2,2 Tid 2000a 92 kw 9-3 anomaalia. Väga abi vaja

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#26

R Dets 05, 2014 8:43

Kui võtta doonorilt toimiv pump kahe pistikuga 92 kw-se oma .Samad kilovatid, sama mootor, kas vaja midagi ka kokku laulatada tech ga ?
85kw-se oma ei olnud vaja, see ühe pistikuga pump ( Ivo Mets vahetas kunagi ühel oma masinal pumba ja see ei vajanud tech-i )
vahurl
Postitusi: 3
Liitunud: T Sept 25, 2012 20:09
Asukoht:
Auto:

#27

R Jaan 09, 2015 22:00

Kui sul on peal ahi siis soovitan selle pistiku lahti ühendada, mul tekitas ahju aju ("asjatundjate" poolt "parandatud") kogu auto elektrisüsteemis anomaaliaid, ala tempi näitas kuidas tahtis, kogu armatuur vilkus nagu juudi jõulupuu, kaugtuled ei toiminud. See toimus ka külmal ajal. Troost auto oli muidugi lõpuks elupäästja nimelt Viki kes asjale pihta sai. Uus aju peal ja lõbusam elu, auto ka veel soe pealekauba ;)

Edu vea leidmiseks
jura
Postitusi: 15
Liitunud: L Apr 03, 2010 12:06
Asukoht:
Auto:

#28

P Veebr 15, 2015 20:54

See lugu ka natukene sellesse teemasse - mul küll autoks 2006 93 110kW diisel, aga ka käivitamisega 4 päeva juba mingi kala. Äkki keegi oskab selle kohta midagi kosta?

Igal esimesel käivitusel (hommikul ja ka päeval pärast mõningast seismist) jäävad pöörded kuidagi kahtlaselt kõrgele (1200) ja gaasi pedaalile ei reageeri, viskab rida veateateid (traction control, stability controll ja mingi pirn läbi). Välja suretades ja teist korda käivitades kõik korras (välja arvatud, et mootorituli põleb ilmselt eelnevatest veateadetest, stability enam ei põle). Käivitub muidu hästi ka esimesel korral.

Ma ei ole veel jõudnud kuhugi neid veakoode lugema minna, aga kardan, et neist pole eriti abi.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#29

P Veebr 15, 2015 22:33

Kui sul juba mootorituli põleb siis võib see kehv käivitus ja pöörete kõikumine teab millest tingitud olla, külasta teenindust.
Üldiselt viitavad (traction control, stability controll) vead aku ja generaatori suremisele
jura
Postitusi: 15
Liitunud: L Apr 03, 2010 12:06
Asukoht:
Auto:

#30

P Mär 08, 2015 16:19

Nagu kartsin, siis veakoodidest abi polnud - need juhatasid valesse kohta. Probleemiks oli aku all oleva kaablikimbu pistik!
indy
Postitusi: 5
Liitunud: R Apr 04, 2014 2:51
Asukoht:
Auto:

#31

T Mär 24, 2015 0:36

Mu SAABil (l.s. 260 000 km) esinesid aasta tagasi samad sümptomid nagu su esimeses postituses.
Sama lugu, veakoodid näitasid erinevaid erroreid, enamus käisid ikkagi EGRi kohta.
Abi sain kogu EGR süsteemi põhjalikust puhastamisest ning EGRi kollektori pöördsiibreid liigutava vaakumklapi ja kõigi vaakumvoolikute väljavahetamisest.
Kirjutad, et EGR on sul puhastatud?
Ma pean põhjaliku puhastamise all kogu EGR kollektori maha võtmist ning puhastamist sinna suure läbisõidu tõttu kogunenud nõest.
Pöördsiibrid võivad olla paindunud või kinni kiilunud.
Tsekka mõlema vaakumklapi (üks asub EGR kollektori peal/keskel, teine, mis juhib pöördsiibreid, asub mootori eestvaates EGR kollektori parempoolses otsas) membraanide seisundit. Minu omal oli üks neist katki.
Peale EGR süsteemi puhastamist käib vanakese mootor jälle nagu varem :)
Vasta