2,2 ei taha käivituda
Head foorumlased! Ootan häid mõtteid ja soovitusi. Probleem nimelt järgmine: Eelmine nädal tööle minnes ei jõudnud tankida ja mõtlesin, et teen seda töölt tulles. Kütusetuli põles ja komp näitas ca 50 km sõita. Peale tööd käivitasin ja mootor töötas ehk paar sekundit ja suri välja. No kütus otsas, mõtlesin ja sinna see jäi. Järgmine päev tõin kütust ja tõmbasin kütusevoolikul oleva ventiilinipli kaudu üles ja ..... käiasin kuni aku tühi. Seejärel laadisin aku ära ja tuttav tõmbas ca 30 m ja masin läks tööle. Kõik oli OK, ei mingeid puterdamisi ega muid anomaaliaid - kõik töötas nagu kellavärk (või nagu diiselmootor). Auto seisis paar päeva ja täna hommikul käivitades läks kohe käima ja paari sekuni pärast suri välja ning enam ei käivitunud. Ainult dislalõhn levis meeldivat ümber auto. Milles võiks olla probleem? 2,2 85KW 9-3 89a.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Veendu, et kütust oleks vähemalt veerand paaki. Lase auto käima vedada ja tee üks pikem sõit või aja masin korralikult pöördesse. Arvatavasti on õhk süsteemis või ummistus filter paagi põhjas olnud sodist. On olnud juhus, kus filtrisse jäänud õhk on jätnud juhi peale 40 km sõitu tee äärde.
Nonii, palju vett on merre voolanud ja diislit paaki ja sealt läbi mootori suitsuna taevasse. Praeguseks on selge järgmine - tõmmates läheb alati käima (kui just tõesti väga külm pole) ja starterist siis kui heaks arvab. Arvab hästi siis, kui käivitamiste vahe ei ületa 12 h. Halvasti arvates käivitub mootor puterdades ca 2-3 sekundiks. Pole "aega, viitsimist, tahtmist, kohta, raha" remondiks. Eks kui juhuslikult peaksin saama kuskil garaažis asja uurida, siis annan teada ka tulemustest. Praeguseks aga hoian köit käepärast ja loodan "soojade" ilmade jätkumist.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kõlab kuidagi nagu pingelanguna. Mul projektikal oli starteri viga, küünlad peal sädet polnud, küünlad maas säde oli. Vahetasin starteri, kõik korras. Silindri surved tekitasid käivitamisel koormust ja starteri tõttu tekkis pingelang, mille tõttu aju ei saanud piisavalt voolu, et seadmeid järgi lükata.
Mina võtaks klapikambrikaane maha( seda juhul, kui tagasivooluvoolikud on ikka korras ja liitmikud terved) ning keeraks pool tiiru pihusti sildade kinnituspoltidele peale . Kui see asja paremaks muudab,siis on sul ilmselt pihusti ülemised tihendid omadega õhtul. See pingutamine võib oluliselt asja paremaks muuta. Hulluks ei tohi muidugi minna ja niipalju peale keerata, kui torust tuleb, seal tegelikult kindel pingutusmoment.
Nonii, nüüd on saabuvaks nädalavahetuseks üks soe garaaž organiseeritud ja saab hakata nii vooliku vahetuse kui ka pihusti sildade kinnituspoltide pingutamisega pihta. Palun informatsiooni kui palju ja millise läbimõõduga voolikut vaja läheb. See, et see diisli ja õli ja lollikindel peab olema, on siililegi selge. Ausõna - vaataks ise kapoti alla, aga vaadates hetkel õues toimuvat, siis jätaks selle kapotialuse uurimise viimaseks lükkeks ja pole samuti soovi garaaži ja poe vahet joosta kuna garaaži asukoht vastavatest poodidest suht valgusaasta kaugusel.
Kuna endal ei olnud aega/viitsimist/kohta/vahendeid jne., siis lasin auto korda teha Männikul testremdiisli kojas. Maksma läks 160 raha ja tehti kiirelt ja korralikult. Igatahes käima läheb poolest pöördest. Probleemiks oligi pihustikaela tihendite ärasuremine. Miks seal? - väga sõbralik ja bro suhtumine.