1. leht 1-st

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: K Apr 12, 2017 18:04
Postitas janarsaab
Tere
Nimelt oli starter vigane , sai pandud uus ning kogu lugu
Peale seda enam käima ei lähe ,
Starter veab kenasti mootorit ringi ,kõik kaitsmed jms esmane kontrollitud
Kuna neil pumpadega suured hädad koguaeg siis võib nüüd kusagil seal see anomaalia peituda , v on kellegil mingeid soovitusi mida tasuks veel kontrollida
tervitades

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: N Apr 13, 2017 8:11
Postitas pumps
Kütus lihtsalt alla vajunud. Eetrit õhuvõtust ja käiata, oht on muidugi aku tühjaks tõmmata. Teine variant on käima tõmmata.

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: N Apr 13, 2017 9:15
Postitas kurimees
Ma kalduks kah arvama, et starteri vahetus pole asjaga seotud ja pigem kütuse äravajumise teema/lisaõhk . Kontrolliks tagasivooluvoolikud ja liitmikud üle, äkki starterit vahetades sai kõhuli mootori otsas elatud ja andis sealmiski liitmik järele nt. eetriga ei hakkaks mässama, tõmbaks käima, sedasi suht kiirelt kütte ülesse veab . Kui aga jama korduma hakkab,siis hakkaks neid legendaarseid pihusti kaela tihendeid kontrollima jne .

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: P Apr 16, 2017 13:59
Postitas janarsaab
tere taas
proovisin korra siiski eetriga , teeb mõne patsu nagu hakkaks käima minema ,kuid ei lähe siiski
Tõmmates proovitud ja null tulemus

On neil olemas etteandepump?

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: P Apr 16, 2017 16:57
Postitas kurimees
Eip, etteandepumpa eraldi pole. A kütus pihustiteni jõuab ? Lase kellelgi käiata ja keera kordamööda pihusti silla külge minevaid mutikaid pisut lahti,siis näed, kas küte üldse sinnamaani jõuab . Kui pikalt köie otsas tirisid ? Ma ikkagi kahtlustaks, et saab õhku kusagilt kütusesüsteem. Sellel kõrgsurvepumbal ka veel üks veider koht, mis võib nöökida. Peast ei mäleta, kuid vist oli pumba tagasivoolu peal selline ventiil, kuskohast saab kütet peale imeda. Kui ventiil pekkis,siis saab sealt õhku ja mootor käima ei lähe.

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: P Apr 16, 2017 17:04
Postitas janarsaab
sai nyyd kytte torud yle vaadatud , ja kyte pihustini ei jõua ysna kindasti
Nimelt on tekkinud ka veakood: P0149-injection timing control circuit malfunction
Mingi seos tõenäoliselt `?

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: P Apr 16, 2017 17:06
Postitas janarsaab
kui pump on vigane siis kütus pumbani ei jõua mingil teisel moel ?

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: P Apr 16, 2017 21:05
Postitas ivomets
võta ühe pihusti juurest toru natuke lahti ja tõmba paarsada meetrit puksiirköie otsas ja käib sul mis kell!

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: E Apr 24, 2017 19:11
Postitas janarsaab
tehtud ja tõmmatud paar km
kytus jookseb peale kenasti , kuid käima jätkuvalt ei lähe

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: E Apr 24, 2017 19:18
Postitas ivomets
kuhu sul kütus jookseb? :?
pihustajasse?

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: E Apr 24, 2017 19:41
Postitas S9K
Kas eelsüüte küünaldest kütust lendab kui starterit annad? Nii on kohe teada kas silindrisse jõuab. Kui sinna jõuab ja silindri surved ok, siis peab käima minema. Kui ikka ei lähe on pumba ajastus vale. Ma kahe fordi najal olen selle kogemuse läbi elanud.

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: E Apr 24, 2017 19:48
Postitas pistyk
Vb siis ikkagi ei olnud kõigepealt starter vigane,et käima ei läinud,millest see esialgne diagnoos üldse`?

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: E Apr 24, 2017 20:05
Postitas janarsaab
Kas eelsüüte küünaldest kütust lendab kui starterit annad? Nii on kohe teada kas silindrisse jõuab. Kui sinna jõuab ja silindri surved ok, siis peab käima minema. Kui ikka ei lähe on pumba ajastus vale. Ma kahe fordi najal olen selle kogemuse läbi elanud.


enne pihustit keerasin toru maha ,
sealt kytust tuleb

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: E Apr 24, 2017 20:07
Postitas janarsaab
Vb siis ikkagi ei olnud kõigepealt starter vigane,et käima ei läinud,millest see esialgne diagnoos üldse`?

starter ainult klõpsus
vahetult enne starteri vahetust tõmbasin käima ja käis auto
järgmine hommik sain uue starteri , vahetasin ning enam käima ei lähe... ei tõmmates ega starterit kasutades

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: E Apr 24, 2017 20:33
Postitas aednik
Mis eesmärk sellel pumba ajul üldse on, mida reguleerib? Kui ma mäletan, siis starteril oli juhtmeid üle kahe vist, üks vist maandus või eraldi mingi signaalijuhe. Mingi elektrianomaalia ei või olla? Starteri juhtmed said kõik kinni, kus enne olid?

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: E Apr 24, 2017 20:49
Postitas janarsaab
kinni said kyll ilusti ,
aga sellisel juhul kui seal peaks mingi seos olema elektriga siis tõmmates peaks teoreetiliselt minema siiski ?

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: E Apr 24, 2017 20:51
Postitas janarsaab
igasugune info nõu kasuks , saabi antil aega paari nädala pärast , kui varem asja ei saa siis sinna
aga siiski loodaks mingile väiksele näpu veale

2.2TID 92KW , EI KÄIVITU PÄRAST STARTERI VAHETUST!!!

Postitatud: T Apr 25, 2017 16:20
Postitas viper85
Veakoodid võiks kustutada ja proovida uuesti käivitada ning kontrollida uuesti veakoode. Kui sama viga näitab, on tõenäoliselt viga kõrgsurvepumbas. Üldiselt on räägitud, et need pumba ajud ei kannata suuremaid voolukõikumisi (kehv aku, starteriga käivitamine kuni aku lõppemiseni, stardiabi andmine). Võib tekkida transistori joote katkemine pumba ajus või mõni muu kala. Lisan veel ühe vanema teema, kus sarnase veaga tegeleti. Viga P0149