Küsimus diiselsaabi kohta. Tegemist on Saab 9-3 Tid' ga. Viga on selles, et jõudu ei ole autol. Max kiirus on umbes 120-130 km/h ja kiirendus täiesti puudub. Käisin Saabianti juures ja seal loeti välja veakood, mille järgi peaks viga olema kuskil vaakumtorudes. Kuna mingit viga ei leitud ja kõik näis nagu korras olema, soovitas Anti mul minna diagnostikasse, kus ka kunagi sarnase hädaga samasugune liikur käis. Järgmisest kohast öeldi et tookord oli viga mitte pihustites, nagu Anti arvas, vaid minisuguses EGR klapis ( loodan et mäletan nime õigesti). Saabiabti juures aga toimisid kõik klapid vaakumiga proovides pealtnäha korralikult. Äkki oskab keegi seda lugu kommenteerida? Loodan et pealkirjaga seekord väga puusse ei pannud.
Tervitades kõiki SAABisõpru,
Kala
Traktor ei lähe edasi
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
- Asukoht:
- Auto:
Viking motors aitab ka sind ma usun
:drive:
:drive:
EGRi ja MAPi nöök on muukeelsete saabifoorumite andmetel kaks traktorsaabide tüüpkala küll, samasse rubriiki lähevad vaakumvoolikute pragunemised ja tihendite lekked.
VM võiks ehk jah abiks olla, aga ehk ka muu diislispetside pesa (keski käis siin Karla Autos vms).
Edu kiirenduse taastamisel !
VM võiks ehk jah abiks olla, aga ehk ka muu diislispetside pesa (keski käis siin Karla Autos vms).
Edu kiirenduse taastamisel !
Algselt postitas: saab9-3
Kas sul kiirenduse puududes põleb ka CHECK ENGINE tuli?
ei põle, tagant ei suitse ja pöörded tõusevad ilgelt raskesti.
edit:
diagnost väitis, et probleem siiski õhulugejas.
palju selline asi koos vahetusega maksma läheb?
Algselt postitas: saab9-3
Äkki turbo küljes asuv klapp ei liigu vaakumiga kinni ja laseb kogu tuule turbost mööda. (Endal oli selline jama kui auto ostsin, siis ka CE ei põlenud).
Kui tegu on 92 kW TiD-ga, siis selle turbol minuteada wastegate puudub (iseseaduvate labadega turbo). 85 kW-sel OG TID-l vist on WG ka olemas, mis siis "lahti" võib seista ja turbo tuule (vast mitte turbosse tuleva tuule :freak: taevasse laseb)
EDIT: Vaatasin nüüd hoolikamalt, et 98 a. Seega 85 kW ja võib tuul küll vasakule minna.
Milles sul viga oli, et auto ei tahtnud liikuda? Mul on mingi jama tekkinud minekuga. Muidu töötab ilusti ja käib hästi, aga õiget minekut ei ole. Minek on natuke parem, kui CE tulega, aga kaugel normaalsest. CE tuli mul ei põle.
Kas selline asi on võimalik, et CE tuli ei põle, aga auto on ikka kuidagi moodi avariireziimis?
Kas selline asi on võimalik, et CE tuli ei põle, aga auto on ikka kuidagi moodi avariireziimis?
saab9-3 kas sul on esimene taoline jama pika aja jooksul?
Foorumist loen neid 2,2 diisli jamasid päris palju kokku. Kuna spetsiaalselt seda teemat kaen, et võibolla taoline seotada. Samas on see mulje äkki ekslik, et 2,2-ga igast mootorijama palju on?
Foorumist loen neid 2,2 diisli jamasid päris palju kokku. Kuna spetsiaalselt seda teemat kaen, et võibolla taoline seotada. Samas on see mulje äkki ekslik, et 2,2-ga igast mootorijama palju on?
Ei saa just õelda, et oleks palju jama selle mootoriga. Samas ei ole mootoriga olnud ka ühtegi väga kallist probleemi. Viimane probleem, mis oli ka kõige kallim siiani, oli katkine EGR klapp, mis maksis 3400.- Muu on olnud selline nipet-näpet pisiasjad.
E: Mul polnudki suurt probleemi, õhk pääses vaakumvoolikutesse ja tänu sellele polnud ka minekut.
E: Mul polnudki suurt probleemi, õhk pääses vaakumvoolikutesse ja tänu sellele polnud ka minekut.