saab 9-5 3.0 tdi 2001 geneka laadimise mure

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
tann04
Postitusi: 31
Liitunud: P Aug 22, 2010 10:42
Asukoht:
Auto:

#1

P Veebr 22, 2015 16:01

mingi aeg hakkas siis aku tuli kohati süttima ja ära kustuma jälle. järeldasin et genekas hakkab läbi minema. Sai lammutusest kasutatud genekas tellitud garantiiga et jupp on töökorras. Pusisin 2 päeva vana genekat maha ja päeva uut asemele(jube töö), uus peale pandud ja ikkagi aku tuli põleb, genekas ei lae, aku on korras, kui miinus klemmi maha võtan sureb mootor välja ehk siis asi genekas ikkagi. On kellegil ettepanekuid??? juhe kuskilt jamab(genekasse minevad juhtme otsad tunduvad korras)? ei ole tahtmist kohe üldse genekat välja kiskuma hakata jälle kui genekas väidetavalt peaks korras olema.
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#2

P Veebr 22, 2015 17:19

Lihtsam oleks ikkagi ennem mõõta kas on olemas ergutusvool ning käimise ajal geneka väljundit.:headbang:
tann04
Postitusi: 31
Liitunud: P Aug 22, 2010 10:42
Asukoht:
Auto:

#3

P Veebr 22, 2015 22:20

Lihtsam oleks ikkagi ennem mõõta kas on olemas ergutusvool ning käimise ajal geneka väljundit.:headbang:

mis need sobilikud numbrid tulema peaks mõlema puhul?
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#4

E Veebr 23, 2015 6:20

Lihtsam oleks ikkagi ennem mõõta kas on olemas ergutusvool ning käimise ajal geneka väljundit.:headbang:

mis need sobilikud numbrid tulema peaks mõlema puhul?


Esmalt süüteasendis kontrolli erutusvoolu geneka pistikus(võib ka indikaatoriga), siis käivita masin ja mõõda testriga väljudit olenevalt aku laetuset võiks jääda näit 12,8-14,2.
tann04
Postitusi: 31
Liitunud: P Aug 22, 2010 10:42
Asukoht:
Auto:

#5

E Veebr 23, 2015 11:47

Lihtsam oleks ikkagi ennem mõõta kas on olemas ergutusvool ning käimise ajal geneka väljundit.:headbang:

mis need sobilikud numbrid tulema peaks mõlema puhul?


Esmalt süüteasendis kontrolli erutusvoolu geneka pistikus(võib ka indikaatoriga), siis käivita masin ja mõõda testriga väljudit olenevalt aku laetuset võiks jääda näit 12,8-14,2.

süüde sees geneka väikse juhtme pealt sain 0.79V
mootor käib sain aku pealt 11.4 ja geneka paksu juhtme pealt sama.
ehk siis viga on genekas kuskil ikkagi jah?
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#6

E Veebr 23, 2015 12:02

võib olla genekas aga pigem ei ole.

Tuvastamiseks:

Ühenda miski 5w pirn aku + ja selle geneka juhtmevahele. Kui siis väljundpinge tõuseb, on viga mujal, kui lööb pirni heledasti (normaalselt) põlema, siis on viga genekas.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#7

E Veebr 23, 2015 12:16

Hakkab looma ergutus puudub proovi eelneva õpetuse järgi anda erguts läbi lambi peale.

:butt:
tann04
Postitusi: 31
Liitunud: P Aug 22, 2010 10:42
Asukoht:
Auto:

#8

E Veebr 23, 2015 14:12

võib olla genekas aga pigem ei ole.

Tuvastamiseks:

Ühenda miski 5w pirn aku + ja selle geneka juhtmevahele. Kui siis väljundpinge tõuseb, on viga mujal, kui lööb pirni heledasti (normaalselt) põlema, siis on viga genekas.


pirn läks eredalt põlema

....parandan ennast, kui see geneka juhe on geneka küljes siis pirn läheb põlema kui ühendan juhtme lahti ja ühendan pirni ainult juhtme ja + klemmi vahele siis ei lähe põlema.(aku - klemm oli maas samal ajal)
Mida sellest järeldada?
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#9

E Veebr 23, 2015 15:53

Kui panid pirni ergutuse vahele siis samal ajal mõõda käiva mootoriga kui palju on laadimisvool (nt aku peal).
tann04
Postitusi: 31
Liitunud: P Aug 22, 2010 10:42
Asukoht:
Auto:

#10

E Veebr 23, 2015 17:05

Kui panid pirni ergutuse vahele siis samal ajal mõõda käiva mootoriga kui palju on laadimisvool (nt aku peal).


niimoodi sain aku pealt 11.37V
Vasta