kas on mõtet teha mootoripesu?

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#1

N Jaan 02, 2014 11:46

või parem mitte?
iphonede ja ipadide remont
Aasakyla
Postitusi: 151
Liitunud: T Juul 12, 2011 14:07
Asukoht:
Auto:

#2

N Jaan 02, 2014 12:15

Seest väljast?
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#3

N Jaan 02, 2014 12:20

väljast
iphonede ja ipadide remont
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#4

N Jaan 02, 2014 18:52

On
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#5

N Jaan 02, 2014 19:02

Olen lugenud lugusid ja sellepärast natuke ettevaatlik. Mis võib minu dislal jupsima hakata? Või mida peaks enne pesu tegema?
iphonede ja ipadide remont
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#6

N Jaan 02, 2014 19:50

Kas kavatsed ise teha või lased teha?
Mina olen ise erinevatel autodel tehes eelnevalt väikeste kilekottidega kinni katnud geneka, süütepooli, kaitsmekarbi jmt elektrilised komponendid. Siis pihustist mootoripesuaine selga, lasknud sellel 3-10 minutit mõjuda ja survepesuriga üle uhanud.
Tõsi, mina olen seda teinud suvel kui eelnevalt mootor soojaks sõidetud, päike paistab ja kogu niiskus aurub kiirelt ära. Nüüd talvel isegi kui on kerge plusskraad ma ise õues mässama ei hakkaks, sest kui öösel külma tuleb, siis kes teab kuhu mõni liigne veepiisk võib ära külmuda ja anomaaliaid tekitada. Kui peale pesu kohe pikem ots sõita, siis ei peaks muidugi liigniiskus ära aurustuma.
Talvel ma käiks pigem lihtsalt lapiga veidi kapotialuse üle ja koristaks sellega suurema saasta ja liiva ära ning suurema pesu soovitaks teha pigem kevadel.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#7

N Jaan 02, 2014 21:03

ikka lasen teha korralikus pesumajas...neil lihtsalt kirjas et omal vastutusel...
iphonede ja ipadide remont
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#8

R Jaan 03, 2014 9:47

Pigem ära lase teha ega see sul midagi paremaks tee. Tegijaid on erinevaid ning ega pesulas keegi su autost hooli. Uputatakse terve kapotialune üle.

Pigem nõustun skyline'ga, et kui teha siis ise ja korralikult ning kuivas ja soojas.
ronny
Postitusi: 116
Liitunud: T Okt 01, 2013 23:03
Asukoht: Järvakandi
Auto:

#9

R Jaan 03, 2014 22:53

Ma teen mingi päev ise. Peaasi, et õhuvõttu ei satu vett. Pärast lased suruõhuga suure vee maha, eriti kõik elektriga seosetud asjad. ja lased autol töötada, kapott natuke irvakil. Täpselt niipalju, et niiskus välja saab tulla. Lased niikaua töötada, et enam ei aura ja pole kusagil vett näha, mõni suurem tiir sõita ei tee ka paha.
Kui olemas kuiv ja soe koht, siis lased lahtise kapotiga seista öö läbi, kuivab ka piisavalt ära
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#10

R Jaan 17, 2014 9:13

Mina lasin sügisel, küll veel plusskraadidega, teha mootoripesu Tartus Vitamiini tänava lõpus asuvas pesulas, kuna tean et seal tehakse hästi ja hoolsasti- ei ujutata kapotialune lihtsalt üle. Ainus mille üle võis pärast viriseda oli see et poisid ei märganud karteri põhjale vett lasta.
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#11

R Jaan 17, 2014 9:38

Mootoripesu tehtud ja nüüd näeb taas mis kapoti all on ;)
iphonede ja ipadide remont
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#12

R Jaan 17, 2014 9:43

Kui tahad, et see ilu kestaks ka, siis soovitan mootori alla suure põhjakaitse ka panna. Originaalid on tavaliselt nii väiksed, et mingid kohad on ikka avatud, aga need custom põhjakaitsed, mida mõned firmad eestis pakuvad, teevad küll selle ruumi praktiliselt kinniseks.

Ütlen lihtsalt omast kogemusest, et mul on mootori alune praktiliselt täiesti paljas ja tegin ka mootoripesu. Umbes 2 kuu pärast nägi juba samasugune 20 aastat vana tolmanud käkk välja.
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#13

R Jaan 17, 2014 9:53

Mul on suht suur kate küll all, ju originaal.
iphonede ja ipadide remont
Vasta