning kuivas ja soojas.
Ma teen mingi päev ise. Peaasi, et õhuvõttu ei satu vett. Pärast lased suruõhuga suure vee maha, eriti kõik elektriga seosetud asjad. ja lased autol töötada, kapott natuke irvakil. Täpselt niipalju, et niiskus välja saab tulla. Lased niikaua töötada, et enam ei aura ja pole kusagil vett näha, mõni suurem tiir sõita ei tee ka paha.
Kui olemas kuiv ja soe koht, siis lased lahtise kapotiga seista öö läbi, kuivab ka piisavalt ära
Kui olemas kuiv ja soe koht, siis lased lahtise kapotiga seista öö läbi, kuivab ka piisavalt ära
-
- Postitusi: 64
- Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.
Mina lasin sügisel, küll veel plusskraadidega, teha mootoripesu Tartus Vitamiini tänava lõpus asuvas pesulas, kuna tean et seal tehakse hästi ja hoolsasti- ei ujutata kapotialune lihtsalt üle. Ainus mille üle võis pärast viriseda oli see et poisid ei märganud karteri põhjale vett lasta.
Kui tahad, et see ilu kestaks ka, siis soovitan mootori alla suure põhjakaitse ka panna. Originaalid on tavaliselt nii väiksed, et mingid kohad on ikka avatud, aga need custom põhjakaitsed, mida mõned firmad eestis pakuvad, teevad küll selle ruumi praktiliselt kinniseks.
Ütlen lihtsalt omast kogemusest, et mul on mootori alune praktiliselt täiesti paljas ja tegin ka mootoripesu. Umbes 2 kuu pärast nägi juba samasugune 20 aastat vana tolmanud käkk välja.
Ütlen lihtsalt omast kogemusest, et mul on mootori alune praktiliselt täiesti paljas ja tegin ka mootoripesu. Umbes 2 kuu pärast nägi juba samasugune 20 aastat vana tolmanud käkk välja.