2.2 88/92 kW EGR emulatorid
2.2 liitrise 88/92 kW diislite EGR probleemid on teada tuntud ilmselt kõikidele. Siiamaani on jäänud mulje, et antud mootoritel EGR-i välja progeda ei anna. Samuti ei saa niisama "pimet" ette panna.
Ometi annab kerge googeldamine erinevaid "emulatoreid" mida müüakse ja mida nagu oleks võimalik kasutada. Inglise keelsetes foorumites infot ei leidu, saksa keeles kahjuks ei oska otsida. Kas mõnel foorumlasel või targemal on antud toodete kohta arvamusi või ka kogemusi?
Siin mõned näited:
http://http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-CHEATER-SIMULATOR-SAAB-TiD-9-3-9-5-OPEL-VAUXHALL-2-0-2-2-DTI-ASTRA-VECTRA-/181266412704?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a3451f4a0
http://www.egrvoztuvai.lt/
http://www.egr-valve.eu/saab-egr/
Leedukate suhtlesin, vastasid, et on Eestisse müünud küll. Auto24-s müüakse ka mingeid variante, aga eelnevate linkidega võrreldes mitmekordse hinnavahega.
Samuti pakub JõuJaam nüüd väljaprogemist 2.2 diislile. Seal küll kirjas ainult Opel.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=573921389371297&set=a.286545964775509.62781.283288528434586&type=1&relevant_count=1&ref=nf
Arvamusi? :wtf:
Ometi annab kerge googeldamine erinevaid "emulatoreid" mida müüakse ja mida nagu oleks võimalik kasutada. Inglise keelsetes foorumites infot ei leidu, saksa keeles kahjuks ei oska otsida. Kas mõnel foorumlasel või targemal on antud toodete kohta arvamusi või ka kogemusi?
Siin mõned näited:
http://http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-CHEATER-SIMULATOR-SAAB-TiD-9-3-9-5-OPEL-VAUXHALL-2-0-2-2-DTI-ASTRA-VECTRA-/181266412704?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a3451f4a0
http://www.egrvoztuvai.lt/
http://www.egr-valve.eu/saab-egr/
Leedukate suhtlesin, vastasid, et on Eestisse müünud küll. Auto24-s müüakse ka mingeid variante, aga eelnevate linkidega võrreldes mitmekordse hinnavahega.
Samuti pakub JõuJaam nüüd väljaprogemist 2.2 diislile. Seal küll kirjas ainult Opel.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=573921389371297&set=a.286545964775509.62781.283288528434586&type=1&relevant_count=1&ref=nf
Arvamusi? :wtf:
Ise küsin, ise vastan.
Tänaseks päevaks on üks "emulator" katsetatud (üle 400 km sõidetud).
Tulemused järgnevad: Mootori tuli ei põle, Limp home-i ei viska. Püsikas töötab. Tagant ei tahma. Kütusekulu maanteel cpu järgi 100 km/h sõites 5-5,2 l/100km-le. Igastahes tundub ökonoomsem kui streikiva egr klapiga.
Tänaseks päevaks on üks "emulator" katsetatud (üle 400 km sõidetud).
Tulemused järgnevad: Mootori tuli ei põle, Limp home-i ei viska. Püsikas töötab. Tagant ei tahma. Kütusekulu maanteel cpu järgi 100 km/h sõites 5-5,2 l/100km-le. Igastahes tundub ökonoomsem kui streikiva egr klapiga.
-
- Postitusi: 64
- Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.
huvitav, kas probleem et pöörded ei lähe üle 3800 on ka seotud EGR'iga? igastahes diagnostika arvas nii. ja minu 2,2 liitrisel 85 kW on juba pikemat aega see viga et pöörded üle 3800 ei lähe. samuti olen täheldanud ka võimsuse kadu, eriti just paigaltvõtul, kiirendusel. mingeid veateateid SID pole andnud, ja mootor ei tundu ka tahmavat. oskab keegi anda nõu, kust ja kuidas viga tuvastada?
EGR on küll üks vigurdaja mu 92kw saabil. Samas on ta siiani piirdunud ainult mootoritule põlema panemisega, mingit jõu kadu ega muud sellist pole tähendanud.
95% kordadest töötab järgnev - mootor soojaks ja veits talda anda. Jään seisma, võti välja..uuesti sisse ja süüdet. Tuli kadunud! Kehvemal juhul saab näpud tahmaseks, mis ehk ongi hea, sest muidu kipub kapoti alla vaatamine päris ära ununema!:)
95% kordadest töötab järgnev - mootor soojaks ja veits talda anda. Jään seisma, võti välja..uuesti sisse ja süüdet. Tuli kadunud! Kehvemal juhul saab näpud tahmaseks, mis ehk ongi hea, sest muidu kipub kapoti alla vaatamine päris ära ununema!:)
Imevidin 65 euri, paigaldus jootekolbi kasutamise korral 0 euri.
Jõuvahet nagu eriliselt ei ole, aga minu meelest on masin üksjagu ökonoomsem. Ja enam ei kõigu mootori pöörded nagu enne, kuna millegipärast EGR ei suutnud end stabiilselt hoida.
Jõuvahet nagu eriliselt ei ole, aga minu meelest on masin üksjagu ökonoomsem. Ja enam ei kõigu mootori pöörded nagu enne, kuna millegipärast EGR ei suutnud end stabiilselt hoida.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
aru ma ei saa, mis imeasi see EGR siis on et seda kuidagi korda ei saa ja peab miskeid aretusi tegema.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Ühendamine pole keerukas (ise pole paigaldanud, oma autol ostsin uue EGR-i ja asi lahendatud).
Õhulugeja juhtme vahele tuleb ta panna selle pärast, et aju õhuhulga arvutus õige säiliks (kompenseeriks tavaolukorras EGR-i kaudu sisenevaid väljalaske gaaside õhuhulka).
Üks suvaline pilt:
Õhulugeja juhtme vahele tuleb ta panna selle pärast, et aju õhuhulga arvutus õige säiliks (kompenseeriks tavaolukorras EGR-i kaudu sisenevaid väljalaske gaaside õhuhulka).
Üks suvaline pilt: