2. leht 3-st

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: K Juul 18, 2018 0:29
Postitas veikov
videovalve on juba alates 01.07.2018 kohustuslik. Kuid nüüd neil uus mure, väidetavalt ei ole see kooskõlas hiljuti jõustunud GDPR-iga. Seega vist korjatakse kaamerad maha ( tuttav ülevaatuses töötav isik mainis et nad ootavad mis saab).
Saab ka ilma DPF-ita läbi: kui mootor korras ei suitseta midagi, kui just veits jõudu juurde pole keeratud.

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: K Juul 18, 2018 8:09
Postitas paulk
veikov kirjutas:
K Juul 18, 2018 0:29
Saab ka ilma DPF-ita läbi: kui mootor korras ei suitseta midagi, kui just veits jõudu juurde pole keeratud.
Gaasi andes ka mitte?

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: K Juul 18, 2018 9:23
Postitas Pootsman
paulk kirjutas:
K Juul 18, 2018 8:09
veikov kirjutas:
K Juul 18, 2018 0:29
Saab ka ilma DPF-ita läbi: kui mootor korras ei suitseta midagi, kui just veits jõudu juurde pole keeratud.
Gaasi andes ka mitte?
Mul oli Euro 4 Audi A6 3.0TDI 165kw, ilma DPF filtrita ja sealt ei tulnud täis gaasil ega käiguvahetusel mitte grammigi tahma välja.

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: K Juul 18, 2018 10:46
Postitas Hanna
Minu autol eemaldatud nii DPF kui EGR. Värskelt ülevaatus läbitud ja mõõtmised olid normis. Karta on et varsti suudetakse kontrollida, iseasi kuna.

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: K Juul 18, 2018 16:29
Postitas kroom
Kas ma eksin, kui arvan, et ega peenosakesi ülevaatusel (hetkel) ei mõõdetagi, gaase mõõdetakse ning selle järgi DPFi kätte ei leia. EGRi puudumine, aga hea katalüsaator võiks ka OK tulemuse anda.

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: K Juul 18, 2018 19:13
Postitas paulk
Pootsman kirjutas:
T Juul 17, 2018 20:59
Ei ole nii, et alati on ummistus tagajärg.
[...]
Must suits diislil näitab pigem, et midagi on korrast ära...
Mis vahe on mustal suitsul ja tahmapilvel ja selle tõttu umbe mineval DPFil?

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: K Juul 18, 2018 20:22
Postitas pistyk
kas DPF polegi selleks,et seda tahmapilve endasse koguda?

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: K Juul 18, 2018 22:22
Postitas kroom
Lonti sumpast ei peaks tulema, kübeme filter on nähtamatute peenosakeste jaoks.

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: K Juul 18, 2018 22:37
Postitas pistyk
aga nendel kes dpf on eemaldanud üldiselt tuleb ju lont sumpast

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: K Juul 18, 2018 22:56
Postitas Pootsman
Milline on konsistentsi vahe neil pilvedel ei oska ma öelda. :D Lihtsalt kaugele nähtav tume must suits ei ole okei minu silmis ja seni olen ka alati mingi põhjuse leidnud miks see suits taga on. TTid sai DPFi eemalduse ja keerati peale, oma viga et viisin nurga taha, tulemus oli üsna kole täis gaasil. Tuunija ise asja ei jaganud - tellis või on kokku ostnud mingid softid, mille sisust ei teadnud midagi. Uue softi tegija juurde ma ei jõudnud, aga tuntud ja hea tegija Tallinnas lubas 150kw null tahmaga. Kas see ka nii on, seda saab vast kinnitada üks foorumi liige, omal soovil - ma ei julge nime välja hüüda, pärast näidatakse veel näpuga et kae tonti võttis filtri vahelt. Ehk siis viga oli kehvas tuuningus - ja ma kardan et see ongi suurim viga väga paljudel diislitel, mis käinud dpfi eemalduses.

See ülal toodud A6 sai ostetud remonti vajavana üsna odava hinnaga. Vead - pihustite näidud oli täiesti kosmos, õli tase tõusis silm nähtavalt, sisselase oli ummistunud EGR "sitast" , DPF'i vead, sund põletust teha ei saanud kuna tahma % filtris oli nii suur, et VCDS lihtsalt ei lasknud seda enam teha, veakoode kustutada ei saanud, tulid kohe tagasi ja kõik tingimused (temp, kütuse kogus jne.) oli täidetud. Eelsüüte tuli vilkus, mootorituli põles, minek just kiita ei olnud. Täis gaasil tekkis taha märgatav must pilv, kui koha peal tiksus üle 10 minuti oli sinine toss väljas ja kirbe lõhn üleval. DPFi viga tekkis hiljem eelmise omaniku sõnul - selle juhtumi puhul 100% tagajärg, must aga oli elu päevad visknaud. Vahetusse läksid pihustid 6tk, pihustid kodeeriti, pihusti pesad freesiti. Sisselase puhastati, swirl klappide vardad said vahetatud, EGR läks kinni ja DPF eemaldati, sisselaske torustikus vahetati üks lõdvik. Jõudu ei lisatud, tahma taga ei olnud. Auto tehti täpselt selliseks nagu on Euro4 ilma DPFita tehasest väljunud A6 + EGR kinni
Viga oli pihustites ja lekkivas sisselaske torustikus

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: N Juul 19, 2018 13:39
Postitas kroom
Kuna süüteküünaldes viga ei saa olla, peab miski muu kütuse ebatäieliku põlemise tekitama - pihustid, mingi leke, õhu lugeja - need kolm asja mingis kombinatsioonis võivad vabalt kütuse ja õhu suhte paigast ajada ning põlemiseks hapniku enam ei jätku.

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: N Juul 19, 2018 20:15
Postitas FinestC
Endal läbis ka mais 2018 ülevaatus läbi puuritud DPF'iga.

Mul valmistab 2006 aasta Alfa Romeol (159 1.9 JTDm) ilmselt ikkagi see DPF veel probleeme. Eelmiste omanike poolt filter väidetavalt läbi puuritud, kuid aju progemine kuidagi poolikuks jäetud. Auto hakkas mingi 3000km peale ostu vahest maanteel jõnksutama + sellist valget suitsu viskama jõnksutamise ajal + turborõhk käib korra üleval ja kukub nulli (video: https://youtu.be/eGJjKi_YhE4) ning õli justkui tuleks ka juurde peale neid jõnksutamisi. Tundub, et auto üritab selle puuritud filtriga tulutult midagi peale hakata?

Tuleks lasta vist kusagil see DPF arvutist välja progeda. Kas keegi omab mingit kogemust näiteks sellisest kohast nagu "RNJ Diagnostika / dpfeemaldus.ee" (veebilehel mingi tabeli järgi on sealt ikka päris palju autosid läbi käinud)?

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: N Juul 19, 2018 21:20
Postitas Marko647
Mul TTiD Hirschi tuuninguga, samuti DPF eemaldatud. Londi viskab korraks välja siis kui eelnevalt ökotanud mõnda aega, samas ÜV see ei seganud 2 kuud tagasi, kuigi olin ARKi platsil jupp aega kohapeal torusid täis tahmanud. . . Olen plaaninud EGR ka vahelt välja progeda kuid nüüd ei julgegi, mine tea, peab pärast tagasi toppima ÜV jaoks. . .

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: N Juul 19, 2018 22:28
Postitas vedur
FinestC kirjutas:
N Juul 19, 2018 20:15
Endal läbis ka mais 2018 ülevaatus läbi puuritud DPF'iga.

Mul valmistab 2006 aasta Alfa Romeol (159 1.9 JTDm) ilmselt ikkagi see DPF veel probleeme. Eelmiste omanike poolt filter väidetavalt läbi puuritud, kuid aju progemine kuidagi poolikuks jäetud. Auto hakkas mingi 3000km peale ostu vahest maanteel jõnksutama + sellist valget suitsu viskama jõnksutamise ajal + turborõhk käib korra üleval ja kukub nulli (video: https://youtu.be/eGJjKi_YhE4) ning õli justkui tuleks ka juurde peale neid jõnksutamisi. Tundub, et auto üritab selle puuritud filtriga tulutult midagi peale hakata?

Tuleks lasta vist kusagil see DPF arvutist välja progeda. Kas keegi omab mingit kogemust näiteks sellisest kohast nagu "RNJ Diagnostika / dpfeemaldus.ee" (veebilehel mingi tabeli järgi on sealt ikka päris palju autosid läbi käinud)?
Kas ei või olla pihusti pistiku probleem? Endal juhtus üks päev maanteel sõites sarnane probleem. Leidsin, et kolmanda silindri pihusti pistik ei andnud korralikult ühendust. Auto ise ühtegi viga ei näidanud aga kiirendamisel katkus ja jõudu ei olnud.

Üldiselt olen mina seda meelt, et see tehnika mis tehasest välja sõites peal oli peab seal ka olema ning töökorras. Ega autotootjad lollid ei ole, et raiskavad miljoneid mõttetutele süsteemidele.

Endal on nähtavat suitsu (ei ole läbipaistmatu pilv vaid pigem vine) ainult siis kui liikuma hakkan või siis kui tuleb tugevalt kiirendada. Käisin igaks juhuks Viking-us diagnostis ja sealt öeldi, et peale eemaldatud DPF-i ja muudetud tarkvara nemad ühtegi probleemi ei leidnud. Anti veel sõbralik soovitus pihusteid kontrollida ning ütlesid et aitavad meeleldi originaaltarkvara taastada.

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: R Juul 20, 2018 7:23
Postitas sigaelmar
See tehnika, mis tehasest euronõuete pärast peale topitakse ja mile peale miljoneid kulutatakse, autole endale küll mitte midagi head ei tee. Seda tehakse, et saaks lubatud saastenormid kätte. Head ta teeb keskkonnale ja sellega seoses auto omaniku tervisele, mitte aga autole ega selle omaniku rahakotile.

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: R Juul 20, 2018 12:55
Postitas Cyber
Kogu see direktiivindus on mõnusalt silmakirjalik. Tulin just sõbralikust Tšehhi vabariigist. Linnadevahelised suslad on seal endiselt sellised nagu pildil ja kedagi ei koti...
tahm.jpg
tahm.jpg (119.73 KiB) Vaadatud 9369 korda

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: R Juul 20, 2018 16:40
Postitas Pootsman
FinestC kirjutas:
N Juul 19, 2018 20:15
Tuleks lasta vist kusagil see DPF arvutist välja progeda. Kas keegi omab mingit kogemust näiteks sellisest kohast nagu "RNJ Diagnostika / dpfeemaldus.ee" (veebilehel mingi tabeli järgi on sealt ikka päris palju autosid läbi käinud)?
ELUAEGNE GARANTII - Proovi 2 nädalat tasuta!
Ei meeldinud?
Tagastame samal päeval originaal paramteetrid ja raha.

Kuni -2009a autod. DPF välja programmeerimine Bosch - 100eur.

100 rutsi ees tasub vast proovida

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: R Juul 20, 2018 22:34
Postitas FinestC
Pootsman kirjutas:
R Juul 20, 2018 16:40
FinestC kirjutas:
N Juul 19, 2018 20:15
Tuleks lasta vist kusagil see DPF arvutist välja progeda. Kas keegi omab mingit kogemust näiteks sellisest kohast nagu "RNJ Diagnostika / dpfeemaldus.ee" (veebilehel mingi tabeli järgi on sealt ikka päris palju autosid läbi käinud)?
ELUAEGNE GARANTII - Proovi 2 nädalat tasuta!
Ei meeldinud?
Tagastame samal päeval originaal paramteetrid ja raha.

Kuni -2009a autod. DPF välja programmeerimine Bosch - 100eur.

100 rutsi ees tasub vast proovida
😁 Kardan rohkem, et keeratakse ECU lõplikult tuksi.. Eitea kas mingi backupi ka saab endale küsida neis kohtades?

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: R Juul 20, 2018 22:43
Postitas Cyber
FinestC kirjutas:
R Juul 20, 2018 22:34

😁 Kardan rohkem, et keeratakse ECU lõplikult tuksi.. Eitea kas mingi backupi ka saab endale küsida neis kohtades?
Kui nad lubavad taastada eelneva seisu, siis peavad nad selle sealt välja lugema. Seega võiks neil failina olla olemas. Samas on selle formaat jälle teadmata... oleneb ilmselt kasutatavast tuuningusoftist vms... ma ei usu, et tänapäeval keegi kividest image bitthaaval maha kirjutab ja selle alles hoiab nagu vanasti tehti..:)

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: L Juul 21, 2018 8:39
Postitas Pootsman
FinestC kirjutas:
R Juul 20, 2018 22:34

😁 Kardan rohkem, et keeratakse ECU lõplikult tuksi.. Eitea kas mingi backupi ka saab endale küsida neis kohtades?
Meenus, et siin foorumis on inimene olemas, kes tegeleb DPF välja kirjutamisega, suhtle, küsi kõik küsimused ära mis sind häirivad (mis saab kui aju tuksi keeratakse, kas auto aju saab tagasi originaali konditsiooni taastada jne)

"Mootori aju programmeerimine peale tahmafiltri eemaldust ning diisli tuuning softid. dpfoff@hot.ee"
dpfoff kirjutas:
K Mai 16, 2018 14:15
Kui huvi, siis võib vabalt helistada: viis1982816 Danel
Asun Rapla/Tallinn kandis.

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: P Juul 22, 2018 23:32
Postitas dpfoff
Tere. Jaa olen ikka olemas ja tegutsemas. Juba 6 aastat. 100 SAABi, 100 OPELit ja 75 muud marki autot selle aja jooksul saanud ümber progetud. Võta julgelt ühendust. Kokkuleppel saan ise kuskile kohale sõita ja OBD kaudu progemise ära teha. Uuematel autodel vaja aju maha võtta, st koha peal progemist ei tee. Selleks aparatuur mul kodus.
Insignia 2014 2.0TTiD softitamine
Insignia 2014 2.0TTiD softitamine
Prog.jpg (91.35 KiB) Vaadatud 9127 korda

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: E Juul 23, 2018 11:59
Postitas Pootsman
dpfoff kirjutas:
P Juul 22, 2018 23:32
Tere. Jaa olen ikka olemas ja tegutsemas. Juba 6 aastat. 100 SAABi, 100 OPELit ja 75 muud marki autot selle aja jooksul saanud ümber progetud. Võta julgelt ühendust. Kokkuleppel saan ise kuskile kohale sõita ja OBD kaudu progemise ära teha. Uuematel autodel vaja aju maha võtta, st koha peal progemist ei tee. Selleks aparatuur mul kodus.Prog.jpg
EDC16 saab üle OBD aga EDC17 aju maha?

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: E Juul 23, 2018 13:42
Postitas dpfoff
Mitte kõik EDC16 ei saa OBD kaudu teha. 9-5 2006-2009 pole mina erinevate aparaatidega veel OBD kaudu softi kätte saanud - ei teagi miks. Kuigi mõned väidavad et on. Ka Volvodel on mingi probleem EDC16-ga. Seal pidavat K-line juhe OBD pistiku ja ECM vahel puuduma. Endal kogemus puudab. EDC17 on jah aju maha vaja võtta.

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: N Okt 25, 2018 1:18
Postitas FinestC
dpfoff kirjutas:
P Juul 22, 2018 23:32
Tere. Jaa olen ikka olemas ja tegutsemas. Juba 6 aastat. 100 SAABi, 100 OPELit ja 75 muud marki autot selle aja jooksul saanud ümber progetud. Võta julgelt ühendust. Kokkuleppel saan ise kuskile kohale sõita ja OBD kaudu progemise ära teha. Uuematel autodel vaja aju maha võtta, st koha peal progemist ei tee. Selleks aparatuur mul kodus.Prog.jpg
Tere,

Palju muidu raha küsid selle ainult DPFi välja kirjutamise eest (Seal RNJ Tuningus paistab jah mingi 100€ olevat)?

Re: DPF, EGR kontroll 2018 maist ja EU direktiiv

Postitatud: P Okt 28, 2018 21:31
Postitas dpfoff
130-170 sõltub mis auto ja millist tüüpi ajuga tegemist. Jämedalt võib öelda, et kuni 2010 aasta autodel odavam ja sealt uuematel autodel kallim. Mis autot täpsemalt silmas pead?