Probleem on selles, et kui kohapeal gaasi anda, siis põõrded suurenevad kuni ~3000-ni, siis korraks (u. sekundiks) jõud kaob ja siis suurenevad põõrded edasi normaalselt. milles võib probleem olla? katkine õhulugeja? Kas õhulugejat saab kuidagi koduste vahenditega kontrollida? Üks :wise: rääkis, et kui töötaval mootoril tõmmata õhulugeja küljest juhe ära, siis kui lugeja on korras, sureb mootor välja. Oskab keegi seda kommenteerida?
Kuna hetkel autoga liikluses osaleda ei saa, ei saa ka diagnortikasse minna.
Igasugune abi teretulnud.:thumb:
2,2 Tid jätab vahele
KUS KAUGEL AUTO VIIBIB...VÕIMALUSE KORRAL SÕIDAME KA KOHALE ERANDKORRAS...
MUIDUGI ON KA OLEMA PUKSIIRTEENUS
MADIS@TROOSTAUTO.EE
MUIDUGI ON KA OLEMA PUKSIIRTEENUS
MADIS@TROOSTAUTO.EE
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 489
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
koduste vahenditega naljalt ei kontrolli.
pistikut ära tõmmates sureb välja osadel bensu süsteemidel.
abi saaks ikka kui Tech2 taha ühendada.
kui sümptom on see, mis kirjeldatud, siis ei tohiks küll probleeme arsti juurde sõiduga tekkida. või on midagi veel häda?
pistikut ära tõmmates sureb välja osadel bensu süsteemidel.
abi saaks ikka kui Tech2 taha ühendada.
kui sümptom on see, mis kirjeldatud, siis ei tohiks küll probleeme arsti juurde sõiduga tekkida. või on midagi veel häda?
Häda, mis takistab sõimist on tegelikult ülevaatuse ja kindlustuse puudumine, mis leiab lahenduse lähiajal. Siis arsti juurde, kui enne midagi välja ei mõtle.
Auto kohta veel, et käima pannes põleb engine check ka natuke aega (paar minti) ja siis kustub.
Auto kohta veel, et käima pannes põleb engine check ka natuke aega (paar minti) ja siis kustub.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Auto kohta veel, et käima pannes põleb engine check ka natuke aega (paar minti) ja siis kustub.
Kõlab kuidagi tuttavalt minul lõppe se kõrgsurve pumba vahetusega. Mul pöördesse minekuga probleeme ei olnund.