Traktor ei lähe edasi

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
kala
Postitusi: 73
Liitunud: K Apr 19, 2006 19:23
Asukoht:
Auto:

#1

N Mai 04, 2006 22:07

Küsimus diiselsaabi kohta. Tegemist on Saab 9-3 Tid' ga. Viga on selles, et jõudu ei ole autol. Max kiirus on umbes 120-130 km/h ja kiirendus täiesti puudub. Käisin Saabianti juures ja seal loeti välja veakood, mille järgi peaks viga olema kuskil vaakumtorudes. Kuna mingit viga ei leitud ja kõik näis nagu korras olema, soovitas Anti mul minna diagnostikasse, kus ka kunagi sarnase hädaga samasugune liikur käis. Järgmisest kohast öeldi et tookord oli viga mitte pihustites, nagu Anti arvas, vaid minisuguses EGR klapis ( loodan et mäletan nime õigesti). Saabiabti juures aga toimisid kõik klapid vaakumiga proovides pealtnäha korralikult. Äkki oskab keegi seda lugu kommenteerida? Loodan et pealkirjaga seekord väga puusse ei pannud.
Tervitades kõiki SAABisõpru,
Kala
kala
Postitusi: 73
Liitunud: K Apr 19, 2006 19:23
Asukoht:
Auto:

#2

N Mai 04, 2006 22:08

Aasta on 1998 ja mootor 2,2 85KW. jäi kahe silma vahele :red:
Parimatega,
Kala
Roadrunner
Postitusi: 230
Liitunud: P Mär 27, 2005 23:40
Asukoht:
Auto:

#3

N Mai 04, 2006 22:40

Viking motors aitab ka sind ma usun
:drive:
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#4

N Mai 04, 2006 23:25

EGRi ja MAPi nöök on muukeelsete saabifoorumite andmetel kaks traktorsaabide tüüpkala küll, samasse rubriiki lähevad vaakumvoolikute pragunemised ja tihendite lekked.
VM võiks ehk jah abiks olla, aga ehk ka muu diislispetside pesa (keski käis siin Karla Autos vms).

Edu kiirenduse taastamisel !
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#5

E Mär 26, 2007 0:09

Kas sellisel juhul, kui traktoril kiirendus puudub, suudab iga suvaline diagnost vea tuvastada või peab abi otsima siiski troostist/antist/vm-st?

(oletades, et viga on õhulugejas)
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#6

E Mär 26, 2007 0:33

Kas sul kiirenduse puududes põleb ka CHECK ENGINE tuli?
tõh
Postitusi: 767
Liitunud: E Mär 26, 2007 0:02
Asukoht:
Auto: 9-3OG

#7

E Mär 26, 2007 19:13

Algselt postitas: saab9-3
Kas sul kiirenduse puududes põleb ka CHECK ENGINE tuli?

ei põle, tagant ei suitse ja pöörded tõusevad ilgelt raskesti.

edit:
diagnost väitis, et probleem siiski õhulugejas.
palju selline asi koos vahetusega maksma läheb?
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#8

E Mär 26, 2007 21:38

NG900 andmetel pruugitud õhumõõtja mingi 2000, vahetus 10 min.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#9

E Mär 26, 2007 22:42

PEaks maksma vist mingi 3k Anti käest ostes. Tema käest peaks saama ka kasutatud 1,5k, kui julged osta, sest ei tea, kaua see vastu peab.

Vahetusega peaks küll ise hakkama saama.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#10

E Mär 26, 2007 23:14

Äkki turbo küljes asuv klapp ei liigu vaakumiga kinni ja laseb kogu tuule turbost mööda. (Endal oli selline jama kui auto ostsin, siis ka CE ei põlenud).
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#11

T Mär 27, 2007 0:47

Algselt postitas: saab9-3
Äkki turbo küljes asuv klapp ei liigu vaakumiga kinni ja laseb kogu tuule turbost mööda. (Endal oli selline jama kui auto ostsin, siis ka CE ei põlenud).


Kui tegu on 92 kW TiD-ga, siis selle turbol minuteada wastegate puudub (iseseaduvate labadega turbo). 85 kW-sel OG TID-l vist on WG ka olemas, mis siis "lahti" võib seista ja turbo tuule (vast mitte turbosse tuleva tuule :freak: taevasse laseb)

EDIT: Vaatasin nüüd hoolikamalt, et 98 a. Seega 85 kW ja võib tuul küll vasakule minna.
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#12

P Nov 04, 2007 20:57

Milles sul viga oli, et auto ei tahtnud liikuda? Mul on mingi jama tekkinud minekuga. Muidu töötab ilusti ja käib hästi, aga õiget minekut ei ole. Minek on natuke parem, kui CE tulega, aga kaugel normaalsest. CE tuli mul ei põle.
Kas selline asi on võimalik, et CE tuli ei põle, aga auto on ikka kuidagi moodi avariireziimis?
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#13

P Nov 04, 2007 21:07

saab9-3 kas sul on esimene taoline jama pika aja jooksul?

Foorumist loen neid 2,2 diisli jamasid päris palju kokku. Kuna spetsiaalselt seda teemat kaen, et võibolla taoline seotada. Samas on see mulje äkki ekslik, et 2,2-ga igast mootorijama palju on?
saab9-3
Postitusi: 402
Liitunud: E Aug 14, 2006 11:43
Asukoht:
Auto:

#14

P Nov 04, 2007 21:11

Ei saa just õelda, et oleks palju jama selle mootoriga. Samas ei ole mootoriga olnud ka ühtegi väga kallist probleemi. Viimane probleem, mis oli ka kõige kallim siiani, oli katkine EGR klapp, mis maksis 3400.- Muu on olnud selline nipet-näpet pisiasjad.

E: Mul polnudki suurt probleemi, õhk pääses vaakumvoolikutesse ja tänu sellele polnud ka minekut.
Vasta