9-3 2.2 TiD 2004 läheb sekundiks käima ja sureb välja KORRAS

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#1

P Jaan 04, 2015 0:07

Pöördun saabijumalate poole oma probleemiga mis üsna üleöö tekkis. Nimelt ükspäev viskas ringi sõites mootoritule põlema ja õhtul oma bluetooth OBD seadmega sain veakoodiks P0342 - Camshaft Position Sensor "A" Circuit low.
Sel päeval enne veakoodi lugemist sain ilusti ringi sõita ainult käima käias natuke kauem. Järgmisel päeval käivitasin, läks sekundiks tööle ja suri välja ning nii jäi asi korduma.

Tech2-ga pole veel üle vaadanud kuid tuttav mehaanik pani oma seadme külge ja ütles et kõrgsurve pumba ajuga ei saa ühendust.

Kas keegi siit oskaks mulle seletada milles asi võib olla. Kas kõrgsurvepumba viga või midagi muud ?


Ette tänades kõiki vastajaid
flood
Postitusi: 223
Liitunud: K Juul 11, 2007 16:19
Asukoht: Tallinn/Pärnu/Saaremaa
Auto:

#2

K Jaan 07, 2015 9:14

Endal autol oli sama koodiga väntvõlli andur läbi. Suri välja pärast käivitusi ja samamoodi ka keset sõitu. Uus andur paarkend euri ja probleemid kadunud. Ei tahaks igasugu suvalisi seadmeid kll uskuda ja mingit pumbajama ajada kohe...
praktikant
Postitusi: 340
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-5 Griffin 1998
9-3 Arc 2006

#3

K Jaan 07, 2015 9:31



Kas keegi siit oskaks mulle seletada milles asi võib olla. Kas kõrgsurvepumba viga või midagi muud ?




asjamees ütles ju, et ajuga ei saa ühendust, mitte et see vigane oleks. Või mida?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6993
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

N Jaan 08, 2015 8:29

Isegi tech ei taha alati nende 2,2 diislite mootoriajudega suhelda.
saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#5

N Jaan 08, 2015 9:17

Sain asjamehelt info, et mingisugune tagasivooluklapi viga võis ka olla. Igatahes ta vahetas selle ära täna lapitakse kõik kokku ja kui tööle ei lähe siis minnakse kallima asja vahetamiseni. Loodan parimat, mis mul muud üle jääb.
praktikant
Postitusi: 340
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-5 Griffin 1998
9-3 Arc 2006

#6

N Jaan 08, 2015 10:26

kui andur vigane, siis muude asjade vahetamine ju ei aita :wall: Hinnast sõltumata.
Hangundud kütus(filtris) tekitab ka sarnast jama :)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#7

N Jaan 08, 2015 10:39

esimene asjana vahetatigi kütusefilter ära. Kuna hooldus nagunii uksetaga ootamas siis päris asjata vahetus poleks see nagunii olnud, kuid see ei andnud tulemust.
saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#8

R Jaan 09, 2015 22:19

Lugu lõppes siis minu jaoks väga heldelt. Nimelt tuttav leidis, et enne kõrgsurvepumpa on mingisugune tagasivooluklapp vms.(vabandan täpset nimetust ei tea öelda. Keegi targem võib mind parandada) mis ei hoidnud survet. Sai siis see 22€ maksev klapp ära vahetatud ning auto toimib väga ilusti.

Korraks juba tekkisid autost loobumise mõtted kuid nüüd tuju hea ja sõit võib jätkuda.
Kasutaja avatar
Myke
Postitusi: 465
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#9

L Jaan 10, 2015 7:24

Kuna ühel tuttaval üsna samasugune probleem ei hakanud uut teemat tegema .
Nimelt autoks ka 2.2 diisel ja läheb käima ja käib kuni võti starteri asendis ja sureb välja lastes võtme lahti süüteasendisse.
Süüteasendis on mootori ja pumba kaitsmetel vool olemas.:wall:

Kui kellelgi kogemusi analoogse probleemiga on info teretulnud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 6993
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

L Jaan 10, 2015 8:41

Süüteluku kontaktplaati pakuks algatuseks.
Vasta