2.2 88/92 kW EGR emulatorid

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#1

T Mär 18, 2014 20:44

2.2 liitrise 88/92 kW diislite EGR probleemid on teada tuntud ilmselt kõikidele. Siiamaani on jäänud mulje, et antud mootoritel EGR-i välja progeda ei anna. Samuti ei saa niisama "pimet" ette panna.

Ometi annab kerge googeldamine erinevaid "emulatoreid" mida müüakse ja mida nagu oleks võimalik kasutada. Inglise keelsetes foorumites infot ei leidu, saksa keeles kahjuks ei oska otsida. Kas mõnel foorumlasel või targemal on antud toodete kohta arvamusi või ka kogemusi?

Siin mõned näited:
http://http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-CHEATER-SIMULATOR-SAAB-TiD-9-3-9-5-OPEL-VAUXHALL-2-0-2-2-DTI-ASTRA-VECTRA-/181266412704?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a3451f4a0

http://www.egrvoztuvai.lt/

http://www.egr-valve.eu/saab-egr/

Leedukate suhtlesin, vastasid, et on Eestisse müünud küll. Auto24-s müüakse ka mingeid variante, aga eelnevate linkidega võrreldes mitmekordse hinnavahega.

Samuti pakub JõuJaam nüüd väljaprogemist 2.2 diislile. Seal küll kirjas ainult Opel.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=573921389371297&set=a.286545964775509.62781.283288528434586&type=1&relevant_count=1&ref=nf

Arvamusi? :wtf:
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#2

E Mär 24, 2014 9:44

Ise küsin, ise vastan.
Tänaseks päevaks on üks "emulator" katsetatud (üle 400 km sõidetud).

Tulemused järgnevad: Mootori tuli ei põle, Limp home-i ei viska. Püsikas töötab. Tagant ei tahma. Kütusekulu maanteel cpu järgi 100 km/h sõites 5-5,2 l/100km-le. Igastahes tundub ökonoomsem kui streikiva egr klapiga.
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#3

E Mär 24, 2014 11:15

huvitav, kas probleem et pöörded ei lähe üle 3800 on ka seotud EGR'iga? igastahes diagnostika arvas nii. ja minu 2,2 liitrisel 85 kW on juba pikemat aega see viga et pöörded üle 3800 ei lähe. samuti olen täheldanud ka võimsuse kadu, eriti just paigaltvõtul, kiirendusel. mingeid veateateid SID pole andnud, ja mootor ei tundu ka tahmavat. oskab keegi anda nõu, kust ja kuidas viga tuvastada?
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#4

E Mär 24, 2014 17:31

85 kW egr on muidugi hoopis vaakumsüsteemiga. Ilmselt ei ole see mootorituli nii sage nähtus selle tõttu kui 88/92 kW masina puhul.
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#5

T Mär 25, 2014 8:57

kuid kas selline piirang pööretele võiks olla ikkagi kasvõi teoreetiliselt EGR'i vea süü või mitte?
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#6

P Mär 30, 2014 21:10

Vaadates teema aktiivsust, siis võib kokkuvõtlikul vist öelda, et on kaks varianti:

a) EGR polegi nii tavaline probleem;
b) 300 euri tavalise SAAB-i omanikule pole mingi probleem.
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#7

P Mär 30, 2014 21:24

Mis emulaator külge läks ? Kui kalliks emulaatori paigaldamine kujunes ? EGR´ga pole probleeme esinenud kuid hea oleks teada, mis oleks lahenduse sellele. Tuntav jõulisa ka juurde tuli ?
antila
Postitusi: 35
Liitunud: P Mär 24, 2013 21:57
Asukoht:
Auto:

#8

P Mär 30, 2014 21:31

EGR on küll üks vigurdaja mu 92kw saabil. Samas on ta siiani piirdunud ainult mootoritule põlema panemisega, mingit jõu kadu ega muud sellist pole tähendanud.
95% kordadest töötab järgnev - mootor soojaks ja veits talda anda. Jään seisma, võti välja..uuesti sisse ja süüdet. Tuli kadunud! Kehvemal juhul saab näpud tahmaseks, mis ehk ongi hea, sest muidu kipub kapoti alla vaatamine päris ära ununema!:)
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#9

P Mär 30, 2014 21:43

Imevidin 65 euri, paigaldus jootekolbi kasutamise korral 0 euri.

Jõuvahet nagu eriliselt ei ole, aga minu meelest on masin üksjagu ökonoomsem. Ja enam ei kõigu mootori pöörded nagu enne, kuna millegipärast EGR ei suutnud end stabiilselt hoida.
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#10

E Mär 31, 2014 10:53

aru ma ei saa, mis imeasi see EGR siis on et seda kuidagi korda ei saa ja peab miskeid aretusi tegema.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Juss9-5
Postitusi: 30
Liitunud: T Veebr 21, 2012 15:46
Asukoht:
Auto:

#11

R Apr 04, 2014 12:25

Millise emulaatori soetasid ning kust?
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#12

P Apr 06, 2014 21:19

Võtsin leedukate oma: egr-valve.eu saidilt. Saatsid Leedu postiga ja tavaline netipanga euroopamakse. 5-6 päevaga käes.
Marko88
Postitusi: 1
Liitunud: K Okt 07, 2015 19:37
Asukoht:
Auto:

#13

L Okt 31, 2015 22:07

Kedagi see teema huvitab, siis tellisin ka samast kohast ja probleem on lahendatud.
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#14

K Dets 02, 2015 9:58

Palun kas keegi võik teha ülevaate emulaatori ühendamise keerukusest/lihtsusest?
aatom
Saabiklubi liige
Postitusi: 849
Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
Kontakt:

#15

K Dets 02, 2015 10:32

Ühendamine pole keerukas (ise pole paigaldanud, oma autol ostsin uue EGR-i ja asi lahendatud).
Õhulugeja juhtme vahele tuleb ta panna selle pärast, et aju õhuhulga arvutus õige säiliks (kompenseeriks tavaolukorras EGR-i kaudu sisenevaid väljalaske gaaside õhuhulka).
Üks suvaline pilt:


Lisatud failid
ronny
Postitusi: 116
Liitunud: T Okt 01, 2013 23:03
Asukoht: Järvakandi
Auto:

#16

K Dets 02, 2015 14:09

Paigaldad emulaatori sobivasse kohta, ühendad pistiku ja kõige keerulisem ongi selle õhulugeja juhtme jootmine. See tuleks korralikult joota ja termokahanevaga kinni panna.
Vasta