Tervist kaasfoorumlased,
Kes meie foorumist omavad tarkvara ja aega, et natuke masuudipressi minekut timmida? Eesmärk oleks leida inimene, kes peale uue turbo ja sisselaskekollektori täieliku modifitseerimise suudab leida töötava setupi.
-eemaldatud egr (ajust programmeeritud)
-eemaldatud tahmafilter (ajust ja füüsiliselt)
Kätemeri ja vihjed?
M.
58100189
110kw, 1.9TiD ECU programmeerimine
Eelistatult võib olla Tallinna kandis, kuid ma ei välista ka Eesti piires liikumist.
"chip tuningu" ja muu naljategemisega uut kompotti korralikult häälde ei saa.
Nagu ma lugenud olen, siis antud mootorile meie kodumaal ei ole keegi uue turbo, kollektori, pihustite ja MAF paigaldamisega varem hakkama saanud.
Aitäh
"chip tuningu" ja muu naljategemisega uut kompotti korralikult häälde ei saa.
Nagu ma lugenud olen, siis antud mootorile meie kodumaal ei ole keegi uue turbo, kollektori, pihustite ja MAF paigaldamisega varem hakkama saanud.
Aitäh
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Võib ka sellele diislile suuremat turbo paigaldada jne et saavutada rohkem võimsust. Aga milleks?
1. TÜ tuleb probleem.
2. Küttust hakkab palju rohkem tarvima
3. On samakerega bensukad, kuhu palju rohkem võimalusi ja variante võimsuse lisamisega
Chippimisega tegeles http://www.garage55.ee
1. TÜ tuleb probleem.
2. Küttust hakkab palju rohkem tarvima
3. On samakerega bensukad, kuhu palju rohkem võimalusi ja variante võimsuse lisamisega
Chippimisega tegeles http://www.garage55.ee
__In Boost We Trust__
Eks selle mõistlikkusega on selline subjektiivne lugu. Mulle täitsa meeldib see vääne, mida antud õmblusmasin 2500-3500 pöörde vahel tekitab.
Jätame siin teemas mõistlikkuse, TÜ kõrvale - keskendume probleemile.
jura* - tuner.ee kirjutasin, kuid nädalavahetus tuli enne peale, kui ma vastuse sain.
D116* - aitäh, küsin ka nende käest
terv,
M.
Jätame siin teemas mõistlikkuse, TÜ kõrvale - keskendume probleemile.
jura* - tuner.ee kirjutasin, kuid nädalavahetus tuli enne peale, kui ma vastuse sain.
D116* - aitäh, küsin ka nende käest
terv,
M.
Hetkel asi nii palju edenenud, et tegelen juppide leidmisega.
- originaal turbo z19dth mootoril on Garrett Gt1749MV (hübriidiks ümber ehituse jaoks on vaja suuremat külmakoja laba ja korpuse töötlemist)
- pihustite IMA kood asju on muudetav, kuid veel ei ole selgust saanud, millistes piirides
- originaal cooler tuleb efektiivsuse mõttes välja vahetada. Teistele soovituseks, ärge Hiinast uut coolerit tellige, efektiivsus on maru kehv
terv,
M.
- originaal turbo z19dth mootoril on Garrett Gt1749MV (hübriidiks ümber ehituse jaoks on vaja suuremat külmakoja laba ja korpuse töötlemist)
- pihustite IMA kood asju on muudetav, kuid veel ei ole selgust saanud, millistes piirides
- originaal cooler tuleb efektiivsuse mõttes välja vahetada. Teistele soovituseks, ärge Hiinast uut coolerit tellige, efektiivsus on maru kehv
terv,
M.