1. leht 2-st

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: N Aug 17, 2006 17:59
Postitas rantto
Tere

Oskab keegi öelda, milles võib probleem olla, kui auto vahepeal lihtsalt ei lähe käima? Näiteks hommikuti ja õhtuti läheb ilusti, aga päeval kui 9h päikese käes seisnud, siis ei taha käima minna. Proovin ühe korra, ei lähe, siis ootan natuke ja proovin uuesti, siis mõne sekundi pärast punnitab ennast käima. Mingeid hoiatavaid tulukesi, ega ikoone ka ei põle, et neist midagi järeldada saaks. Ainult vahest kui käima ära on läinud, läheb mootori tuli põlema, kuid see kustub juba peale 100m sõitmist. Muidu liigub ilusti.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: N Aug 17, 2006 19:00
Postitas tripp
See tuluke näitabki, et midagi pole korras. Kui Tallinna poole asja, siis käi ühes kolmest Saabi teenindusest ja lase tech2 külge panna, see näitab ära, mis asi viga annab. Äkki ongi seotud sellega, et käima ei taha minna.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: N Aug 17, 2006 21:56
Postitas Tan
Ega sa päeval veel juhuslikult kallaku peal pargi ? Kuigi ka kuumaga võib vaakumvoolikute hõredus tunda anda, paisuvad, õhk poeb vahele ja kütust kätte ei saa .. See tuluke muidugi võib midagi muud ka tähendada, lase kontrollida...

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: R Aug 18, 2006 7:01
Postitas rantto
Parkla on täitsa tasane, ja see tuluke süttib tavaliselt siis kui mootor külm. Mul on veel enne turbot olev lõdvik mõraga, kergelt leemetab, esmaspäeval peaks uue kätte saama. Eks peale vahetamis paistab mis toimuma hakkab...

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: L Aug 19, 2006 0:08
Postitas saab9-3
Kui saad auto korda, kirjuta siia ka, mis viga oli.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: K Aug 30, 2006 17:01
Postitas rantto
Sai siis siin vahepal sõidetud kuni selle hetkeni millal masin ültse enam käima ei lähe. Hommikul alustades oli kõikk OK sai miskki 150km sõidetud ja käivitus alati, olles seisnud miskki 1,5h pärast seda vaikus. Mootorist ei tule ei kippu ei kõppu. Viisin diagnostikasse nii Carringusse kui ka autoelektrik.ee- sse. Probleemiks on see, et kummaski kohas ei saadud ajuga kontakti, panevad juhtme taha kuid vaikkus...
Oskab soovitada keegi tartus miskit head kohta kuhu pöörduda? Või on kokku puutunud sama probleemiga.
Hetkel vean masina Kattel-Diisel diislikeskusesse, Vikingist soovitati ja keegi oli abi saanud sealt.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: K Aug 30, 2006 17:54
Postitas Guun
Algselt postitas: rantto
Sai siis siin vahepal sõidetud kuni selle hetkeni millal masin ültse enam käima ei lähe. Hommikul alustades oli kõikk OK sai miskki 150km sõidetud ja käivitus alati, olles seisnud miskki 1,5h pärast seda vaikus. Mootorist ei tule ei kippu ei kõppu. Viisin diagnostikasse nii Carringusse kui ka autoelektrik.ee- sse. Probleemiks on see, et kummaski kohas ei saadud ajuga kontakti, panevad juhtme taha kuid vaikkus...
Oskab soovitada keegi tartus miskit head kohta kuhu pöörduda? Või on kokku puutunud sama probleemiga.
Hetkel vean masina Kattel-Diisel diislikeskusesse, Vikingist soovitati ja keegi oli abi saanud sealt.


kas mootor ei tee üldse enam mitte mingisugust häält?

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: K Aug 30, 2006 18:59
Postitas rantto
Täita vaikus on jahh, starterit annad siis aint ketrab, proovisime tõmmata ka kuid polnud sellestki abi. Armaturis ühtki lisatud ei ole ka põlema läinud.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: K Aug 30, 2006 20:04
Postitas Guun
Algselt postitas: rantto
Täita vaikus on jahh, starterit annad siis aint ketrab, proovisime tõmmata ka kuid polnud sellestki abi. Armaturis ühtki lisatud ei ole ka põlema läinud.


kui mul kõrgsurvepumba jamad olid, siis ka ainult ketras, aga armatuuris põles aeg ajalt ka check engine.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: N Aug 31, 2006 2:05
Postitas Garu
Mul on ka vahel käivitusprobleeme olnud aga sümptomid erinevad. Süüdet keerates teeb mingi asi kapoti all klõps ja starterit üldse ei anna. Armatuuris kahtlasi tulukesi ei ole näha ja klõpsu ajal valgustus ka ei tuhmu. Pärast mõneminutilist klõpsutamist läheb käima. Juhtumite ilmnemises mingit seaduspära pole täheldanud. Kahtlustan kehva massi või tõmbereleed. Kui aega saan proovin kõigepealt kontakte puhastada, näeb kas aitab.

Selliseid suvaliselt ilnevaid probleeme on raske diagnoosida, sest teeninduses olles viga taastekitada ei suuda.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: N Aug 31, 2006 6:51
Postitas rantto
Algselt postitas: Guun
Algselt postitas: rantto
Täita vaikus on jahh, starterit annad siis aint ketrab, proovisime tõmmata ka kuid polnud sellestki abi. Armaturis ühtki lisatud ei ole ka põlema läinud.


kui mul kõrgsurvepumba jamad olid, siis ka ainult ketras, aga armatuuris põles aeg ajalt ka check engine.


Lugesin läbi su loo päris krõbe laks, kuidas sul muidu oli löödi kompu taha ja saadi kohe vea teada? Mul auto juba kolmandas kohas, kahes nendest pole keegi ajule ligi pääsenud. Eile õhtupoole viisin siis Kattel-Diisel diislikeskusesse ja seale vana ütles, et neid Saabe teeb ta põlveotsas, lükkas kompu taha ja siis hakkas kamm pihta tegi miskki 5 restarti oma arvutile, helistas juhatajale ja muutkui muheles. Minu meelest ega ta targemaks ei saanud, tööpäev sai ka läbi, pidid täna uuesti vaatama hakkama

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: N Aug 31, 2006 13:32
Postitas Guun
ma jätsin auto töökotta ja siis seal nad tegelesid, seda ma ei tea kuidas nad vea teada said, aga nii palju üks töömees seal ütles, et andmed pidid nas soome saatma, ja sealt siis öeldi et mis viga.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: N Aug 31, 2006 14:21
Postitas Trionic
Algselt postitas: Guun
ma jätsin auto töökotta ja siis seal nad tegelesid, seda ma ei tea kuidas nad vea teada said, aga nii palju üks töömees seal ütles, et andmed pidid nas soome saatma, ja sealt siis öeldi et mis viga.


Aitaks sind hea meelega,aga ei viitsi trtsse tulla aparaadiga:o

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: R Sept 01, 2006 11:06
Postitas rantto
Käisin uurimas siis kaugele on asjaga jõutud, olid miskid veakoodid Soome saatnud ja vastused polnud veel jõudnud. Samas anti mõista, et kõrgsurvepumpp on läbi, Eestis selliseid ei remonditagi, Taanis pidi remonditama ja 2-3 kuud pidi minema aega. Uue hind pidi olema 25K ja opeliga mingit seost ei ole. Eks see lõplik viga saab teatavaks lähiajal.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: R Sept 01, 2006 12:56
Postitas Garu
Kas tõesti asi nii karm on? Siis peab küll aegajalt pumbakesele pai tegemas käima ja palvetama et ta ikka ilusti vastu peaks.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: R Sept 01, 2006 13:33
Postitas Guun
Algselt postitas: rantto
Käisin uurimas siis kaugele on asjaga jõutud, olid miskid veakoodid Soome saatnud ja vastused polnud veel jõudnud. Samas anti mõista, et kõrgsurvepumpp on läbi, Eestis selliseid ei remonditagi, Taanis pidi remonditama ja 2-3 kuud pidi minema aega. Uue hind pidi olema 25K ja opeliga mingit seost ei ole. Eks see lõplik viga saab teatavaks lähiajal.


Kui mul see jama oli, siis maksis Vikingis see pump 40k. Vaatasin "Karla autost" saadud arve üle, ja seal oli kirjas pumba kapremont ja programmeerimine, nii et tehakse siin ka neid töid.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: R Sept 01, 2006 14:06
Postitas Garu
Algselt postitas: Guun
Kui mul see jama oli, siis maksis Vikingis see pump 40k. Vaatasin "Karla autost" saadud arve üle, ja seal oli kirjas pumba kapremont ja programmeerimine, nii et tehakse siin ka neid töid.


Palju Karla raha küsis?

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: R Sept 01, 2006 15:10
Postitas Guun
Algselt postitas: Garu
Algselt postitas: Guun
Kui mul see jama oli, siis maksis Vikingis see pump 40k. Vaatasin "Karla autost" saadud arve üle, ja seal oli kirjas pumba kapremont ja programmeerimine, nii et tehakse siin ka neid töid.


Palju Karla raha küsis?


17895 läks kõik kokku.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: R Sept 01, 2006 17:20
Postitas rantto
Algselt postitas: Guun

Kui mul see jama oli, siis maksis Vikingis see pump 40k. Vaatasin "Karla autost" saadud arve üle, ja seal oli kirjas pumba kapremont ja programmeerimine, nii et tehakse siin ka neid töid.


Kaua naad seda pumpa remontisid? Ma pole kül veel konkreetset viga teada saanud aga väideti et Taani saadetakse pump remonti ja mitu kuud läheb sellega aega. Praegu on veel ootusärevus...

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: L Sept 02, 2006 0:02
Postitas Guun
Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: Guun

Kui mul see jama oli, siis maksis Vikingis see pump 40k. Vaatasin "Karla autost" saadud arve üle, ja seal oli kirjas pumba kapremont ja programmeerimine, nii et tehakse siin ka neid töid.


Kaua naad seda pumpa remontisid? Ma pole kül veel konkreetset viga teada saanud aga väideti et Taani saadetakse pump remonti ja mitu kuud läheb sellega aega. Praegu on veel ootusärevus...


Ma täpselt ei mäletagi, aga ei läinud väga kaua 4 või 5 päeva.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: P Sept 03, 2006 19:38
Postitas rantto
Aga kuidas on lood kütusekuluga? Enne remonti ja peale remonti? Kui ma ostsin siis oli keskmine kütusekulu 6,1-6,2 aga viimasel ajal oli 6,7-7L olgugi, et tallatud sai ühtemoodi.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: P Sept 03, 2006 20:15
Postitas Guun
Algselt postitas: rantto
Aga kuidas on lood kütusekuluga? Enne remonti ja peale remonti? Kui ma ostsin siis oli keskmine kütusekulu 6,1-6,2 aga viimasel ajal oli 6,7-7L olgugi, et tallatud sai ühtemoodi.


kütusekulu mul täiesti oleneb, maanteel on veidi üle 4 linnas on 6-7.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: P Sept 03, 2006 21:04
Postitas rantto
Algselt postitas: Guun


kütusekulu mul täiesti oleneb, maanteel on veidi üle 4 linnas on 6-7.


Aga peale pumbaremonti pole nagu mingit vähenemist või suurenemist täheldanud?

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: P Sept 03, 2006 21:50
Postitas Guun
Algselt postitas: rantto
Algselt postitas: Guun


kütusekulu mul täiesti oleneb, maanteel on veidi üle 4 linnas on 6-7.


Aga peale pumbaremonti pole nagu mingit vähenemist või suurenemist täheldanud?

ei ole, mu arust kõik sama nagu enne.

9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Postitatud: E Sept 04, 2006 13:57
Postitas rantto
Selgu siis põhjus miks Eestis seda pumpa ei remondita, nimelt on nendel VP pumpadel kahte sorti aju PSG 5 ja PSG 16. PSG 5 pumpasid remonditakse ja teist mitte. Mul on PSG 16 aju ja praegu pakutakse vahetuspumba versiooni, mis seisneb selle, et annan enda vana pumba ära ja vastu saan teise töötava pumba mis on remonditud või tutikas. Hinnaks kujuneks siis 25K. Minu katkine pump rändab tehasesse tagasi remonditakse kui võimalik ja läheb vahetuspumbana jälle ringlusesse. Pumba mark peaks VP44/ PSG16 olema