Tere asjaosalistele,
Oman ilma lisasoojenduseta masuudipressi, ning küsimust tekitab mootori soojenemise kiirus. Ilmselt on masin kunagi toodud lõuna Euroopast ning ei oma seetõttu ka mootori lisasoojendust.
Mootori temperatuur jääb ka 50km sõidu järel keskasendi ja nulli vahele.
Olen justkui foorumitest lugenud, et neile mootoritele paigaldati lõuna pool termostaadid, mis varem avanevad?!? Kinnitage või lükake ümber.
Kas keegi oskab öelda kust soodsamalt selle mootori varuosi saab, kas Opeli letist, Alfa letist või Saabi varuosade pakkujalt? Ühtlasi olen avatud ka poe soovitustele.
Aitäh.
M.
1.9 Tdi 2006 soojeneb aeglaselt
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Väga võimalik, et termostaadi avanemistemp on sinu autol lõunamaine. Mine küsi mis iganes letist, kas neil on ka teise avanemistemperatuuriga termostaati pakkuda.
Ei taha hirmutada, aga juppide koha pealt...vana Saabi omades ei saa eeldada, et see oleks odav, tegu ikkagi premium klassi autoga, mille pidamiseks peab olema ka premium klassi sissetulek, kui seda pole, siis ole valmis organidoonorluseks, kiirlaenudeks, pereliikmete orjaks müümiseks jne et oma vana diiselSaabi ülal pidada.
Kui lähed juppe küsima muust letist pead ISE olema väga kindel vastastikuses sobivuses ja selle kohta ei oska sulle ükski varuosamüüja miskit öelda, sest kataloog on jumal ja kui kataloog ette ei näe, siis ka ei sobi. Praktikat selliste ratside osas ka kellelgi pole...praktikat leiad ehk venekeelsetest foorumitest kui keelebarjäär ei takista.
PS Võib-olla olen ma see nädal veidi ebaadekvaatselt sapine kuna olen mitu päeva jutti oma autole varuosi otsinud ja selline kuvand kipub tekkima :)
Ei taha hirmutada, aga juppide koha pealt...vana Saabi omades ei saa eeldada, et see oleks odav, tegu ikkagi premium klassi autoga, mille pidamiseks peab olema ka premium klassi sissetulek, kui seda pole, siis ole valmis organidoonorluseks, kiirlaenudeks, pereliikmete orjaks müümiseks jne et oma vana diiselSaabi ülal pidada.
Kui lähed juppe küsima muust letist pead ISE olema väga kindel vastastikuses sobivuses ja selle kohta ei oska sulle ükski varuosamüüja miskit öelda, sest kataloog on jumal ja kui kataloog ette ei näe, siis ka ei sobi. Praktikat selliste ratside osas ka kellelgi pole...praktikat leiad ehk venekeelsetest foorumitest kui keelebarjäär ei takista.
PS Võib-olla olen ma see nädal veidi ebaadekvaatselt sapine kuna olen mitu päeva jutti oma autole varuosi otsinud ja selline kuvand kipub tekkima :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Tundub, et termostaat ehk poolavatud asendis kogu aeg. Enda 2007 aasta auto tulnud tulpide maalt kah ilma ahjuta, aga sellegipoolest soojeneb suhteliselt ruttu. 15 kraadise külmaga enamvähem veerand tundi sõites on üpris soe. Osuti asub töösoojana täpselt keskpaigas.
Kindlasti termostaadi viga (oli sama jama kui enda 93 soetasin) nüüd on norm temp käes ca. 10km-ga!
Uue peaks saama igast normaalsest varuosa kauplusest!
Ja kohe kindlasti ei nõustu ma kasutaja Skyline sapise nurinaga!
Oman ise juba kolmandat Saab 93-e (kõik on olnud 1.9Tid motoriga, 2005a, 2007a ja nüüd 2008a) hinna ja kvaliteedi suhe väga ok!
Ning nagu kasutaja Teager mainis on sama tehnika kasutusel paljudel (lisan veel ühe margi : Cadillac) seega liigub juppe ja need pole kulla hinnaga!
Uue peaks saama igast normaalsest varuosa kauplusest!
Ja kohe kindlasti ei nõustu ma kasutaja Skyline sapise nurinaga!
Oman ise juba kolmandat Saab 93-e (kõik on olnud 1.9Tid motoriga, 2005a, 2007a ja nüüd 2008a) hinna ja kvaliteedi suhe väga ok!
Ning nagu kasutaja Teager mainis on sama tehnika kasutusel paljudel (lisan veel ühe margi : Cadillac) seega liigub juppe ja need pole kulla hinnaga!
Ostsin 50€ga Saabiantist termostaadi ja probleem lahendatud.
Infoks teistele, et Japanpartsis näiteks 56€ mingi Bxxx tootja oma.
Kütusefiltrit soovitan aga osta Japanpartsist, mis on 11€, võrreldes minu "hea ostuga" 36€ Saabiantist.. (kusjuures ka japanparts toode).
Aitäh abi eest.
Mark
Infoks teistele, et Japanpartsis näiteks 56€ mingi Bxxx tootja oma.
Kütusefiltrit soovitan aga osta Japanpartsist, mis on 11€, võrreldes minu "hea ostuga" 36€ Saabiantist.. (kusjuures ka japanparts toode).
Aitäh abi eest.
Mark
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Küttefiltrit nüüd hinna järgi küll osta ei tasuks. Odav küttefilter võib minna hiljem sadu kordi kulukamaks. Tean omadest kurbadest kogemustest. Tuleb osta selline mis peab ka saasta kinni ja ebemeid ei eralda mis sattuvad kõik pumpa ja pihustitesse.
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Küsiks ka termostaadi kohapealt nõu - endal siis 2.2 diisel ja 85 kW variant - kust sellele sobivat saada? Kataloogid kipuvad sellele näitama ka tibake teiste mõõtudega termostaati, mis ei sobi (Rekrolist sain sellise, õnneks võeti kenasti tagasi).
Ja avanemistemperatuur peaks meie kliimas olema 88 kraadi, jah?
Ja avanemistemperatuur peaks meie kliimas olema 88 kraadi, jah?