2.2 88kw 9-5 2004a ei käivitu (Tartus)
Tere!
Oleks vaja kiiret abi Tartus, pole kohalik ja vaja Pärnusse saada.
Üritades süüdet anda, käib korra üks relee plõks ja miskit. 15min enne seda läks ilusti tööle, korra poest läbi käies enam ei lähe. Starter isegi ketrama ei hakka.
Aku 3 kuud vana, selles probleem ei tohiks olla. Proovisime starteri relee vahetust teise samasuguse releega, aga tulemust polnud.
Lühidalt tundub, et starterini vool ei jõua.
Kas keegi kohalik oskab/saab aidata? Oleks vaja homme kindalt Pärnu saada ning iga abi teretulnud (nõus abi eest tasuma ka eurodes).
Oleks vaja kiiret abi Tartus, pole kohalik ja vaja Pärnusse saada.
Üritades süüdet anda, käib korra üks relee plõks ja miskit. 15min enne seda läks ilusti tööle, korra poest läbi käies enam ei lähe. Starter isegi ketrama ei hakka.
Aku 3 kuud vana, selles probleem ei tohiks olla. Proovisime starteri relee vahetust teise samasuguse releega, aga tulemust polnud.
Lühidalt tundub, et starterini vool ei jõua.
Kas keegi kohalik oskab/saab aidata? Oleks vaja homme kindalt Pärnu saada ning iga abi teretulnud (nõus abi eest tasuma ka eurodes).
Aku maha surnud, tühi, praak. Aut kast? Käima tõmmata ei saa?
Manuaal, käima tõmbamist proovime hommikul.
Ei tahaks väga uskuda, et aku maha surnud, 15min varem käivitamisel polnud mingit märki, et aku tühi oleks. Süüdet andes lähevad ka tuled heledamaks ja muud viled korras.
Starter otsa saanud ? Enne vedas ilusti käima või uimerdas ?
Enda 9-3 2.2 TID hakkas külmemate ilmadega märku andma uimasest starterist kuni lõpuks ainult klõpsuma jäigi. Kui eelnevalt probleeme polnud siis ehk aitab ka süütega mängimine.
Ise proovisin ka aku juhtmete eelmadamist 10ks minutiks ning mingi aeg oli sellest isegi kasu. Uue (tehase renoveeritud) starteri hinnad on sinna 120€ kanti, vana tahatekse muidugi tagasi.
Enda 9-3 2.2 TID hakkas külmemate ilmadega märku andma uimasest starterist kuni lõpuks ainult klõpsuma jäigi. Kui eelnevalt probleeme polnud siis ehk aitab ka süütega mängimine.
Ise proovisin ka aku juhtmete eelmadamist 10ks minutiks ning mingi aeg oli sellest isegi kasu. Uue (tehase renoveeritud) starteri hinnad on sinna 120€ kanti, vana tahatekse muidugi tagasi.
Starter otsa saanud ? Enne vedas ilusti käima või uimerdas ?
Enda 9-3 2.2 TID hakkas külmemate ilmadega märku andma uimasest starterist kuni lõpuks ainult klõpsuma jäigi. Kui eelnevalt probleeme polnud siis ehk aitab ka süütega mängimine.
Ise proovisin ka aku juhtmete eelmadamist 10ks minutiks ning mingi aeg oli sellest isegi kasu. Uue (tehase renoveeritud) starteri hinnad on sinna 120€ kanti, vana tahatekse muidugi tagasi.
Vahest isegi uimardas küll, ketras mõnda aega ja siis läks. Üldiselt jällegi külmaga 3-4 sekundiga. Aga starteri probleem võib küll olla.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Tõmba käima. Starteri jama on. Näiteks harjad kulunud või lihtsalt vajab määrimist või juhtmed oksüdeerinud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Väike tõenäosus,kuid odavaim-vaata ,kas starteri taga juhtmed korralikult kinni(annab eriti tunda kuuma mootoriga) ja mootori ja kere-aku vahelise massijuhtme ühenduse korralikkus (puhtus,kinnitus,juhe ise).
Saan harva sõita SAABIGA.
Auto käivitub jälle hästi. Starter ise oli terve, ühenduskohtades oli põletusjälgi/mustust ning peale korralikult puhastamist ja määrimist toimib jälle ilusti.
Imelik, et töökojas sellist asja ei märgatud ja soovitati kohe uus starter muretseda.
Igatahes tänud ivometsale, kes soovitas starterit targemale inimesele näitama viia ja sai seeläbi kergemini (odavamalt) hakkama. :thumb:
Imelik, et töökojas sellist asja ei märgatud ja soovitati kohe uus starter muretseda.
Igatahes tänud ivometsale, kes soovitas starterit targemale inimesele näitama viia ja sai seeläbi kergemini (odavamalt) hakkama. :thumb:
Pärnus polegi usaldusväärset autoremondi töökoda. Vähemalt pole mina seda suutnud leida.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Pärnus polegi usaldusväärset autoremondi töökoda. Vähemalt pole mina seda suutnud leida.
Kuidas ei ole?
Ikka on!
Ma olen ühe oma masinaga käinud kolmes kohas diagnostikas ja nad on kõik suutnud diagnoosi panna, et 1 ja 3 pihusti viga on jas neid ikka vahetada, remontida. Käisin lisaks ka esinduses küsimas ja arve, 55 euri, öeldi ennem, kui üldse juttu hakkasin ajama. Seega maksnud 10 ja 15 ja 20 euri juba . Seega kõiki võiks usaldada, kõik andsid sama vea.
Nüüd ma siis istusin paar tundi netis ja leidsin, et 1 ja 3 pihusti on samas vooluahelas.....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Audi esinduse tööde vastuvõtja pidas mulle pika loengu Saabidest, kui auto sai üle vaadatud siis ütles et kahjuks ei saa võtit kätte süütelukust,jättis ette . Lille tänaval vahetati generaatorit 4,5 tundi, lõpus visati vana põrandale tükkideks. Statoili taga asuv CarStop ei suutnud pikemat pooltelge vahetada ,tagaus kuvaldaga.( sain veel sõimata et mis ma sellise vana romu olen neile toonu) Seda, miks pooleks ei tule tuvastada ei osatud. Iga kord kui pole standard olukord peab Tallinna sõitma. Võimalik et kuskil pesitseb ka loomingline ja nutikas mehaanik, aga kahjuks pole aega teda otsida.
Algas teema küll Tartust, aga arutelu on jõudnud Pärnusse.
Enda autol nüüd sama mure. Releed plöksuvad, aga starter tumm. Viiks auto kohe sellisesse kohta, kus vajadusel käiakse starter ka üle, harjad puksid ja muu, mis asja juurde käib.
Oskab kohe hea sõnaga soovitada, kuhu poole Pärnus söita, kui auto ühelhetkel tööle lükkan?
Enda autol nüüd sama mure. Releed plöksuvad, aga starter tumm. Viiks auto kohe sellisesse kohta, kus vajadusel käiakse starter ka üle, harjad puksid ja muu, mis asja juurde käib.
Oskab kohe hea sõnaga soovitada, kuhu poole Pärnus söita, kui auto ühelhetkel tööle lükkan?
Algas teema küll Tartust, aga arutelu on jõudnud Pärnusse.
Enda autol nüüd sama mure. Releed plöksuvad, aga starter tumm. Viiks auto kohe sellisesse kohta, kus vajadusel käiakse starter ka üle, harjad puksid ja muu, mis asja juurde käib.
Oskab kohe hea sõnaga soovitada, kuhu poole Pärnus söita, kui auto ühelhetkel tööle lükkan?
Carsmart pakub võtmed-kätte teenust, hind on muidugi teine asi. Mäletamist mööda küsiti starteri täieliku renoveerimise eest ~100€. Poest sain tehase renoveeritud juba 120€ eest (vana tuleb tagasi anda).
Minul igatahes starteri remonti usk puudub, pigem tegemist ikka probleemi edasi lükkamisega. Läbi proovitud mitme erineva masina puhul aga tehase renoveeritud starteriga ikka võrdlust ei kannata. Vahetatakse ainult hädavajalik, mis hetkel probleemiks ja ehk kestab jälle paar aastat. Aga eks rahakoti paksus paneb paika kuidas toimida.
Sain abi CarSmartis-st Lubja tänavast. Nagu arvata oligi, siis starteri tagant olid juhtmed maha põlenud.
Igastahes hääle järgi on nüüd starteri pöörded võrreldes varasemaga kui mitte kaks korda, siis vähemalt poolteist korda kiiremad.
Kokkuvõttes kiirem käivitumine, millega kaasnevalt väiksem starteri ja aku koormamine. Enda hea tuju lisaks.
Kellel sarnased sümptomid, siis soovitan olukorda kõigil kontrollida. Vastasel korral on ühel hetkel ainult tk-tkk kapoti alt kuulda.
Vastuseks polukolile, siis originaalis peaks ka BOSCH starterid peal olema.
Igastahes hääle järgi on nüüd starteri pöörded võrreldes varasemaga kui mitte kaks korda, siis vähemalt poolteist korda kiiremad.
Kokkuvõttes kiirem käivitumine, millega kaasnevalt väiksem starteri ja aku koormamine. Enda hea tuju lisaks.
Kellel sarnased sümptomid, siis soovitan olukorda kõigil kontrollida. Vastasel korral on ühel hetkel ainult tk-tkk kapoti alt kuulda.
Vastuseks polukolile, siis originaalis peaks ka BOSCH starterid peal olema.