Kuna oma 2002a. 9-5 2.2TDI-l tüütas ära see paari pluss kraadiga raske käivitus (kahjuks ei aidanud ka ketti märkide paikapanek Vikingis), siis tegin automaatse 3 juhtmega vidina (temperatuuri anduri vahele ja (B+ 12V) toide EGR-i pistikust), mis süüte sisselülitamisel ca. 4 sekundit annab ca. 10 kraadi väiksema mootoritemperatuuri, et eelsüüteküünlad rakenduks.
Oma autol toimib hästi.
Nüüd siis küsimus, kas siin oleks sellele vidinale huvilisi, võiks neid rohkem teha, hinnaks kujuneks ca. 20.-€
Huviuuring, 2.2TDI parem käivitus 0 kraadi ümber.
Jah, põhimõtteline huvi on, aga kas kurimehe jutt õige? Mina tahaks lahendust, kus polegi mingit nuppu vaja vajutada või kui on vaja nuppu vajutada, siis et seda nuppu poleks vaja välja lülitada, et eelsüüteküünaldelt elekter maha saada. Mis need komponendid on, mis selle hinna kujundavad, või on see materjali + väljamõtlemise ja paigaldamise hind?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Lahendus just selline ongi, et mingit nuppu pole, teeb kõik ise automaatselt.
Hinnas enamuse moodustab selle vidina valmistamine (ilma paigalduseta).
Peaks sobima kõigile 2.2TDI mootoritele (9-5 (88KW), 9-3 (85Kw ja 92KW)), vaid vanemal 9-3-el (85KW), kus on vaakumiga EGR, seal tuleb süüte +12V mujalt tuua.
Lihtsalt lähim ja mugavaim +12V oli EGR pistikust.
+12V on viiteahela tarbeks, mis tekitab selle automaatse ca. 4 sekundit viite.
Hinnas enamuse moodustab selle vidina valmistamine (ilma paigalduseta).
Peaks sobima kõigile 2.2TDI mootoritele (9-5 (88KW), 9-3 (85Kw ja 92KW)), vaid vanemal 9-3-el (85KW), kus on vaakumiga EGR, seal tuleb süüte +12V mujalt tuua.
Lihtsalt lähim ja mugavaim +12V oli EGR pistikust.
+12V on viiteahela tarbeks, mis tekitab selle automaatse ca. 4 sekundit viite.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Kui teha hooldus, et ei tekiks veakoodide ajalugu, vahetada pihustite tihendid ja eelsüüte küünlad, siis ainus tingimus heaks käivituseks on laetud ja korralik aku. Aga selline lahendus on muidugi kallim, kui 20€ ;)
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
eiei Viper, sellele mootori eelsoojendusele on juba vabrikust kala sisse pandud. Miski temperatuurivahemik, kergelt alla nulli oli vist, kus värk ei tööta. Surfa foorumis kui huvi on.
Hooldamine ei aita sugugi ja veakoodide ajalugu ei puutu üldse teemasse.
Hooldamine ei aita sugugi ja veakoodide ajalugu ei puutu üldse teemasse.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Minul vastupidi kogemus. Aasta tagasi sai Viking Motors-is keti märgid paika ja testitud vaakumiga ka neid pihusti tihendeid (mis olid korras), paraku tänaseks päevaks tulemust polnud, lisaks unustasid nad miskit seal ketipinguti juures kinni keerata, nii et paari kuu pärast tekkis korralik/ohtlik õlileke.
Ja selge on ka see, et näiteks minu 370K Km sõitnud auto mootor pole enam nii tihe, kui sündides ning ka pihustid pole uued. Nende asjade vahetus nii vanal autol vaevalt praktiline on.
Ja selge on ka see, et näiteks minu 370K Km sõitnud auto mootor pole enam nii tihe, kui sündides ning ka pihustid pole uued. Nende asjade vahetus nii vanal autol vaevalt praktiline on.
Olen teemaga muidu kursis aga lihtsalt enda kogemusest mainisin, et korras süsteemi puhul ei pane seda kala tähelegi.
Mina ka huviline!
Olen enda 2002 aasta 2.2 TiD sõitnud nüüdseks 3 aastat. Olen sellest kurikuulsast probleemist lugenud, kuid õnneks minu autol seda siiani ei esinenud. Kuniks.. külastasin jaanuaris 2015 Trionicut seoses mootoritule probleemiga, peale mida see sümptom tekkis. Käisin ka hiljem uuesti Werneri juures seda teemat põgusalt puudutamas, kuid süvitsi me asjasse ei laskunud (Tech vigu ei näidanud).
Lisaksin veel, et minu autol ei esinenud seda probleemi seetõttu, et süüteküünlad rakendusid ka mõne plusskraadiga (kuni +5 vms). Auto on tulnud Hollandist ja olen esimene kasutaja Eestis. Kas ja miks seal midagi tehtud on ei tea nüüd küll vist keegi.
Wernerile etteheited puuduvad. Mootoritule probleem oli põhjustatud miskidest vigastest juhtmetest. Ehk oskab Werner ise midagi lisada?
Arusaamatuks jääb lihtsalt, kuidas see halb sümptom nüüd üleöö tekkis?!
Arvestades, et käivitusprobleem on väga levinud ning sellele puudub väga konkreetne rohi, siis olen sellisest lahendusest vägagi huvitatud!
Olen enda 2002 aasta 2.2 TiD sõitnud nüüdseks 3 aastat. Olen sellest kurikuulsast probleemist lugenud, kuid õnneks minu autol seda siiani ei esinenud. Kuniks.. külastasin jaanuaris 2015 Trionicut seoses mootoritule probleemiga, peale mida see sümptom tekkis. Käisin ka hiljem uuesti Werneri juures seda teemat põgusalt puudutamas, kuid süvitsi me asjasse ei laskunud (Tech vigu ei näidanud).
Lisaksin veel, et minu autol ei esinenud seda probleemi seetõttu, et süüteküünlad rakendusid ka mõne plusskraadiga (kuni +5 vms). Auto on tulnud Hollandist ja olen esimene kasutaja Eestis. Kas ja miks seal midagi tehtud on ei tea nüüd küll vist keegi.
Wernerile etteheited puuduvad. Mootoritule probleem oli põhjustatud miskidest vigastest juhtmetest. Ehk oskab Werner ise midagi lisada?
Arusaamatuks jääb lihtsalt, kuidas see halb sümptom nüüd üleöö tekkis?!
Arvestades, et käivitusprobleem on väga levinud ning sellele puudub väga konkreetne rohi, siis olen sellisest lahendusest vägagi huvitatud!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 849
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Saatsin U2U.
Mina ka huviline!
Olen enda 2002 aasta 2.2 TiD sõitnud nüüdseks 3 aastat. Olen sellest kurikuulsast probleemist lugenud, kuid õnneks minu autol seda siiani ei esinenud. Kuniks.. külastasin jaanuaris 2015 Trionicut seoses mootoritule probleemiga, peale mida see sümptom tekkis. Käisin ka hiljem uuesti Werneri juures seda teemat põgusalt puudutamas, kuid süvitsi me asjasse ei laskunud (Tech vigu ei näidanud).
Lisaksin veel, et minu autol ei esinenud seda probleemi seetõttu, et süüteküünlad rakendusid ka mõne plusskraadiga (kuni +5 vms). Auto on tulnud Hollandist ja olen esimene kasutaja Eestis. Kas ja miks seal midagi tehtud on ei tea nüüd küll vist keegi.
Wernerile etteheited puuduvad. Mootoritule probleem oli põhjustatud miskidest vigastest juhtmetest. Ehk oskab Werner ise midagi lisada?
Arusaamatuks jääb lihtsalt, kuidas see halb sümptom nüüd üleöö tekkis?!
Arvestades, et käivitusprobleem on väga levinud ning sellele puudub väga konkreetne rohi, siis olen sellisest lahendusest vägagi huvitatud!