9-3 2,2 TID TÕSINE PROBLEEM

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Kasutaja avatar
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#26

E Sept 04, 2006 19:03

Algselt postitas: rantto
Selgu siis põhjus miks Eestis seda pumpa ei remondita, nimelt on nendel VP pumpadel kahte sorti aju PSG 5 ja PSG 16. PSG 5 pumpasid remonditakse ja teist mitte. Mul on PSG 16 aju ja praegu pakutakse vahetuspumba versiooni, mis seisneb selle, et annan enda vana pumba ära ja vastu saan teise töötava pumba mis on remonditud või tutikas. Hinnaks kujuneks siis 25K. Minu katkine pump rändab tehasesse tagasi remonditakse kui võimalik ja läheb vahetuspumbana jälle ringlusesse. Pumba mark peaks VP44/ PSG16 olema


Aga äkki helistad "Karla Auto OÜ"-sse ja räägid ära mis sulle räägiti, ja vaata mis vastatakse, äkki saab ikka kuidagi soodsamalt. :eureka:
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3052
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#27

K Sept 06, 2006 12:39

Ei saanud abi ka Kattel diislikeskusest kus auto seisis nädala. Nimelt selgus täna, et mingit veakoodi pole naad saanutki kuigi algul väitis, et koodid olemas ja Soome Bochi tehasesse saadetud ja vastus peaks kohekohe saabuma. Täna soovitas ta veel uus pumpp ikkagi ära tellida, ehk hakkab tööle. Oskab soovitada keegi miskit head rohtu? Endiselt ei saada mingit ühendust ajuga.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1574
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#28

K Sept 06, 2006 13:20

Algselt postitas: rantto
Ei saanud abi ka Kattel diislikeskusest kus auto seisis nädala. Nimelt selgus täna, et mingit veakoodi pole naad saanutki kuigi algul väitis, et koodid olemas ja Soome Bochi tehasesse saadetud ja vastus peaks kohekohe saabuma. Täna soovitas ta veel uus pumpp ikkagi ära tellida, ehk hakkab tööle. Oskab soovitada keegi miskit head rohtu? Endiselt ei saada mingit ühendust ajuga.


Normull remondifirma. Minu soovitus on see, et kui see auto sul nädal enivei seisis, siis parem too ta Tallinnasse ja las siis siin diisli spetsid vaatava....Tartus ei saa nädalavahel ka lõhkist rehvi parandada. No offence!
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13760
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#29

K Sept 06, 2006 13:29

Algselt postitas: rantto
Oskab soovitada keegi miskit head rohtu? Endiselt ei saada mingit ühendust ajuga.
Vaata siia teemasse. Sama asja soovitati ka juba varem sulle vist.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3052
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Turbo6 Aero 11

#30

T Sept 19, 2006 14:17

Palju aega on mööda läinud kuid peaks nädala lõpupoole masina kätte saama. Probleemne oli siis kütusetorustik, eelsüüteküünalde töö ja kõrgsurvepump.
Kasutaja avatar
Guun
Postitusi: 132
Liitunud: N Juun 30, 2005 0:42
Asukoht:
Auto:

#31

T Sept 19, 2006 16:23

Algselt postitas: rantto
Palju aega on mööda läinud kuid peaks nädala lõpupoole masina kätte saama. Probleemne oli siis kütusetorustik, eelsüüteküünalde töö ja kõrgsurvepump.


Palju raha tahetakse?
Kasutaja avatar
mad1
Postitusi: 595
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#32

T Sept 19, 2006 22:59

teema võib lukku panna :notworthy:

kõnealloleval pumbal puudub renoveeritud versioon ja seda ei remondi ka karla auto
tehasest saabub uus pump hinnaga 27tuhat..see hind tõuseb koheselt, oli viimane pump selle hinngaga
uueks hinnaks kujuneb ca 30tuh
valmistajaks loomulikult BOSCH 0470504206

tech 2 kommunikeeris suurepäraselt..konkreetsed vead..eelsüüteküünal ja pump

loomulikult läheb vahetusse ka filter...

üritame nädalalõpuks liikvele saada



http://www.elcats.ru/saab/parts.asp?sec=257&myear=2004&vin=




http://www.troostauto.ee/
Vasta