Tere, mure siis selline, et täna mööda maanteed sõites vahepeal mootorituli põles, selline tunne nagu turbo oleks liiga kuumaks läinud ja kaotas turbo tagant ära natuke, kui ma 90 peale kiiruse langetasin ja sõitsin mingi aeg siis läks asi vaikselt normaalseks. Asi hakkas sellest pihta, et kiirendades 110 pealt lihtalt suretas mootori välja, mõtlesin algul, et nüüd on korras kah. Igaljuhul käivitus kohe ja jõudsin kohale, tagasi tulles sõitis hästi ja check engine light kadus kah ära.
Täpselt selline tunne, et sisselaske õhu temperatuur läks liiga suureks.
Temp ja kõik asjad olid okeid.
Kas võib olla mingi väike vaakumleke, või hakkab raibel turbo otsad andma ?
1.9tid 110kw mootori probleem, turbo.
Kontrollisin vaakumvoolikud ja egr.i üle.
Egr natuke oli tahmane aga ei midagi hullu ja vaakumtrass ka korralik.
Pöördun diagnosti ja seal saab siis turbo geomeetria liikumist ka kontrollida.
Ega rohkem polegi seda asja juhtund aga jah kui maanteel möödasõidu ajal auto välja sureb siis see suht ohtlik.
Egr natuke oli tahmane aga ei midagi hullu ja vaakumtrass ka korralik.
Pöördun diagnosti ja seal saab siis turbo geomeetria liikumist ka kontrollida.
Ega rohkem polegi seda asja juhtund aga jah kui maanteel möödasõidu ajal auto välja sureb siis see suht ohtlik.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
turbo rõhuanduri puhastamine on selline tore töö, mida on kerge teha ja tulemus on silmnähtav. Ainult et autol on sellest suht savi. Normaalne tahm ei sulge andurit hermeetiliselt.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Nii - puhastatud nii turbo rõhuandur kui ka egr + egr kanalid kollektoris!
Ei olnud nagu väga hull (minu arust) see olukord seal ja ega midagi ei muutunud ka kui aus olla (mina ei taju vähemalt). :D
Aga mis tehtud, see tehtud - loodame siis jätkuvaid muretud kilomeetreid! :beer:
Ei olnud nagu väga hull (minu arust) see olukord seal ja ega midagi ei muutunud ka kui aus olla (mina ei taju vähemalt). :D
Aga mis tehtud, see tehtud - loodame siis jätkuvaid muretud kilomeetreid! :beer:
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Kui see check engine põlemas ja pikemalt sõita, siis tahmatab andurid ja sisselaske ära. Hiljem lisandub ka muid hädasi. Mõistlik on tõesti kohe kontrollida ja neid filtreid iga paari aasta tagant vahetada.