Selline jama siis, et kui panen aega SIDis, siis hommikul soojendi ei hakka automaatselt tööle.
Kui panen auto käima, siis soojendi töötab ja auto läheb kiiremini soojaks.
Samas õhtutui või kui auto oli sõidul mingi 20min ja panna taimeri, siis hakkab tööle ka taimerist, aga kui seisab õhtust hommikuni ja auto on külm, siis taimerist ei hakka tööle see soojendi. Kliima nagu läheb tööle ja parking heater tuli armatuuris põleb, aga ei kuule, et soojendi töötaks.
mis probleem võiks olla? kütus on liiga paks ja külm või mis?
Härra Werner kontrollis Techiga, oli mingi "overheating" viga, kustutas ja paari tunni hiljem ma proovisin ja läks taimerist tööle, järgmisel hommikul aga ei läinud jälle.
Auto on 9-3 1.9TTid 2008
Parking heater ei hakka tööle
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
Kahjusk, ei oska täpsemalt öelda, kuna ei mäleta, mis kood oli.
Samas, kui teha väikse sõidu, nagu täna käisin poes, ja huvi pärast panin taimeri, et kas hakkab tööle või mitte ja poole tunni pärast, kui tulin poest, auto oli soe ja ahi töötas.
Võib olla viga ikkagi on meie kütuses? Sest auto läheb ka käima teisest või kolmandast korrast, esimesest-teisest korrast läheb käima ja sureb välja, et nagu ei saa kütust kätte mootor.
Samas, kui teha väikse sõidu, nagu täna käisin poes, ja huvi pärast panin taimeri, et kas hakkab tööle või mitte ja poole tunni pärast, kui tulin poest, auto oli soe ja ahi töötas.
Võib olla viga ikkagi on meie kütuses? Sest auto läheb ka käima teisest või kolmandast korrast, esimesest-teisest korrast läheb käima ja sureb välja, et nagu ei saa kütust kätte mootor.
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
OK, samas mõned mehed pakusid vahetada kütuse filtrit, võib olla vana, aga minu teades eelmine omanik vahetas oktoobris, peab arveid kontrollima.
EDIT: kütusefilter kaks päeva tagasi sai kaheaastaseks, et vist vaja vahetada juba.
EDIT: kütusefilter kaks päeva tagasi sai kaheaastaseks, et vist vaja vahetada juba.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Ahi võib sodi täis olla, kütusepump kehvakene, ahju ventikas või veepump jukerdab
Hakatuseks lase ahi lahti võtta, korralikult ära puhastada ja sisemised elundid ära kontrollida.
Meie kütusel pole häda midagi. Kui alla 90 sendi liitrist maksta, siis jah, tapab mootori ka ära.:gun:
Hakatuseks lase ahi lahti võtta, korralikult ära puhastada ja sisemised elundid ära kontrollida.
Meie kütusel pole häda midagi. Kui alla 90 sendi liitrist maksta, siis jah, tapab mootori ka ära.:gun:
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
Kütus on olerexi või statoili oma.
Täna hommikul, kui õues oli -9, ahi töötas taimerist ja auto oli soe hommikul.
Esialgu proovin kütusefiltri ära vahetada, kui suure külmaga jälle ei hakka ise hommikul tööle, siis tuleb töökotta viia.
Täna hommikul, kui õues oli -9, ahi töötas taimerist ja auto oli soe hommikul.
Esialgu proovin kütusefiltri ära vahetada, kui suure külmaga jälle ei hakka ise hommikul tööle, siis tuleb töökotta viia.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
seal peaks vist eraldi filter olema ahju jaoks, täpselt ei tea, sest mootori filter on ju rõhu all
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
WIS võid uurida ahju töö põhimõtet. Siis saad parema ettekujutuse, mis seal olla võib. Hiljuti tegin enda autol samuti ahju korda.
Kui ahi muidu töötab, siis kütuse etteandes ei tohiks probleemi olla. Muidu ahi ei töötaks. Eelsoojendi kütuse dosaatorpumba ees on plastikust sõel. Kui see oleks umbes, siis ahi ei lähe käima või kustuks ära täie võimsuse pealt. Endal on kaks sellist vana pumpa ja kummalgi ei olnud sõelaga probleeme.
Ma ise pakuksin, et temp. andurid on vigased. Kui auto on külm, siis anduri väärtus ei vasta normile (valetab). Ahi ei käivitu. Leegi andur või temp andurid tahmased ja andmed ebakorrektsed. Kui Tech käepärast, siis veakoodide lugemisele lisaks tuleks jälgida eelsoojendi andmeid töötsükkli ajal algusest lõpuni.
Minu näide.
Teine asi on toitepinge. Kui külmaga aku pinge langeb, siis teatud väärtusest allpool enam ahi ei käivitu. Eesmärk on säästa akut järgmiseks mootori käivituseks. Toitepinge ahju klemmidel ja aku klemmidel võib koormuse all veidi erineda.
Seega korralik laetud aku, ahju andurite väärtused üle mõõta ja ahi vajadusel seest puhastada. Kui juba lahti võtad, siis kontrollida ka ventika ja korpuse vahet. Peaks olema 0,3mm lehtkaliibriga mõõtes ja seal ei tohiks erilist lõtku olla.
Jõudu
Kui ahi muidu töötab, siis kütuse etteandes ei tohiks probleemi olla. Muidu ahi ei töötaks. Eelsoojendi kütuse dosaatorpumba ees on plastikust sõel. Kui see oleks umbes, siis ahi ei lähe käima või kustuks ära täie võimsuse pealt. Endal on kaks sellist vana pumpa ja kummalgi ei olnud sõelaga probleeme.
Ma ise pakuksin, et temp. andurid on vigased. Kui auto on külm, siis anduri väärtus ei vasta normile (valetab). Ahi ei käivitu. Leegi andur või temp andurid tahmased ja andmed ebakorrektsed. Kui Tech käepärast, siis veakoodide lugemisele lisaks tuleks jälgida eelsoojendi andmeid töötsükkli ajal algusest lõpuni.
Minu näide.
Teine asi on toitepinge. Kui külmaga aku pinge langeb, siis teatud väärtusest allpool enam ahi ei käivitu. Eesmärk on säästa akut järgmiseks mootori käivituseks. Toitepinge ahju klemmidel ja aku klemmidel võib koormuse all veidi erineda.
Seega korralik laetud aku, ahju andurite väärtused üle mõõta ja ahi vajadusel seest puhastada. Kui juba lahti võtad, siis kontrollida ka ventika ja korpuse vahet. Peaks olema 0,3mm lehtkaliibriga mõõtes ja seal ei tohiks erilist lõtku olla.
Jõudu