Sinine suits

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
sigaelmar
Postitusi: 874
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#26

N Jaan 18, 2018 22:36

Heitgaasid jäävad korras eemaldatud DPFiga autol normide piiridesse siiani käibel olevate normidega. Kui nad on hakanud DPFe kontrollima, siis DPFiga autol on Heitgaasid põhimõtteliselt "null" ja seda ilma DPFita auto ei suuda.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 237
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#27

N Jaan 18, 2018 23:50

Mitu tuhat se DPF maksab,et SAABiomanik seda korrastada ei suuda? Kui toitezüsteem vigane ja soft vöi söidustiil vale siis peab järgisöitva SAABi omanik seda tahmalonti sisse hingama. Ei tule ise selle peale, et katalüsaator ummistumise korral seest tühjaks peksta ja teisi röveda heitgaasihaisuga mürgitada kui uue kati saab 300 eur eest.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1035
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#28

R Jaan 19, 2018 7:29

EURO 4 sai ju nii DPFi kui ilma DPFita. Sama auto sama euro norm, lihtsalt ühel on teisel mitte.

Seda peaks omanik passist nägema mis EURO ta auto on.

~800+ km on uue partikelfiltri hind, kui tellida piiri tagant
oswald
Postitusi: 364
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#29

R Jaan 19, 2018 20:08

Ainult minu arvamus, aga Saabi DPF-süsteem on täielik nurisünnitus. Vähemalt esimesed mudelid. Siiani on meeles 1 postitus " jõudsin koju, tundsin DPF tühjakspõletamise lõhna ja läksin tegin maanteel ühe 20 km ringi" (minumeelest mainiti ka eelnevat pikka sõitu, autor kahjuks ei meenu). Kui auto sellisest olulisest protsessist teada ei anna (sama mootori ja väljalaskeaastaga Opelid omasid vist mingit indikaatorit) ning juht seda kuidagi mõjutada ei saa, siis on midagi valesti. Lisaks võib selle ummistumist mõjutada swirl, egr või mõni muu vigane sõlm. Teenindus põletab rõõmsalt tasu eest tühjaks ja kõik - ning ega lihtsat diagnostikat teha pole ka võimalik, võin enda kogemusest rääkida. Teoreetiliselt peaks muidugi kõik automaatselt toimuma, aga teooria on ilus tihti ainult paberil.
sigaelmar
Postitusi: 874
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#30

L Jaan 20, 2018 19:24

No siis on midagi valesti ka Mersul, Bemmil ja Alfa Romeol. Need kolm automarki on mul olnud DPF'iga ja mitte ükski neist pole märku andnud kui DPF põletama hakkas.
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 495
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#31

P Jaan 21, 2018 0:16

Troostis pakuti DPF hinnaks 360€ kui õigesti mäletan.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1035
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#32

P Jaan 21, 2018 10:23

yllar kirjutas:
P Jaan 21, 2018 0:16
Troostis pakuti DPF hinnaks 360€ kui õigesti mäletan.
B-osa pütta soovitan eelarvamusega suhtuda. Nendega ka on hädad tagasi olnud üsna kiiresti.
sigaelmar
Postitusi: 874
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#33

P Jaan 21, 2018 13:08

Nojah aga kas see polegi paratamatus kui DPFi rike on tagajärg, mitte põhjus?
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 280
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#34

P Jaan 21, 2018 18:46

Niisiis, üks tubli mees kes õpetab Eestis diagnostikuid välja ütles, et ülevaatuspunktid kontrollivad siis DPF-i kui on on kahtlus, et seda pole. Heitgaasi normid jäävad ka ilma DPF-ita normi piiridesse, seega kui on midagi näpitud, siis alles hakatakse vaatama. OBD süsteem on ehitatud nii, kus nad näevad ka vastusurve summariumit(DPF surveandurit), seega hakake vaikselt DPF-e tagasi panema...
Minu teada polegi ühelgi sõiduauto tootjal märguannet, et toimub DPF põletusprotsess. Selle peale ei tasuks nurinat saabi peale välja elada. Lõppkokkuvõttes on niikuinii diiselautod väljasuremas.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
Kasutaja avatar
yllar
Postitusi: 495
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#35

T Jaan 23, 2018 21:20

Piktor kirjutas:
P Jaan 21, 2018 18:46

Minu teada polegi ühelgi sõiduauto tootjal märguannet, et toimub DPF põletusprotsess. Selle peale ei tasuks nurinat saabi peale välja elada. Lõppkokkuvõttes on niikuinii diiselautod väljasuremas.
Alles mõni päev tagasi nägin ühel 2008 a 3L BMW displeil teadet et see protsess tahab nüüd algust teha
caarel
Postitusi: 268
Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
Asukoht:
Auto:

#36

T Jaan 23, 2018 23:21

Ka NG9-5 annab teada, kui filter täis on saanud ja käseb edasi sõita.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 2916
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5 Vector 2,0TiD 10 x2 9-5 Aero 11

#37

K Jaan 24, 2018 6:55

NG 9-5 teatab kui seis on kriitiline, ehk siis kui korduvalt on põletamine pooleli jäänud. Lööb kirja ette, et ära jäta seisma... käisin maanteel ja pärast tuli teade, et põletatud, tubli mees.
sigaelmar
Postitusi: 874
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#38

K Jaan 24, 2018 11:51

yllar kirjutas:
T Jaan 23, 2018 21:20
Piktor kirjutas:
P Jaan 21, 2018 18:46

Minu teada polegi ühelgi sõiduauto tootjal märguannet, et toimub DPF põletusprotsess. Selle peale ei tasuks nurinat saabi peale välja elada. Lõppkokkuvõttes on niikuinii diiselautod väljasuremas.
Alles mõni päev tagasi nägin ühel 2008 a 3L BMW displeil teadet et see protsess tahab nüüd algust teha
Ma arvan, et see oli ka viimase piiri peal ja karjus appi, et puhastama läheks. Mul oli E61 bemm ja see ei ole tavakasutuses kunagi teada andnud, et puhastada tahab. Tegi seda peaaegu iga nädal. Nende diiselbemmide üks tüüpvigadest on termostaadid ja kui need vahetamata on siis ei jõua mootor piisava temperatuurini ja DPF põletama ei hakkagi.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1035
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto: NG9-5 2.0Tid M6 Vector MY11

#39

K Jaan 24, 2018 11:53

Väga hea kokkuvõte http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=178158

"kõige parem, mis u. 10a vana diiselautoga teha saab, on ta üldse ostmata jätta"
entson
Postitusi: 332
Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
Asukoht:
Auto:

#40

K Jaan 24, 2018 18:16

Ei lähe küll teemasse ,kuid audimehe jutus puudus minu meelest see ,et kui pärast suuremaid pöördeid järsku mootor seisata ,siis lõpeb ka turbo õlitus aga vurr sees pöörleb edasi ja mida suurematelt pööretelt ,seda kauem! See aga võiks eluiga lühendada.
Saan harva sõita SAABIGA.
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 280
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#41

N Jaan 25, 2018 7:16

Uuemate BMW-dega jään vastuse võlgu. Täna käib pigem e60 seeriad ja nendel pole ma näinud märki, et ma hakkan nüüd tegema. VAG mis on remonditöökoja õnn ja armastus, igatahes ei ütle midagi... No ikka mitte midagi, jään küll osade asjadega nõusse mis audiklubis oli, aga no Vag on endiselt ikka lollus.
Turbo jahutamine- Diislil ei lähe see nii kuumaks, ja kuna tõesti, see on igas asendis järel, siis suurt vahet pole, kas sa nüüd jahutad seda seal mitu minutit või mitte. Ega ma Saabi ka ei jahuta siin ulme kaua, kui ma tööle sõidan, siis maanteesõidul pole koormust turbole, pole mida jahutada.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
Vasta