Probleemid eelsoojendiga...

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#1

L Okt 25, 2014 10:17

Paluks abi kero remondiga Tartus.
Teab keegi kes sellega võiks tegeleda?
Tänud ette.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#2

L Okt 25, 2014 18:13

Mis asi see müstiline kero üleüldse on? :) Eestikeelne sõna see pole. Küll siin kellelgi kero tossab, siis katki jne. Mingi "kalevipoegade" laen soomlastelt? Ma küll vist juba aiman, et sellega mõeldakse ehk eelsoojendit, aga no kui kero siis kero ja arvesta sellega et vähemalt pool rahvast ei saa aru millest sa räägid.
Google translate keeletuvastus ütleb, et "kero" tähendab suahiili keeles "tüütus"
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#3

L Okt 25, 2014 21:48

Mis asi see müstiline kero üleüldse on? :) Eestikeelne sõna see pole. Küll siin kellelgi kero tossab, siis katki jne. Mingi "kalevipoegade" laen soomlastelt? Ma küll vist juba aiman, et sellega mõeldakse ehk eelsoojendit, aga no kui kero siis kero ja arvesta sellega et vähemalt pool rahvast ei saa aru millest sa räägid.
Google translate keeletuvastus ütleb, et "kero" tähendab suahiili keeles "tüütus"


Jah, antud hetkel panid suahiilid, kellel ilmselt pole aimugi misasi on eelsoojendi autol, nimetusega vägagi täppi- see on tüütu kui asi läheb katki alati siis kui ta peaks töötama...
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#4

L Okt 25, 2014 22:03

Äkki leiad siit midagi: www.eelsoojendid.eu
Kunagi oli Tõrvandis mingi koht kes spetsiaaliselt neid Eberspächer soojendeid remontis kuid see oli aastaid tagasi
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#5

P Dets 07, 2014 12:13

Pärast korralist mootoriõli ja kütusefiltri vahetamist, hakkas eelsoojendus iseenesest jälle tööle.... ehkki nüüd on hakanud jubedasti tossama- vastikult haisev sinine suits! Mida see siis nüüd iseenesest tähendama peaks?
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#6

P Dets 07, 2014 13:00

Uuut küünalt ja söela vaja ilmselt
ronny
Postitusi: 116
Liitunud: T Okt 01, 2013 23:03
Asukoht: Järvakandi
Auto:

#7

P Dets 07, 2014 18:31

Mul tossas lekkivate tihendite pärast.
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#8

P Dets 07, 2014 23:23

Ma olen tartus neid ahjusid remontinud siin http://eelsoojendid.eu/index.php?id=3
Kui tossab siis jah küünal ja sõel.
iphonede ja ipadide remont
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#9

E Dets 08, 2014 10:05

Suts teemaväline küsimus, aga kaua te ahju sees hoiate? Kas kohe OFF peale töötemperatuuri saavutamist või jätate taustale tiksuma? Mul ka tossas "mõnusalt" ning plaanisin kiirelt hooldusesse viia, samas nüüd olen seda kogu aeg sees hoidnud ning ei tossa enam üle mõistuse ja saab hoolduse/mahavõtmise kevadesse lükata.
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#10

E Dets 08, 2014 12:46

Mina lasen tal ise toimetada, ei näpi üldse. Samas kui töötemp saavutatud jääb see tuluke ikka põlema, eks ta nii igaks juhuks valmis reziimis vist ole.
iphonede ja ipadide remont
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#11

K Dets 10, 2014 11:06

Mul hakkab see massin ise tööle automaatselt peale käivitust. Mingit taimerit või on-off lülitit selleks salongis pole.
turuplats
Postitusi: 385
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: 2 x Saab 9-5 1.9
Kontakt:

#12

K Dets 10, 2014 15:41

Rakendub automaatselt kui kraadid alla +6. Salongis saab ise ka sisse lülitada ja välja samuti ning määrata taimeriga. Minul vähemalt nii.
iphonede ja ipadide remont
johnson
Postitusi: 25
Liitunud: P Okt 12, 2014 0:36
Asukoht:
Auto:

#13

K Dets 10, 2014 19:21

Mul ei ole ta piuksugi teinud, ei oska kuskilt viga ka otsida. kaitse on tal kuskil v?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

N Dets 11, 2014 8:28

Seade teeb 3 käivituskatset ning kui toiming ei õnnestu, lülitub lõplikult välja. Uueks katseks tuleb teha restart.

Mul ei ole ta piuksugi teinud, ei oska kuskilt viga ka otsida. kaitse on tal kuskil v?
johnson
Postitusi: 25
Liitunud: P Okt 12, 2014 0:36
Asukoht:
Auto:

#15

N Dets 11, 2014 18:43

Ok, ja kuidas restarti teha?
Tartz87
Postitusi: 137
Liitunud: N Juun 30, 2011 14:07
Asukoht: Järvamaa
Auto: Sportage, Peugeot 4007, Kawasaki
Kontakt:

#16

N Dets 11, 2014 19:27

Sellele soendusele ei anna kusagilt kuidagi ergutust anda et töötaks siis kui mina tahan...?
Antud seadmele on raske pääseda ligi ka minul kuna tehas on arvanud et huvitavam on paigaldada ta juhipoole tulemüüri ABS-i pumpade ja värkide alla...
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#17

N Dets 11, 2014 23:28

juhtusin mingit paari aasta tagust teemat lugema ja seal keegi mainis et SID'il olevat funktsioon ka kõne all oleva eelsoojendi juhtimiseks, selleks peaks hoidma kahte noolenuppu mõne sekundi all... kui aga sealt sellist võimalust ei ilmne siis olevat võimalik tech-2 nimetatud funktsioon SID'is nähtavaks teha ning lisaks läheb vaja releed ning tsirkulatsioonipumpa.
Alderius
Postitusi: 64
Liitunud: P Okt 02, 2011 13:38
Asukoht: Tartu
Auto: OG 9-3, 2,2 TiD, 1999, coupe.

#18

R Dets 12, 2014 20:19

.... minul igastahes ei andnud noolenuppude all hoidmine mitte mingit tulemust- SID'i ekraanil ei juhtunud absoluutselt mitte midagi.
Vasta