Sinine suits
Heitgaasid jäävad korras eemaldatud DPFiga autol normide piiridesse siiani käibel olevate normidega. Kui nad on hakanud DPFe kontrollima, siis DPFiga autol on Heitgaasid põhimõtteliselt "null" ja seda ilma DPFita auto ei suuda.
Mitu tuhat se DPF maksab,et SAABiomanik seda korrastada ei suuda? Kui toitezüsteem vigane ja soft vöi söidustiil vale siis peab järgisöitva SAABi omanik seda tahmalonti sisse hingama. Ei tule ise selle peale, et katalüsaator ummistumise korral seest tühjaks peksta ja teisi röveda heitgaasihaisuga mürgitada kui uue kati saab 300 eur eest.
Ainult minu arvamus, aga Saabi DPF-süsteem on täielik nurisünnitus. Vähemalt esimesed mudelid. Siiani on meeles 1 postitus " jõudsin koju, tundsin DPF tühjakspõletamise lõhna ja läksin tegin maanteel ühe 20 km ringi" (minumeelest mainiti ka eelnevat pikka sõitu, autor kahjuks ei meenu). Kui auto sellisest olulisest protsessist teada ei anna (sama mootori ja väljalaskeaastaga Opelid omasid vist mingit indikaatorit) ning juht seda kuidagi mõjutada ei saa, siis on midagi valesti. Lisaks võib selle ummistumist mõjutada swirl, egr või mõni muu vigane sõlm. Teenindus põletab rõõmsalt tasu eest tühjaks ja kõik - ning ega lihtsat diagnostikat teha pole ka võimalik, võin enda kogemusest rääkida. Teoreetiliselt peaks muidugi kõik automaatselt toimuma, aga teooria on ilus tihti ainult paberil.
Troostis pakuti DPF hinnaks 360€ kui õigesti mäletan.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Niisiis, üks tubli mees kes õpetab Eestis diagnostikuid välja ütles, et ülevaatuspunktid kontrollivad siis DPF-i kui on on kahtlus, et seda pole. Heitgaasi normid jäävad ka ilma DPF-ita normi piiridesse, seega kui on midagi näpitud, siis alles hakatakse vaatama. OBD süsteem on ehitatud nii, kus nad näevad ka vastusurve summariumit(DPF surveandurit), seega hakake vaikselt DPF-e tagasi panema...
Minu teada polegi ühelgi sõiduauto tootjal märguannet, et toimub DPF põletusprotsess. Selle peale ei tasuks nurinat saabi peale välja elada. Lõppkokkuvõttes on niikuinii diiselautod väljasuremas.
Minu teada polegi ühelgi sõiduauto tootjal märguannet, et toimub DPF põletusprotsess. Selle peale ei tasuks nurinat saabi peale välja elada. Lõppkokkuvõttes on niikuinii diiselautod väljasuremas.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
Alles mõni päev tagasi nägin ühel 2008 a 3L BMW displeil teadet et see protsess tahab nüüd algust teha
Ma arvan, et see oli ka viimase piiri peal ja karjus appi, et puhastama läheks. Mul oli E61 bemm ja see ei ole tavakasutuses kunagi teada andnud, et puhastada tahab. Tegi seda peaaegu iga nädal. Nende diiselbemmide üks tüüpvigadest on termostaadid ja kui need vahetamata on siis ei jõua mootor piisava temperatuurini ja DPF põletama ei hakkagi.
Väga hea kokkuvõte http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=178158
"kõige parem, mis u. 10a vana diiselautoga teha saab, on ta üldse ostmata jätta"
"kõige parem, mis u. 10a vana diiselautoga teha saab, on ta üldse ostmata jätta"
Ei lähe küll teemasse ,kuid audimehe jutus puudus minu meelest see ,et kui pärast suuremaid pöördeid järsku mootor seisata ,siis lõpeb ka turbo õlitus aga vurr sees pöörleb edasi ja mida suurematelt pööretelt ,seda kauem! See aga võiks eluiga lühendada.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Uuemate BMW-dega jään vastuse võlgu. Täna käib pigem e60 seeriad ja nendel pole ma näinud märki, et ma hakkan nüüd tegema. VAG mis on remonditöökoja õnn ja armastus, igatahes ei ütle midagi... No ikka mitte midagi, jään küll osade asjadega nõusse mis audiklubis oli, aga no Vag on endiselt ikka lollus.
Turbo jahutamine- Diislil ei lähe see nii kuumaks, ja kuna tõesti, see on igas asendis järel, siis suurt vahet pole, kas sa nüüd jahutad seda seal mitu minutit või mitte. Ega ma Saabi ka ei jahuta siin ulme kaua, kui ma tööle sõidan, siis maanteesõidul pole koormust turbole, pole mida jahutada.
Turbo jahutamine- Diislil ei lähe see nii kuumaks, ja kuna tõesti, see on igas asendis järel, siis suurt vahet pole, kas sa nüüd jahutad seda seal mitu minutit või mitte. Ega ma Saabi ka ei jahuta siin ulme kaua, kui ma tööle sõidan, siis maanteesõidul pole koormust turbole, pole mida jahutada.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883