2.2 tid 85kw sureb välja

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#1

R Juul 24, 2015 18:25

Tere! Õhtul pargiti sõitev auto ära ja hommikul tegi korra häält ja suri välja. Lasin kollektorisse wurtsu, sain tööle. Gaasi hoides töötas ilusti. Gaas maas suri aeglaselt välja. Võtsin voolikud mootori juurest lahti, ühendasin läbipaistvad voolikud külge. Wurtsu ja töötas. Peale võttis ilusasti, tagasivool oli õhuga segamini valge vaht. Gaas maha ja surnud jälle. Mis viga võiks olla?
viper85
Postitusi: 91
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, Passat B6, Porsche 944S, Mazda 626 GD

#2

K Juul 29, 2015 11:42

Tagasivoolu voolikud pihustitelt kütusepumba pealevooluni katki. Kontrolli ka liitmikuid.
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#3

K Juul 29, 2015 15:44

Need olid vahetatud ja täiesti terved. Kahtlustan ise pihusti(te) seibe või pihustit ennast. Asi selles, et pihusteid kätte saada, tuleb nukkvõll maha võtta. Ilmselt tuleb lukusti komplekt laenata ja ikkagi sellega tegelema hakata. Tagasivoolust ei tohiks mootori töötamise ajal oleneda väljasuremine. Seistes peaks kütus tagasi langema, sellisel juhul ja käivitamine raskendatud olema.
viper85
Postitusi: 91
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, Passat B6, Porsche 944S, Mazda 626 GD

#4

N Juul 30, 2015 9:49

Osades kauplustes müüdav tagasivoolu voolikute kvaliteet pole kiita. Olen juba kaks korda aasta jooksul lõhki pragunenud otstega voolikuid vahetanud. Esimene kord oli kuu pärast voolikute vahetamist. Nii et terav tähelepanu sinna pole liiast.
Sellel autol mõjutab tagasivool mootori tööd niipalju, et kui ikka voolik lahti võtta, siis sureb mõne hetke pärast välja. Võite järele proovida. Kui nüüd tagasivool vahutab, siis peab kuskil olema tõsine leke. Kui ühendasite läbipaistvad voolikud, siis ka nende ühenduskohad peavad olema tihedad. Kasutage kütuse voolikule mõeldud klambreid. Vahest juhtub, et tavaline kruviga klamber tõmbab selle läbipaistva plast vooliku veidi kortsu, kui tugevalt peale keerata. Silmaga see viga näha ei jää aga lekib.
Pihustid ja selle seibid on sellel mootoril töökindlad. Küll aga võivad lekkida pihustite tihendid, mis asuvad pihustite peal. Sümptomiks tihti pikk käivitamise vajadus või koguni õli tagasivoolu voolikus kütusepumba juures (näeb läbipaistva voolikuga) peale pikemat seismist. Nii suurt leket, nagu teie kirjeldate, need tihendid ei põhjusta. Neid tihendeid on võimalik veidi peale keerata nukkvõlli juurest aga ülepingutamine rikub tihendi. Seda tehakse ainult eelnevalt mainitud sümptomite puhul vaatamaks, kas see muudab midagi paremaks. Kui jah, siis vahetatakse tihendid ja seibid.
Teen ettepaneku vahetada pealevoolu toru ventiil, tagasivoolu voolikud ja liitmikud ning peale- ja tagasivoolu voolikud pumba pealt. Peale seda võiks mõelda pumba enda ja pihustite peale.
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#5

P Aug 02, 2015 15:59

Täna oli aega tegeleda! Lasin küttesüsteemi õhu sisse, neljanda silindri pihusti juurest tuli õhk läbi. Nüüd peab uurima, kuidas seda tihendit vahetada. Kui kellelgi on seda vahetust ette tulnud, siis oleks hea infot saada, enne kui hakkan ise ameerikat avastama. Või on seal mingid muud varjandid, nagu peale keeramine või, mis see iganes oleks? Kui ma ei eksi, siis härra viper on mulle juba korra lukusti komplekti laenanud, kui ma pumpa vahetasin?
viper85
Postitusi: 91
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, Passat B6, Porsche 944S, Mazda 626 GD

#6

N Aug 06, 2015 16:58

Oli tõesti laenuks see komplekt. Vahetuse kohta uuri pihusti tihendi vahetuse teemat siin foorumis. Soovi korral helista või saada U2U. Mina sain tihendid ja seibid Troostist aga võid ka uurida mujalt hindasid.
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#7

N Aug 13, 2015 21:06

Vahetasin 2 pihustit ära. Uued tihendid, seibid ja voolikud. Uus nukkvõlli polt jne. Küte üles ja töötab. Viga oli algselt väga vales küttes, mis meie vennasvabariiklased lahkelt müütavad. Ilmselt oli see solk Poolast saadud, sest olude sunnil tuli seal tankida. Algselt pump, nüüd pihustid ja voolikud. Kummist detailid olid kõik rabedad, nagu kodujuust. Kuna Saab sai ostetud hobiautoks, ning kui omal käed terved saab foorumlaste abiga ka kõige vastikumad tööd ise ära teha.
aednik
Postitusi: 457
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Saab 9-3 og 2,2 diisel

#8

N Aug 13, 2015 22:54

Kuidas sa kütte üles said? Kas see käib mingi vaakumpumbaga ventiili kaudu? Starteriga ei saa ju.
schemen
Postitusi: 29
Liitunud: L Apr 23, 2011 11:53
Asukoht:
Auto:

#9

R Aug 14, 2015 8:44

Enne pumpa on torul ventiil, sealt tõmbasin pumbaga üles. Pärast võtsin kollektori vooliku lahti ja lasin sealt wurtsu sisse, teine käivitas samal ajal.
Vasta