saab 93 2,2 92kw EGR-i eemaldamine

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
kauriadman
Postitusi: 112
Liitunud: T Okt 28, 2014 8:00
Asukoht:
Auto:

#1

T Dets 02, 2014 16:01

kas keegi teab kus või kes teeks EGR-i nö pimedaks.. ja mis see maksta võiks..
mulle tundub ,et mu egr ei tööta..
Aixx
Saabiklubi liige
Postitusi: 136
Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance

#2

T Dets 02, 2014 16:13

Miks sa arvad, et ei tööta. Puhasta esialgu. Minul kiilus kinni, ostsin uue, sain Carringist 205€-ga.
ronny
Postitusi: 116
Liitunud: T Okt 01, 2013 23:03
Asukoht: Järvakandi
Auto:

#3

T Dets 02, 2014 16:41

Niisama kinni ei saa panna, tuleb mingi emulaator ka panna. Keegi siin foorumis müüs ka neid ja poole odavam, kui uus egr osta
flood
Postitusi: 227
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#4

T Dets 02, 2014 18:07

JõuJaam vist progeb nüüd välja ka mingitpidi. Tegin kunagi selle teema:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=24586#pid242562 aga aktiivsust vaadates ei ole EGR probleemiks...

Masinal mingi 10kkm emulaator peal ja paistab timm.
kauriadman
Postitusi: 112
Liitunud: T Okt 28, 2014 8:00
Asukoht:
Auto:

#5

T Dets 02, 2014 20:04

no nii arvati.. suurtel pööretel kiirendades hakkab auto tõnkuma...
egr kinni mul pole..
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#6

K Dets 03, 2014 8:00

Miks sa arvad, et ei tööta. Puhasta esialgu. Minul kiilus kinni, ostsin uue, sain Carringist 205€-ga.

Parem oleks välja programeerida teda. Kui on kinni siis sisselase kollektor on palju puhtam ja swirl kestab kauem.
__In Boost We Trust__
kauriadman
Postitusi: 112
Liitunud: T Okt 28, 2014 8:00
Asukoht:
Auto:

#7

K Dets 03, 2014 10:19

oskate öelda kus seda välja programeeritakse ja mis maksab
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#8

K Dets 03, 2014 11:29

Ma ei saa aru, miks on vaja elu keeruliseks teha? Kui uus egr maksab 200.- eur - kas see on üle mõistuse summa mida välja käia? Olen juba 5 aastat ja 100 000km uue egr-iga sõitnud ja pole mingeid probleeme rohkem olnud. Sellel mootoril swirli peal ei ole.
pumps
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#9

K Dets 03, 2014 11:56

programmeerida on vaja sellepärast, et see on cool viis autot parandada ja annab mõnusa tunde, et oled kavalam ja targem kui insenerid, kes selle jama ehitasid. :fight: Õnnestumise korral saad lisaks veel kindlustunde homse päeva ees, et kõnealune kobakas uuesti katki ei lähe.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Aixx
Saabiklubi liige
Postitusi: 136
Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance

#10

K Dets 03, 2014 12:03

Härrased, pean oma sõnad hinna suhtes tagasi võtma - vaatasin maailmas ringi ja avastasin, et paraku vanema , kui 2007/2008 9-3 Saab`i EGR on topeltkallim :wall::wall:
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#11

K Dets 03, 2014 12:19

Härrased, pean oma sõnad hinna suhtes tagasi võtma - vaatasin maailmas ringi ja avastasin, et paraku vanema , kui 2007/2008 9-3 Saab`i EGR on topeltkallim :wall::wall:


Noh, õnneks on meie kandi esinduse hinnad ka vastavas ulatuses läbi räägitavad ;)... nagu minu praktika on näidanud.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Aixx
Saabiklubi liige
Postitusi: 136
Liitunud: R Aug 08, 2014 10:44
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 SC 1,9TiD 2008 Hirsch Performance

#12

K Dets 03, 2014 12:26

Täpselt nii, kiiruga küsisin carringust EGR Saab'le , oleks pidanud oopelile küsima-hind olex kindlasti parem olnud.
kauriadman
Postitusi: 112
Liitunud: T Okt 28, 2014 8:00
Asukoht:
Auto:

#13

K Dets 03, 2014 19:40

okei..pika jutu lõpuks kysiksin mis tunnused yldiselt on kui egr ei tööta.. olen algaja saabi omanik
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#14

K Dets 03, 2014 22:12

Limp home reziim on. Autol jõudu pole. Näiteks foori alt kiirendame ja maanteel mööda sõit on keeruline.
pumps
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#15

K Dets 03, 2014 22:39

okei..pika jutu lõpuks kysiksin mis tunnused yldiselt on kui egr ei tööta.. olen algaja saabi omanik


Kui enda masinal EGR´i klapp kinni tahmas siis tekkis jõukadu ja piiraja 3000rpm peal.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#16

K Dets 03, 2014 22:48

selline siis http://www.auto24.ee/products/detail_product.php?id=668718
__In Boost We Trust__
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#17

K Dets 03, 2014 23:03

programmeerida on vaja sellepärast, et see on cool viis autot parandada ja annab mõnusa tunde, et oled kavalam ja targem kui insenerid, kes selle jama ehitasid. :fight: Õnnestumise korral saad lisaks veel kindlustunde homse päeva ees, et kõnealune kobakas uuesti katki ei lähe.

Tutvusta ennast milleks nad seda "ehitasid" ja mida see annab ja kellele!

Muidu välja programmerimine toimib uuematel 1.9 disladel, vanematel emulator selleks.
Välja programmerimise ja uue EGRi hind 1.9TID on suht samasugune.
Mina valisin välja programmerimise! Milleks liigne si.. sisselaskes mis hakkab segama normaalset tööd? EGR rikkub mootorit oma tahma osakestega ja segab normaalset mootori tööd! Ja veel üks pluss, kui mingi probleem tekkib, siis võib EGRi välistada :) EGRiga auto on uimasem, ja see uimasus vaid kasvab EGRi väsimusega:facts:
Miinuseid leidke ise! 30k km LongLife õlidega, ei soovita EGRiga ja EGRita sõita, 10k km max! Kui veel seisab tahmafilter, mitte toimiv EGR soodustab kiiremat ummistumist DPFile. DPFi ka võiks eemaldada


Ma ei saa aru, miks on vaja elu keeruliseks teha? Kui uus egr maksab 200.- eur - kas see on üle mõistuse summa mida välja käia? Olen juba 5 aastat ja 100 000km uue egr-iga sõitnud ja pole mingeid probleeme rohkem olnud. Sellel mootoril swirli peal ei ole.


Kui ei ole teda, siis ei ole ka mida vahetada kas või 1000k km :)

Iga üks ise valib mis teeb! Mina näen ainult plusse EGRi eemaldamises.

http://chip-systems.ru/programmnoe_udalenie_egr.html



P.S.

1.9TID ja 1.9TtiD võiks teha kolm asja ECUs 1. Chip tuning 2. EGRi eemaldamine 3. DPFi eemaldamine. Tehtes neid asju, ainult parandub mootori töö :) Kui teha korraga on soodsam.
P.P.S. Kui eemaldate DPFi, ja tahate et süda oleks rahul, kompenseerida istutage 2 puud.
Mul üle tuhande istutatud puu, ja veel DPF(ei paranda ka oluliselt midagi, ainult lisa investeering) seisab.
__In Boost We Trust__
kauriadman
Postitusi: 112
Liitunud: T Okt 28, 2014 8:00
Asukoht:
Auto:

#18

N Dets 04, 2014 11:25

suured tänud.. palju head infot..
kuigi teie kirjelduse põhjal mul egr korras..
pole nagu hullu selle kiirenamisega.. mingi hetk hakkab lihc tõnkuma..
ainuke asi ,et autol kuidagi vähe jõudu 900rpm -1500..
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#19

N Dets 04, 2014 12:09


Tutvusta ennast milleks nad seda "ehitasid" ja mida see annab ja kellele!

Muidu välja programmerimine toimib uuematel 1.9 disladel, vanematel emulator selleks.
Välja programmerimise ja uue EGRi hind 1.9TID on suht samasugune.
Mina valisin välja programmerimise! Milleks liigne si.. sisselaskes mis hakkab segama normaalset tööd? EGR rikkub mootorit oma tahma osakestega ja segab normaalset mootori tööd! Ja veel üks pluss, kui mingi probleem tekkib, siis võib EGRi välistada :) EGRiga auto on uimasem, ja see uimasus vaid kasvab EGRi väsimusega:facts:
Miinuseid leidke ise! 30k km LongLife õlidega, ei soovita EGRiga ja EGRita sõita, 10k km max! Kui veel seisab tahmafilter, mitte toimiv EGR soodustab kiiremat ummistumist DPFile. DPFi ka võiks eemaldada

Mina räägin konkreetsest masinast 2,2 tid 92 kw, mis oli probleemi püstitajal , mitte 1,9 tid mootoriga masinast.
Ja kindlasti tasub algselt süvineda, kas on üldse egr-i viga.
Teiseks prooviks algselt puhastada või torud puhtaks köhida.
Kui on palju tahma on vb kuskil õhuleke.
Kui selgub, et on tõesti egr-i viga ja puhastamine ei aita, vahetaks mina uue vastu välja ja unustaks probleemi!
pumps
Vasta