Põhimõtteliselt on nii, et tõin küünlad poest ära ja kukkusin nikerdama. Pildi järgi 2,3,4 küünlad sain ilusti kätte, kuid nr 1 murdus ära sedasi, et keerme sain kätte ja ülejäänud jäi sisse.
http://www.upload.ee/image/5491067/DSC_0102.JPG
http://www.upload.ee/image/5491073/DSC_0103.JPG
Üritasin ka näpitsatega sellest vardast sikutada, aga ei liigu ei sisse ega välja.
Nagu ma aru saan siis ainuke lahendus ilma plokikaant eemaldamata on see jäänus sealt välja puurida, aga ei oma vastavaid tööriistu ning vaevalt, et ise ka hakkama saaksin.
Küsimus suurele ringile, et kas keegi on suuteline selle töö ära tegema ilma, et peaks masinat treilaga töökotta tassima ?
Ei lähe käima 9-3 2008 1.9 110kw
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Proovid käivitada... lööb jäänuse välja?
E: Keerme osa on käes, leotada, et jäänuk liikuma hakkaks.
Külmashokk:
https://www.automaailm.ee/et/Eshop/Product/1231/s113090305/motip_kulmashokkroostelahusti_500ml
E: Keerme osa on käes, leotada, et jäänuk liikuma hakkaks.
Külmashokk:
https://www.automaailm.ee/et/Eshop/Product/1231/s113090305/motip_kulmashokkroostelahusti_500ml
Proovid käivitada... lööb jäänuse välja?
E: Keerme osa on käes, leotada, et jäänuk liikuma hakkaks.
Külmashokk:
https://www.automaailm.ee/et/Eshop/Product/1231/s113090305/motip_kulmashokkroostelahusti_500ml
Käisin ostsin selle shock oil ära. Kas oleks mõtekam ehk enne shokki proovida ja kui see ei aita siis käivitada või pigem vastupidi ?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Meelita selle vahendiga esmalt, korralik leotus äkki hakkab liikuma.
Mul praktika puudub kuid enda masinat prooviks peale seda käima. Silindris ikka korralik surve tekib, see peaks jäänuse välja viskama.
Kuidagi peaks seda elu seal nii korrastama, et kui jäänus lendama hakkab siis midagi ära ei lõhu. Lukustatavad näpitsad sinna jäänuki otsa kinnitada näitaks.
Mul praktika puudub kuid enda masinat prooviks peale seda käima. Silindris ikka korralik surve tekib, see peaks jäänuse välja viskama.
Kuidagi peaks seda elu seal nii korrastama, et kui jäänus lendama hakkab siis midagi ära ei lõhu. Lukustatavad näpitsad sinna jäänuki otsa kinnitada näitaks.
Nonii...
Sain auto lõpuks käima :D
Kolm küünalt ja 2 nädalat paagis seisnud kütus.
Jäi lahendamata katkise küünla mure. Nimelt olen poole päeva jooksul pihustanud pea pool purki shock oili küünla pessa, sikutanud näpitsatega, sikutanud näpitsaid torutangidega ning isegi nüüd kui olin vanad kardinad kaitseks ümber ja peale pannud ja kävitanud, püsib vana küünal vankumatult oma kohal.
Ei oskagi midagi peale hakata.
Tundub, et peab profesionaalide poole pöörduma, kuid ei ole kindel, kas maksab sõita sedasi, et katkine küünal pesas :D
Mootori ja plastikust katte vahel on muidu selline porollooni sarnane kate, mis on loodud selle mootori jaoks, aga ei ole kindel, kas ainult see kaitseb...
Lisaks täheldasin peale käivitamist, et oleks nagu plastiku sulamise lõhna tulnud kuskilt. Anomaalia.
Aga üldjuhul peamine mitte kävitumise põhjus on teada ning lahendatud ja seda ainult tänu Teile
Tarmo
Edit. Plastiku sulamise läpp kadus, kui mootori soojaks sain. Arvatavasti oli siiski poolhangunud kütuse teema, kuna summuti eraldas seda "aroomi"
Sõitnud praegu ligikaudu 5 kilti, mootor soe, kõik toimib, aga katkine küünal senimaani veel sees, hoian igaks juhuks vanu kaltse ees, juhuks, kui peaks miskit ta sealt välja suruma, aga eks ole näha :D
Sain auto lõpuks käima :D
Kolm küünalt ja 2 nädalat paagis seisnud kütus.
Jäi lahendamata katkise küünla mure. Nimelt olen poole päeva jooksul pihustanud pea pool purki shock oili küünla pessa, sikutanud näpitsatega, sikutanud näpitsaid torutangidega ning isegi nüüd kui olin vanad kardinad kaitseks ümber ja peale pannud ja kävitanud, püsib vana küünal vankumatult oma kohal.
Ei oskagi midagi peale hakata.
Tundub, et peab profesionaalide poole pöörduma, kuid ei ole kindel, kas maksab sõita sedasi, et katkine küünal pesas :D
Mootori ja plastikust katte vahel on muidu selline porollooni sarnane kate, mis on loodud selle mootori jaoks, aga ei ole kindel, kas ainult see kaitseb...
Lisaks täheldasin peale käivitamist, et oleks nagu plastiku sulamise lõhna tulnud kuskilt. Anomaalia.
Aga üldjuhul peamine mitte kävitumise põhjus on teada ning lahendatud ja seda ainult tänu Teile
Tarmo
Edit. Plastiku sulamise läpp kadus, kui mootori soojaks sain. Arvatavasti oli siiski poolhangunud kütuse teema, kuna summuti eraldas seda "aroomi"
Sõitnud praegu ligikaudu 5 kilti, mootor soe, kõik toimib, aga katkine küünal senimaani veel sees, hoian igaks juhuks vanu kaltse ees, juhuks, kui peaks miskit ta sealt välja suruma, aga eks ole näha :D
Sinna oleks mõistlik lasta mingit rooste ja pigi vahendit ja lasta liguneda...
Ja siis jälle rooste vahendit ja siis proovida näpitsatega samal ajal tõmmata ja keerutada.
Esimesed küünlad kipuvad ära roostetama sinna sisse. Aga kui vaga palju vahendit lased ära kohe käivita lase vedelikul valguda ja aurustuda.
Ja siis jälle rooste vahendit ja siis proovida näpitsatega samal ajal tõmmata ja keerutada.
Esimesed küünlad kipuvad ära roostetama sinna sisse. Aga kui vaga palju vahendit lased ära kohe käivita lase vedelikul valguda ja aurustuda.
Juhul, kui kellelgi tekib veel selline probleem, et keerab eelsüüteküünla puruks siis isiklikult helistasin läbi 9 autoremondi töökoda ning sellise asjaga tegelevad Tallinnas vaid 2. Karla auto kuskil kesklinnas ning Tõukur Kristiine linnaosas.
Ise viisin tõukurisse ning seal pusiti 2 päeva selle kallal, kuid saadi kätte. Maksin 96euri ja 10 senti siis selle töö eest.
Troost ning saabianti ei tegele, samuti ei tegele Diislimeistrid, mis jätab veidi kahtlase mulje, et nad on diiselmootoritele pühendunud, kuid eelsüüteküünlaid ei eemalda :D
Igatahes küünlad on vahetatud ning saab on jälle paugupill.
Ise viisin tõukurisse ning seal pusiti 2 päeva selle kallal, kuid saadi kätte. Maksin 96euri ja 10 senti siis selle töö eest.
Troost ning saabianti ei tegele, samuti ei tegele Diislimeistrid, mis jätab veidi kahtlase mulje, et nad on diiselmootoritele pühendunud, kuid eelsüüteküünlaid ei eemalda :D
Igatahes küünlad on vahetatud ning saab on jälle paugupill.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Purunenud eelsüüteküünla eemaldamiseks on spetsiaalsed tööriistad. Margiti võivad erineda ja suhteliselt kirved hinnad. Kui neid tööriistu ja kogemust pole, siis pole mõtet ise teha. Mina jätsin samuti peale esimest raksatust küünla rahule ja viisin töökotta. Viljandis ka olemas koht, kus tehakse. Aega läks 5h.
See aasta enda Saabil ka uus 100Ah aku ja sõidab iga ilmaga. Muid assju, nagu filtrid jms. hooldan hooldusraamatu järgi. Kütust enda auto põhjal kommenteerida ei oska. Kõik põleb ühte moodi.
See aasta enda Saabil ka uus 100Ah aku ja sõidab iga ilmaga. Muid assju, nagu filtrid jms. hooldan hooldusraamatu järgi. Kütust enda auto põhjal kommenteerida ei oska. Kõik põleb ühte moodi.
Kui palju praeguse ilmaga eelsüüteküünlad mõjuvad? Suure külmaga käivitus kenasti, aga nüüd eimidagi. Laupäeval läks mitmekordse käiamise peale lõpuks käima, nüüd tulemus 0. Pumpa on kuulda, aga starter käib nagu veidi laisemalt ringi, aga siiski käib.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Kui on ilmselgelt kuulda, et külmaga starter käib nii öelda laisalt ringi, siis tasuks kindlasti akule tähelepanu pöörata. Minu arvates ei ole diselmootori puhul aku pealt mõtet kokku hoida.