2008 a 1.9 diisel 110kw ei käivitu korralikult
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Juun 20, 2014 17:35
- Asukoht:
- Auto:
Olen sama murega juba korra postitanud aga räägin asjast nüüd natuke täpsemalt. Auto on 2008 a Saab 9-3 Vector 1.9 diisel ja 110KW. Probleem selles, et kui auto on seisnud öö, siis hommikul ei taha enam käima minna korralikult. Ootan ära CHECK OK ja siis proovin käivitada ja suht pika käiamise peale veab mootori tööle. Alguses lühikest aega ei tööta ühtlaselt ja vibra sees. Ja mida hommik edasi, seda hullemaks see käivitamine hakkab minema. Praeguste "suveilmadega" (hommikul +5 kuni +8) rakendab hetkeks ka eelsüüteküünlad. Jõud kadunud ei ole, küttekulu suurenenud ei ole, soojalt käivitub poolest pöördest. Ise olen sõitnud 2600 km ja keskmist kütusekulu näitab 5.7 sajale ( pikad otsad ja maantesõit) Aku on uus, ostetud nädal tagasi. Mis võib olla selle probleemi kõige tõenäolisem põhjus? Eelsüüteküünlad? Tagasivoolu voolikud väsinud? Starter küpse? Pihustitihendid väsinud? Sooja mootoriga mingit probleemi pole, ei käivitamise ega sõitmisel, töötab korralikult ja kõik ok. Päev tagasi oli selline mulje hommikul, et ei lähegi käima enam. Ja kui lõpuks käivitus, suretasin kohe välja ja proovisin uuest, käivitus kohe. Plaanis paari päeva pärast vahetada kütusefilter ja eelsüüteküünlad.
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Kui oma seati ostmas käisin,siis ka platsil käima ei läinud alguses korralikult,ikka tükk aega pidi käiama.Mõtlesin ka juba,et ei tea kas julgeb osta sellist masinat,aga ostsin ära ja selgus et kõik 4 eelsüüteküünalt olid läbi,sai vahetatud ja on siiamaani käivitunud kenasti.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Juun 20, 2014 17:35
- Asukoht:
- Auto:
loodetavasti pääsen kah sellega, 2008 ei tohiks väga kohvi olla veel
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Juun 20, 2014 17:35
- Asukoht:
- Auto:
no näitab, mis ta näitab aga käima võiks ju hommikuti ikka minna
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Juun 20, 2014 17:35
- Asukoht:
- Auto:
ja oskab keegi sellel teemal midagi nõu anda, miks käima ei taha minna??????
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kütusekulu 5,7l/100km-ile :)
SID valetab, mõõda ise. Mul sama mootoriga SID näitab 6l/100km tegelikk on üle 7l/100km.
9-3 on pisut kergem kui 9-5 universaal. Sealt ka kütusekulu erinevus.
Vaheta eelsüüted ja kütusefilter ära siis vaatab edasi. Vahepeal võiks mõnda kütusesüsteemi puhastit kasutada, äkki saad sellest pisut leevendust.
Ülaltoodud sümptomid viitaks nagu sellele, et mootor ei saa kütust kätte. Käiamine ei aita siin suurt. Pigem võiks süüte keerata peale "check ok" uuesti välja ja hetke pärast uuesti sisse ja oodata uuesti kuni see kiri ette tuleb. Kui hästi kuulata, siis on õrn undamine sel ajal. Elektriline pump annab kütuse paagist läbi filtri torustikku. Pump ja filter asuvad mõlemad paagi juures ja suhteliselt kaugel mootorist. Ühisanumpritse puhul võtab hetke aega ka see, et saada pihustite ees torustikus kütusesurve üles. Üldiselt peaks pihustid olema korras, kui igas sõidurezhiimis puudub auto taga mis-iganes värvi suits. Endal on see käivitamine kah vahel pikema vinnaga, ehkki kõik korras. Aga tavaliselt on asi siis mu enda kärsituses.
Aga eelsüüteküünlad võiks siiski üle kontrollida, sest need lähevad järgi ka plusskraadidega. Eilse +12 temperatuuri puhul õues võttis külma või jahtunud mootoriga ikkagi küünlad järgi.
Aga eelsüüteküünlad võiks siiski üle kontrollida, sest need lähevad järgi ka plusskraadidega. Eilse +12 temperatuuri puhul õues võttis külma või jahtunud mootoriga ikkagi küünlad järgi.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kui uus kütusefilter juba on, vaheta ära, halba ei tee. Kui ei muutu midagi pead auto ikka töökotta viima, las kontrollivad siis kütusesurvet.
Mul sellise ilmaga ei aktiveeru eelsüüteküünlad, spiraal ei lähe põlema.
Hommikune putterdamine ja tossamine käivitamisel - ebakvaliteetne küttus, Soome küttusega selline asi kadus mul.
Mul sellise ilmaga ei aktiveeru eelsüüteküünlad, spiraal ei lähe põlema.
Hommikune putterdamine ja tossamine käivitamisel - ebakvaliteetne küttus, Soome küttusega selline asi kadus mul.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Juun 20, 2014 17:35
- Asukoht:
- Auto:
Ma ainult Soome küttega olengi sõitnud. Täna oli väljas üle pika aja soojem, seda eelsüüte spiraali armatuuris põlema ei löönud ja läks käima korralikult
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Juun 20, 2014 17:35
- Asukoht:
- Auto:
Läheb teisipäeval diagnostikasse ja eks kirjutan siis, mis seal välja tuleb
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Juun 20, 2014 17:35
- Asukoht:
- Auto:
Nii. Pihustid keerati maha ja lähevad kontrolli. Muud mitte sittagi targemaks ei saanud.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Juun 20, 2014 17:35
- Asukoht:
- Auto:
No nii. Auto korras. Ja oli viga pihustites. Pihustite remont läks 570 euri, vahetati veel ERG klapp. Kogu üritus kokku läks 990 euri.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Juun 20, 2014 17:35
- Asukoht:
- Auto:
Pihustid remonditi, vahetati pihusti pead, ERG klapp pandi uus, uus kütusefilter ja õhufilter, puhastati eelsüüteküünlad ja üks eelsuuteküünla pistik oli läbi. Kallis jah see hind väheke. Töö tehti Pärnu Amservi teeninduse poolt. Teenindus jättis väga hea mulje, julgen seda kohta soovitada.
Täpselt nii, on olnud juhuseid kus on starter pekkis ning pihustid. Pihustitel kõige kiirem kontroll on tagasivoolu kontrollida. Starterite kohta oli opeli poistel mingi video et umbes aru saada kas starter laisk või ei