Soetasin ühe sellise isendi perekonda juurde, sellel aga paistab, et hästi vähe lekib jahutusvedelikku (just seda, sest allpool punane sade, punane jahutusvedelik sees) eelsoojendist, aru hästi ei saa, aga vist kaane alt vm.
Kas kellelgi on midagi sellist juhtunud ja mis siis seal täpsemalt lekib?
Saab 9-3 2.2TDI 92KW 2002 eelsoojendi, jahutusvedelikku lekib
Tihendid surnud,mis muud. Korralik preventiivne kulumaterjalide vahetus tuleks niikuinii ette võtta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Sai siis eelsoojendit pisut lammutatud (ja konsulteeritud firmaga Parkli).
Leke siis jahutusvedeliku temperatuurianduri (sinise juhtmega) tihendi vahelt ja anduri seest mööda anduri ühte juhet (mis praguline nüüd) pistikusse :freak:. Üllatav, pole varem sellist kogemust, et juhtme sees vedelik liikuda saab. Igatahes anduri otsas näha, et tal pragu (rõngas) küljes võrreldes punase juhtme küljes oleva anduriga.
Müstika, et see eelsoojendi üldse üritas tööle minna (suitses ja jättis siis kohe seisma), kuigi pistik näeb üsna kole välja.
Tea, kas viitsibki teda korda teha, läheb üsna kulukaks ja kas üldse asja saab.
E: Mis veel tähele panin, ei näinud kuskil jahutusvee tsirkulatsiooni pumpa (ega kuulnud ka), kuid SID-i pealt saab asja käima panna ka ilma, et mootor töötab (ka kliima läheb siis tööle). Kas 9-3-el (3KW eelsoojendi) seda ei kasutatud (kahtlane) või keegi varasem omanik on lasknud selle aktiveerida, kuid pumba installeerimatta jätnud? Ja tulemuseks katkine eelsoojendi ...
Leke siis jahutusvedeliku temperatuurianduri (sinise juhtmega) tihendi vahelt ja anduri seest mööda anduri ühte juhet (mis praguline nüüd) pistikusse :freak:. Üllatav, pole varem sellist kogemust, et juhtme sees vedelik liikuda saab. Igatahes anduri otsas näha, et tal pragu (rõngas) küljes võrreldes punase juhtme küljes oleva anduriga.
Müstika, et see eelsoojendi üldse üritas tööle minna (suitses ja jättis siis kohe seisma), kuigi pistik näeb üsna kole välja.
Tea, kas viitsibki teda korda teha, läheb üsna kulukaks ja kas üldse asja saab.
E: Mis veel tähele panin, ei näinud kuskil jahutusvee tsirkulatsiooni pumpa (ega kuulnud ka), kuid SID-i pealt saab asja käima panna ka ilma, et mootor töötab (ka kliima läheb siis tööle). Kas 9-3-el (3KW eelsoojendi) seda ei kasutatud (kahtlane) või keegi varasem omanik on lasknud selle aktiveerida, kuid pumba installeerimatta jätnud? Ja tulemuseks katkine eelsoojendi ...
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Kui saab aktiveerida SID pealt, siis peab see ringluse pump ka olema. Uuri siit foorumist lisa märksõnaga eelsoojendi. Vaata ka näiteks seda eelsoojendi teemat.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Paraku mida pole, seda pole, nii imelik, kui see ka pole. Ka pole miskit otseühendust (e. pump vahelt võetud) vm.
Selle pildi järgi otse eelsoojendi vooliku küljes peaks ta olema.
Selle pildi järgi otse eelsoojendi vooliku küljes peaks ta olema.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Keegi targem võiks öelda, kuidas selle süsteemi veakoodide nullimine käib. Ja kui soojendi on lukku läinud, siis kuidas "reset" teha. Kas "Tech2" saab sellega hakkama, või ainult spetsiaalne eelsoojendi diagnostika seade. Ehk veel mingi võimalus.