110kw, 1.9TiD ECU programmeerimine

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
makuke
Postitusi: 49
Liitunud: N Aug 14, 2014 15:09
Asukoht:
Auto:

#1

R Sept 09, 2016 19:27

Tervist kaasfoorumlased,

Kes meie foorumist omavad tarkvara ja aega, et natuke masuudipressi minekut timmida? Eesmärk oleks leida inimene, kes peale uue turbo ja sisselaskekollektori täieliku modifitseerimise suudab leida töötava setupi.

-eemaldatud egr (ajust programmeeritud)
-eemaldatud tahmafilter (ajust ja füüsiliselt)

Kätemeri ja vihjed?

M.
58100189
crowman
Postitusi: 297
Liitunud: T Aug 09, 2011 17:34
Asukoht: Tartu
Auto: SAAB 9-3SC ; SAAB 96

#2

R Sept 09, 2016 20:40

Asukoht on abiks
makuke
Postitusi: 49
Liitunud: N Aug 14, 2014 15:09
Asukoht:
Auto:

#3

R Sept 09, 2016 20:58

Eelistatult võib olla Tallinna kandis, kuid ma ei välista ka Eesti piires liikumist.
"chip tuningu" ja muu naljategemisega uut kompotti korralikult häälde ei saa.
Nagu ma lugenud olen, siis antud mootorile meie kodumaal ei ole keegi uue turbo, kollektori, pihustite ja MAF paigaldamisega varem hakkama saanud.

Aitäh
veikov
Postitusi: 272
Liitunud: P Sept 09, 2007 11:02
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 2.8 XWD, 9-3 1.9TTiD, 9-7x 5.3, 9000 2.0 ~300kw, 900 2.0, 99 2.0, 96 v4 ...

#4

L Sept 10, 2016 9:18

Mis siis sinna pajgaldatud on? Või mida sa üritad saavutada?
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

L Sept 10, 2016 16:07

Võib ka sellele diislile suuremat turbo paigaldada jne et saavutada rohkem võimsust. Aga milleks?
1. TÜ tuleb probleem.
2. Küttust hakkab palju rohkem tarvima
3. On samakerega bensukad, kuhu palju rohkem võimalusi ja variante võimsuse lisamisega

Chippimisega tegeles http://www.garage55.ee
__In Boost We Trust__
jura
Postitusi: 15
Liitunud: L Apr 03, 2010 12:06
Asukoht:
Auto:

#6

L Sept 10, 2016 18:17

Kui sa juba Dmitriga pole suhelnud (tuner.ee), siis temale äkki väljakutse? Teeb autopõhiseid custom mäppe. Minu Saab küll natukene suitseb, aga rebib mis hirmus :)
makuke
Postitusi: 49
Liitunud: N Aug 14, 2014 15:09
Asukoht:
Auto:

#7

L Sept 10, 2016 23:02

Eks selle mõistlikkusega on selline subjektiivne lugu. Mulle täitsa meeldib see vääne, mida antud õmblusmasin 2500-3500 pöörde vahel tekitab.

Jätame siin teemas mõistlikkuse, TÜ kõrvale - keskendume probleemile.

jura* - tuner.ee kirjutasin, kuid nädalavahetus tuli enne peale, kui ma vastuse sain.
D116* - aitäh, küsin ka nende käest

terv,
M.
makuke
Postitusi: 49
Liitunud: N Aug 14, 2014 15:09
Asukoht:
Auto:

#8

P Sept 25, 2016 14:06

Hetkel asi nii palju edenenud, et tegelen juppide leidmisega.
- originaal turbo z19dth mootoril on Garrett Gt1749MV (hübriidiks ümber ehituse jaoks on vaja suuremat külmakoja laba ja korpuse töötlemist)
- pihustite IMA kood asju on muudetav, kuid veel ei ole selgust saanud, millistes piirides
- originaal cooler tuleb efektiivsuse mõttes välja vahetada. Teistele soovituseks, ärge Hiinast uut coolerit tellige, efektiivsus on maru kehv

terv,
M.
Vasta