Plaanis on ette võtta Z19TDH mootori sisselaskekollektori vahetamine, asendada veepump ning hammasrihmakomplekt. Ühtlasi prooviks puhastada ka sisselaske kanalid kaanes niikaugele kui ulatub klappideni välja.
Ilmselt on vaja pöörata vahepeal ka nukkvõlli, et sisselaskeklapid kinnises asendis kõikidel silindritel oleks puhastustööde ajal.
Jäi aga kuskil vectra- või astra-foorumis silma teema, et nukkvõlli(de) asendi (ajatuse) reguleerimine toimub ka mingil määral õlirõhuga selle mootori puhul.
Seega küsimus, kas pärast märkide järgi hammasrihma pealepanemist on kõik ilmusti jälle paigas, või on mingi muud töövõtted vajalikud.
Mõtlen siis seda, et nukkvõlli on vahepeal, kui rihm on maas ühele või teisele poole krutitud.
Kui keegi teab antud teemal kaasa rääkida, oleks info eest tänulik.
1,9 TDI sisselaske kanalite puhastamine
Käisin oma masinal just sama tee läbi. Sisselaskekollelt võtsin välja swirl klapid ja puhastasin kogu kolle koos sisselaskekanalitega.
Kuna kogu sodi õnnestus kätte saada kaltsu ja vähese brake cleaneriga (lase otse kaltsule), siis rohkem ei hakanud leiutama.
Tegin tööd esimest korda - 3,5h kolle mahavõtt ja 3h kolle pealepanek uute tihenditega.
edu,
M.
Kuna kogu sodi õnnestus kätte saada kaltsu ja vähese brake cleaneriga (lase otse kaltsule), siis rohkem ei hakanud leiutama.
Tegin tööd esimest korda - 3,5h kolle mahavõtt ja 3h kolle pealepanek uute tihenditega.
edu,
M.
Plaanis on jah brake cleanri laadset toodet, kuid vähe "püssimat" plokikaane sisselaskekanalitesse lasta ning suruõhuga välja puhuda. Kindlalt peab veenuma et sisselaskeklapid kinnises asndis oleks. Meetod toimib, ühe V6 diisli nii korralikult toimima saanud.
Minupoolne küsimus seisneb pigem selles, et kas võib nukkvõlli suvaliselt kummalegi poole kruttida ning hiljem märkide järgi hammasrihma peale pannes on kõik ok.
Minupoolne küsimus seisneb pigem selles, et kas võib nukkvõlli suvaliselt kummalegi poole kruttida ning hiljem märkide järgi hammasrihma peale pannes on kõik ok.