SID valetab
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Pikka aega vaatasin, et ei klappi kuidagi keskmisekütusekulu näit SIDil sellega mida tangin paaki. Vahepel oli ka kütusefilter halvasti kinni keeratud, kust tilkus, nüüd mingeid värvilise loike ei ole auto all enam.
Tankisin paaki täis SID nullisin ja läbisin 564km uuesti paak täis 45L SIDi näit 6,4L/100km, reaalne peaaegu 8L/100km.
400km oli maanteed ~115km/t kiirusega, ülejäänud 164km olid suht lühikesed linnasõidud + ~1tund kindlasti töötas kohapeal. Tundub suht norm kulu olema 8L, arvestades talve naastrehve ja temperatuuri -2 kuni +5C. Või mida arvavad teised traktori omanikkuad? Kas teistel 1.9TID omanikkudel SID näitab õigesti?
Autoks 9-5 ESTATE 2007 1.9TID aut. Filtrid ~7k km vanad 1/2a. Uus KAT ja tahmafilter ka 1/2a vanad.
Mingeid vigu OBDII scanner ei näita, ja auto käitub normaalselt.
Kust SID võttab infot kütusekulu kohta?
Tankisin paaki täis SID nullisin ja läbisin 564km uuesti paak täis 45L SIDi näit 6,4L/100km, reaalne peaaegu 8L/100km.
400km oli maanteed ~115km/t kiirusega, ülejäänud 164km olid suht lühikesed linnasõidud + ~1tund kindlasti töötas kohapeal. Tundub suht norm kulu olema 8L, arvestades talve naastrehve ja temperatuuri -2 kuni +5C. Või mida arvavad teised traktori omanikkuad? Kas teistel 1.9TID omanikkudel SID näitab õigesti?
Autoks 9-5 ESTATE 2007 1.9TID aut. Filtrid ~7k km vanad 1/2a. Uus KAT ja tahmafilter ka 1/2a vanad.
Mingeid vigu OBDII scanner ei näita, ja auto käitub normaalselt.
Kust SID võttab infot kütusekulu kohta?
__In Boost We Trust__
mul on langenud mingi 5,4 (enamus maanteel). Muidu on seal 6 ja natuke peale kandis (seda siis 10 km + 10 km maanteel 5 päeva nädalas + mõned pikemad otsad teinekord). Tahmafiltrita lugu.
Peaks ka proovima seda paaki täis teemat. Muidugi odomeeter ja paak ei ole teab mis täpistööriistad kah.
Peaks ka proovima seda paaki täis teemat. Muidugi odomeeter ja paak ei ole teab mis täpistööriistad kah.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Muidugi odomeeter ja paak ei ole teab mis täpistööriistad kah.
Miks mitte?
Ainult kui rehvid on madalamad. 215/55R16 rehvidega spido ja GPSi näidu vahe mul 1km/t
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 385
- Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
- Asukoht: Tartu
- Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
- Kontakt:
Olen teinud täispaagi meetodit.
Maantee 686km, kompu 5,6 tegelik 6.5.
Ainult linn 507,5km, kompu 10,8 tegelik 12,13.
Linnas suht lühikesed otsad ja pluss ahi ka kütab peal.
Maantee 686km, kompu 5,6 tegelik 6.5.
Ainult linn 507,5km, kompu 10,8 tegelik 12,13.
Linnas suht lühikesed otsad ja pluss ahi ka kütab peal.
iphonede ja ipadide remont
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
SID näitab süsteemi poolt arvutatud kütusekulu. Arvutamine põhineb sisestatud parameetritel.
Kui tegelikud parameetrid erinevad programmeeritutest, siis võib tekkida vahe.
Ehk siis auto seisukord erineb sellest, mida insenerid eeldasid tema loomisel.
Täispaagi meetodil kulu mõõtmine on minu meelest väga mugav ja küllalt täpne, et oma autost midagi arvata.
Süüdistada SID-i valetamises pole päris korrektne. SID on sõnumitooja, kelle tapmine ei kuulu hea tooni juurde.:)
Kui tegelikud parameetrid erinevad programmeeritutest, siis võib tekkida vahe.
Ehk siis auto seisukord erineb sellest, mida insenerid eeldasid tema loomisel.
Täispaagi meetodil kulu mõõtmine on minu meelest väga mugav ja küllalt täpne, et oma autost midagi arvata.
Süüdistada SID-i valetamises pole päris korrektne. SID on sõnumitooja, kelle tapmine ei kuulu hea tooni juurde.:)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
SID näitab süsteemi poolt arvutatud kütusekulu. Arvutamine põhineb sisestatud parameetritel.
Kui tegelikud parameetrid erinevad programmeeritutest, siis võib tekkida vahe.
Ehk siis auto seisukord erineb sellest, mida insenerid eeldasid tema loomisel.
OT:
Sinust jääb mulje nagu valemis ühtki muutujat polekski. Päris nii lihtne see ka pole. Juba rehvirõhu muutmine muudab numbrit, mida SID näitab. Rääkimata siis mootoriremontidest, järeleaitamistest jms.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Arvutamine põhineb sisestatud parameetritel.
Hästi kirjutatud! Millistes parameetritest käib jutt?
Tonnise "parameetrit" klappisid hästi, auto 15 aastat vanem ja SID näitas õigesti, tingimusel et normaalne küttus paagis.
Mulle tundub, et see on spetsiaalselt nii tehtud, et tunneksid rõõmu öko autost.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Eks selle kütusekuluga ole nii, et esmalt valetab tehas oma brožüüri trükitud numbrites ja hiljem valetab veel SID ka. Minu bensukal valetab SID ca 0,4-0,5 l/100 km kohta võrreldes täispaagimeetodiga.
Veel huvitavam on järgnevas lingis toodud tabel tehase lubatu ja tegeliku elu vahel http://www.whatcar.ee/uudiste-artiklid/3840/true-lies-ehk-ktusekulu-ametlikult-ja-tegelikkuses
Veel huvitavam on järgnevas lingis toodud tabel tehase lubatu ja tegeliku elu vahel http://www.whatcar.ee/uudiste-artiklid/3840/true-lies-ehk-ktusekulu-ametlikult-ja-tegelikkuses
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ei ole see tonnise oma ka kunagi suutnud õigeid numbreid näidata (alati näitab liitreid vähem, kui tegelik on, eriti just linnasõidus). Eks sõltub kõik sellest, kas kasutatakse mingeid ettenähtud suurusi või suudab live'is lugeda neid parameetreid. Lisaks kui tihti arvutatakse. Linnasõidus võib selle ajaga mitu kiirendust toimuda ja number paneb võssa.
Näiteks loeb tonnisel ühe parameetrina seda, kui kaua pihustid lahti on. See võib olla õige seni, kuni sul on originaalpihustid, suuremate puhul hakkab juba valetama räigelt. (Küsi Sebastiani käest palju 630cc Siemensite puhul see näit on). Kindlasti arvestatakse seal veel igasuguseid asju, ma arvan, et kiirust, mootori režiimi (külm?/soe?). Seega loeb ka rehvimõõt jms... Ehk veel midagi.
Kiirelt netist leidsin ka veel variante, kus 9-5-te puhul MPG arvutused on erinevad maade lõikes.. Imperial küll, aga erinev näiteks US ja Inglismaa puhul, galloni mõõt on erinev..:) Metricu puhul muidugi ei tohiks seda varianti olla. Aga kusagil backgroundis mõni mõõtühik vale ja konverteerimised ajavad asja puusse?
Näiteks loeb tonnisel ühe parameetrina seda, kui kaua pihustid lahti on. See võib olla õige seni, kuni sul on originaalpihustid, suuremate puhul hakkab juba valetama räigelt. (Küsi Sebastiani käest palju 630cc Siemensite puhul see näit on). Kindlasti arvestatakse seal veel igasuguseid asju, ma arvan, et kiirust, mootori režiimi (külm?/soe?). Seega loeb ka rehvimõõt jms... Ehk veel midagi.
Kiirelt netist leidsin ka veel variante, kus 9-5-te puhul MPG arvutused on erinevad maade lõikes.. Imperial küll, aga erinev näiteks US ja Inglismaa puhul, galloni mõõt on erinev..:) Metricu puhul muidugi ei tohiks seda varianti olla. Aga kusagil backgroundis mõni mõõtühik vale ja konverteerimised ajavad asja puusse?
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Parima pildi auto tegelikust eesootavast kütusekulust olen ise hankinud siit http://www.spritmonitor.de/en/
Kahe viimase auto ostu eel olen seda saiti uurinud, et millega umbes peab arvestama ja millist kulu saab normaalseks pidada.
Kahe viimase auto ostu eel olen seda saiti uurinud, et millega umbes peab arvestama ja millist kulu saab normaalseks pidada.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Spritmonitor on päris asjalik tõesti, sisestad igal tankimisel odomeetri näidu ja tangitud liitrid ning süsteem arvutab ise su reaalse kulu. Ma mingi aeg kasutasin, ühest hetkest ei viitsinud enam pidevalt raamatupidamisega tegeleda ja jäi soiku, aga selgus, et küllalt täpne on mu SID, kõige rohkem 0,1-0,2 liitrit vähem näitas.
Vahel toimub ka midagi meeldivat kui SID teatab et kolmveerand paagiga saab sõita veel 3811 km ja keskmine kulu on 3,6.
Seda 2,3 bensiiniga.:notworthy:
Ilmade külmenedes väheneb ka kütusekulu:wise: nüüd juba 2,6
Seda 2,3 bensiiniga.:notworthy:
Ilmade külmenedes väheneb ka kütusekulu:wise: nüüd juba 2,6