Mure siis selline, et viimasel ajal on jahutusvedeliku tase juba üsna lühikese sõidu järel nii alla hakanud vajuma, et SID "Fill coolant fluid" ütleb. Just hiljuti parandati jahutusvedeliku toru, mis geneka kohalt läbi laskma hakkas ja vedelikku ära enam ei kao - kui kork lahti keerata, tõuseb tase jälle normi. Paisupaagi kork peaks korras olema - kontrollisin, klapid kenasti liiguvad. Termostaat sai pool aastat tagasi uus pandud ja mootori temperatuur püsib ilusti normi piires. Süsteemi tekib rõhk sisse, aga teatud rõhk on ju normaalne ja üleliigse rõhu peaks kork välja laskma, seega ongi küsimus, miks ta nii palju vajub - kas kuskil on äkki õhk sees? Kuidas seda välja saada?
Auto on aastast 2000, mootoriks 85 kW 2.2 diisel.
Aitäh!
Jahutusvedeliku tase langeb sõites palju, vedelik ära ei kao
Kork peaks üleliigse rõhu välja laskma jah aga endal oli ka sarnane lugu,et rõhk oli jahutussüsteemis sees , pressis vedeliku nii kokku ja voolikud punni,et tase paisupaagis langes.Keerasin siis paisupaagi korgi parasjagu nii tugevalt/nõrgalt kinni,et väikest rõhku pidas aga suurema rõhu tekkimisel visises korgi tihendi vahelt liigne rõhk välja.Niimoodi, peaaegu kinnise paisupaagi korgiga sai remondini rahulikult sõita ja polnud hirmu,et mõni lõdvik laiali lendab.Jahutusvedeliku kadu oli ka väike aga mingil määral peab ta kindlasti kaduma kui rõhk juba sees on,seda ei pruugi lihtsalt kohe märgata.
Minul pressis rõhu jahutussüsteemi väsinud plokikaane tihendi vahelt.
Minul pressis rõhu jahutussüsteemi väsinud plokikaane tihendi vahelt.
-
- Postitusi: 142
- Liitunud: K Aug 10, 2011 20:11
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-5 2009 1.9 TiD 129 kW
Kui nüüd mõtlema hakata, siis juba poole aasta eest muretsesin, et roheline jahutusvedelik järsku pruuni värvuse oli omandanud:
Äkki oligi see hoopis õli, mis end vedeliku hulka pressis ja nüüd ajapikku on lihtsalt hullemaks läinud...
Äkki oligi see hoopis õli, mis end vedeliku hulka pressis ja nüüd ajapikku on lihtsalt hullemaks läinud...