2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
janarsaab
Postitusi: 9
Liitunud: K Apr 12, 2017 17:59
Asukoht:
Auto:

#1

K Apr 12, 2017 18:04

Tere
Nimelt oli starter vigane , sai pandud uus ning kogu lugu
Peale seda enam käima ei lähe ,
Starter veab kenasti mootorit ringi ,kõik kaitsmed jms esmane kontrollitud
Kuna neil pumpadega suured hädad koguaeg siis võib nüüd kusagil seal see anomaalia peituda , v on kellegil mingeid soovitusi mida tasuks veel kontrollida
tervitades
pumps
Postitusi: 184
Liitunud: T Dets 15, 2009 17:19
Asukoht:
Auto: Saab 9-3ss 2,2tid

#2

N Apr 13, 2017 8:11

Kütus lihtsalt alla vajunud. Eetrit õhuvõtust ja käiata, oht on muidugi aku tühjaks tõmmata. Teine variant on käima tõmmata.
pumps
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#3

N Apr 13, 2017 9:15

Ma kalduks kah arvama, et starteri vahetus pole asjaga seotud ja pigem kütuse äravajumise teema/lisaõhk . Kontrolliks tagasivooluvoolikud ja liitmikud üle, äkki starterit vahetades sai kõhuli mootori otsas elatud ja andis sealmiski liitmik järele nt. eetriga ei hakkaks mässama, tõmbaks käima, sedasi suht kiirelt kütte ülesse veab . Kui aga jama korduma hakkab,siis hakkaks neid legendaarseid pihusti kaela tihendeid kontrollima jne .
janarsaab
Postitusi: 9
Liitunud: K Apr 12, 2017 17:59
Asukoht:
Auto:

#4

P Apr 16, 2017 13:59

tere taas
proovisin korra siiski eetriga , teeb mõne patsu nagu hakkaks käima minema ,kuid ei lähe siiski
Tõmmates proovitud ja null tulemus

On neil olemas etteandepump?
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#5

P Apr 16, 2017 16:57

Eip, etteandepumpa eraldi pole. A kütus pihustiteni jõuab ? Lase kellelgi käiata ja keera kordamööda pihusti silla külge minevaid mutikaid pisut lahti,siis näed, kas küte üldse sinnamaani jõuab . Kui pikalt köie otsas tirisid ? Ma ikkagi kahtlustaks, et saab õhku kusagilt kütusesüsteem. Sellel kõrgsurvepumbal ka veel üks veider koht, mis võib nöökida. Peast ei mäleta, kuid vist oli pumba tagasivoolu peal selline ventiil, kuskohast saab kütet peale imeda. Kui ventiil pekkis,siis saab sealt õhku ja mootor käima ei lähe.
janarsaab
Postitusi: 9
Liitunud: K Apr 12, 2017 17:59
Asukoht:
Auto:

#6

P Apr 16, 2017 17:04

sai nyyd kytte torud yle vaadatud , ja kyte pihustini ei jõua ysna kindasti
Nimelt on tekkinud ka veakood: P0149-injection timing control circuit malfunction
Mingi seos tõenäoliselt `?
janarsaab
Postitusi: 9
Liitunud: K Apr 12, 2017 17:59
Asukoht:
Auto:

#7

P Apr 16, 2017 17:06

kui pump on vigane siis kütus pumbani ei jõua mingil teisel moel ?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

P Apr 16, 2017 21:05

võta ühe pihusti juurest toru natuke lahti ja tõmba paarsada meetrit puksiirköie otsas ja käib sul mis kell!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
janarsaab
Postitusi: 9
Liitunud: K Apr 12, 2017 17:59
Asukoht:
Auto:

#9

E Apr 24, 2017 19:11

tehtud ja tõmmatud paar km
kytus jookseb peale kenasti , kuid käima jätkuvalt ei lähe
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#10

E Apr 24, 2017 19:18

kuhu sul kütus jookseb? :?
pihustajasse?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#11

E Apr 24, 2017 19:41

Kas eelsüüte küünaldest kütust lendab kui starterit annad? Nii on kohe teada kas silindrisse jõuab. Kui sinna jõuab ja silindri surved ok, siis peab käima minema. Kui ikka ei lähe on pumba ajastus vale. Ma kahe fordi najal olen selle kogemuse läbi elanud.
pistyk
Postitusi: 431
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#12

E Apr 24, 2017 19:48

Vb siis ikkagi ei olnud kõigepealt starter vigane,et käima ei läinud,millest see esialgne diagnoos üldse`?
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
janarsaab
Postitusi: 9
Liitunud: K Apr 12, 2017 17:59
Asukoht:
Auto:

#13

E Apr 24, 2017 20:05

Kas eelsüüte küünaldest kütust lendab kui starterit annad? Nii on kohe teada kas silindrisse jõuab. Kui sinna jõuab ja silindri surved ok, siis peab käima minema. Kui ikka ei lähe on pumba ajastus vale. Ma kahe fordi najal olen selle kogemuse läbi elanud.


enne pihustit keerasin toru maha ,
sealt kytust tuleb
janarsaab
Postitusi: 9
Liitunud: K Apr 12, 2017 17:59
Asukoht:
Auto:

#14

E Apr 24, 2017 20:07

Vb siis ikkagi ei olnud kõigepealt starter vigane,et käima ei läinud,millest see esialgne diagnoos üldse`?

starter ainult klõpsus
vahetult enne starteri vahetust tõmbasin käima ja käis auto
järgmine hommik sain uue starteri , vahetasin ning enam käima ei lähe... ei tõmmates ega starterit kasutades
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#15

E Apr 24, 2017 20:33

Mis eesmärk sellel pumba ajul üldse on, mida reguleerib? Kui ma mäletan, siis starteril oli juhtmeid üle kahe vist, üks vist maandus või eraldi mingi signaalijuhe. Mingi elektrianomaalia ei või olla? Starteri juhtmed said kõik kinni, kus enne olid?
janarsaab
Postitusi: 9
Liitunud: K Apr 12, 2017 17:59
Asukoht:
Auto:

#16

E Apr 24, 2017 20:49

kinni said kyll ilusti ,
aga sellisel juhul kui seal peaks mingi seos olema elektriga siis tõmmates peaks teoreetiliselt minema siiski ?
janarsaab
Postitusi: 9
Liitunud: K Apr 12, 2017 17:59
Asukoht:
Auto:

#17

E Apr 24, 2017 20:51

igasugune info nõu kasuks , saabi antil aega paari nädala pärast , kui varem asja ei saa siis sinna
aga siiski loodaks mingile väiksele näpu veale
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#18

T Apr 25, 2017 16:20

Veakoodid võiks kustutada ja proovida uuesti käivitada ning kontrollida uuesti veakoode. Kui sama viga näitab, on tõenäoliselt viga kõrgsurvepumbas. Üldiselt on räägitud, et need pumba ajud ei kannata suuremaid voolukõikumisi (kehv aku, starteriga käivitamine kuni aku lõppemiseni, stardiabi andmine). Võib tekkida transistori joote katkemine pumba ajus või mõni muu kala. Lisan veel ühe vanema teema, kus sarnase veaga tegeleti. Viga P0149
Vasta