Autoks 9-3 , 2,2Tid 85kW, aastast 98.
Tekkinud anomaalia vasakule keeramisel. Kui hoog vähegi suurem (a la 20km/h) ja keerata rool vasakule selliselt, et käik ei ole sees,siis tekib PAREMA ratta juures lõgin/klobin. Kui käik on sees ja siis keerata,siis seda heli pole . Sai siis kahtlustatud et pooltelje ots äkki seda teeb. Kuna eelmisest saabist mõlemad korralikud poolteljed alles,siis sai uus vana alla visatud. Ei muutunud midagi. No siis mõtlesin, et ehk ammordi tugilaager. Ka see oli mul olemas ja ennem , kui vana saab tükeldatud sai, see töötas . Vahetasin ära, kuid ikka sama teema .
Abs vöö viga see kah pole,sel juhul on teistsugune heli ja see vöö ka täiesti korras.
Andke nõu, omal mõistus otsas .
Lõgin/klobin pööramisel
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Ega mootor kere pihta ei vaju? On kogemus mazdaga kus vasakule keerates vajus mootor paremale ja padi läks vastu kere. Mootor polnud lihtsalt eelmise meistri poolt õigesti kapoti alla pandud, pisut ühes servas. Muidugi see ei lähe nagu kokku käik sees / käik väljas jutuga. Kuid siiski.
Mkm, tundub, et ei vaju. Ise olen nats mõelnud, et äkki rattalaager. Kui mul püstak maas oli,siis pisike loks justkui oli sees . Kui võrdlesin vanaga, siis sellele ei olnud mingit loksu, kuid kahjuks püstik pekkis ja seda ei saa kasutada.
Ma kahtlustaks ka rattalaagrit. Kui tungrauaga tõstes ratas maast lahti, siis rattast ühe käega ülevalt- teisega alt kinni ja loksutad. Minul rattalaagrid siiani alati sõites vilinat tegema hakanud, seega loksutades asi välja tulnud. Aga proovida võib.
Mul ühe korra hakkas kolin pihta peale sillastendi. Raisad unustasid vasakpoolse rooliotsa lahti, eks need poldid olid ajaga roostet näinud ja ei läinud väga sujuvalt kinni. Aga käega loksutades oli näha, et rooliots oli kahtlane.
Ka oli kotermann mul pikalt, sest kolises jumala suvalistel hetkedel ja ei osanud üldse kokku viia.
Ka oli kotermann mul pikalt, sest kolises jumala suvalistel hetkedel ja ei osanud üldse kokku viia.
Mul oli sama asi paremale keerates ja lohust v august läbi sõites ja siis ka vaatasin kõik asjad yle ja avastasin et juhipoolne sisemine veovõlli ots oli loksuga... vahetasin veovõlli terves tükis era ja nyyd sama asi vasakul keerates..
Autodatas on muide see tüüpvigade all ka kirjas ja sealne õpetus on see et sisemise veovõlli kummikate maha ja uus määre sisse ja ehk toimib.. proovisin omal ka ei aitand see midad.
Autodatas on muide see tüüpvigade all ka kirjas ja sealne õpetus on see et sisemise veovõlli kummikate maha ja uus määre sisse ja ehk toimib.. proovisin omal ka ei aitand see midad.