2. leht 2-st

Re: Sinine suits

Postitatud: N Jaan 18, 2018 22:36
Postitas sigaelmar
Heitgaasid jäävad korras eemaldatud DPFiga autol normide piiridesse siiani käibel olevate normidega. Kui nad on hakanud DPFe kontrollima, siis DPFiga autol on Heitgaasid põhimõtteliselt "null" ja seda ilma DPFita auto ei suuda.

Re: Sinine suits

Postitatud: N Jaan 18, 2018 23:50
Postitas I-Vaari
Mitu tuhat se DPF maksab,et SAABiomanik seda korrastada ei suuda? Kui toitezüsteem vigane ja soft vöi söidustiil vale siis peab järgisöitva SAABi omanik seda tahmalonti sisse hingama. Ei tule ise selle peale, et katalüsaator ummistumise korral seest tühjaks peksta ja teisi röveda heitgaasihaisuga mürgitada kui uue kati saab 300 eur eest.

Re: Sinine suits

Postitatud: R Jaan 19, 2018 7:29
Postitas Pootsman
EURO 4 sai ju nii DPFi kui ilma DPFita. Sama auto sama euro norm, lihtsalt ühel on teisel mitte.

Seda peaks omanik passist nägema mis EURO ta auto on.

~800+ km on uue partikelfiltri hind, kui tellida piiri tagant

Re: Sinine suits

Postitatud: R Jaan 19, 2018 20:08
Postitas oswald
Ainult minu arvamus, aga Saabi DPF-süsteem on täielik nurisünnitus. Vähemalt esimesed mudelid. Siiani on meeles 1 postitus " jõudsin koju, tundsin DPF tühjakspõletamise lõhna ja läksin tegin maanteel ühe 20 km ringi" (minumeelest mainiti ka eelnevat pikka sõitu, autor kahjuks ei meenu). Kui auto sellisest olulisest protsessist teada ei anna (sama mootori ja väljalaskeaastaga Opelid omasid vist mingit indikaatorit) ning juht seda kuidagi mõjutada ei saa, siis on midagi valesti. Lisaks võib selle ummistumist mõjutada swirl, egr või mõni muu vigane sõlm. Teenindus põletab rõõmsalt tasu eest tühjaks ja kõik - ning ega lihtsat diagnostikat teha pole ka võimalik, võin enda kogemusest rääkida. Teoreetiliselt peaks muidugi kõik automaatselt toimuma, aga teooria on ilus tihti ainult paberil.

Re: Sinine suits

Postitatud: L Jaan 20, 2018 19:24
Postitas sigaelmar
No siis on midagi valesti ka Mersul, Bemmil ja Alfa Romeol. Need kolm automarki on mul olnud DPF'iga ja mitte ükski neist pole märku andnud kui DPF põletama hakkas.

Re: Sinine suits

Postitatud: P Jaan 21, 2018 0:16
Postitas yllar
Troostis pakuti DPF hinnaks 360€ kui õigesti mäletan.

Re: Sinine suits

Postitatud: P Jaan 21, 2018 10:23
Postitas Pootsman
yllar kirjutas:
P Jaan 21, 2018 0:16
Troostis pakuti DPF hinnaks 360€ kui õigesti mäletan.
B-osa pütta soovitan eelarvamusega suhtuda. Nendega ka on hädad tagasi olnud üsna kiiresti.

Re: Sinine suits

Postitatud: P Jaan 21, 2018 13:08
Postitas sigaelmar
Nojah aga kas see polegi paratamatus kui DPFi rike on tagajärg, mitte põhjus?

Re: Sinine suits

Postitatud: P Jaan 21, 2018 18:46
Postitas Piktor
Niisiis, üks tubli mees kes õpetab Eestis diagnostikuid välja ütles, et ülevaatuspunktid kontrollivad siis DPF-i kui on on kahtlus, et seda pole. Heitgaasi normid jäävad ka ilma DPF-ita normi piiridesse, seega kui on midagi näpitud, siis alles hakatakse vaatama. OBD süsteem on ehitatud nii, kus nad näevad ka vastusurve summariumit(DPF surveandurit), seega hakake vaikselt DPF-e tagasi panema...
Minu teada polegi ühelgi sõiduauto tootjal märguannet, et toimub DPF põletusprotsess. Selle peale ei tasuks nurinat saabi peale välja elada. Lõppkokkuvõttes on niikuinii diiselautod väljasuremas.

Re: Sinine suits

Postitatud: T Jaan 23, 2018 21:20
Postitas yllar
Piktor kirjutas:
P Jaan 21, 2018 18:46

Minu teada polegi ühelgi sõiduauto tootjal märguannet, et toimub DPF põletusprotsess. Selle peale ei tasuks nurinat saabi peale välja elada. Lõppkokkuvõttes on niikuinii diiselautod väljasuremas.
Alles mõni päev tagasi nägin ühel 2008 a 3L BMW displeil teadet et see protsess tahab nüüd algust teha

Re: Sinine suits

Postitatud: T Jaan 23, 2018 23:21
Postitas caarel
Ka NG9-5 annab teada, kui filter täis on saanud ja käseb edasi sõita.

Re: Sinine suits

Postitatud: K Jaan 24, 2018 6:55
Postitas rantto
NG 9-5 teatab kui seis on kriitiline, ehk siis kui korduvalt on põletamine pooleli jäänud. Lööb kirja ette, et ära jäta seisma... käisin maanteel ja pärast tuli teade, et põletatud, tubli mees.

Re: Sinine suits

Postitatud: K Jaan 24, 2018 11:51
Postitas sigaelmar
yllar kirjutas:
T Jaan 23, 2018 21:20
Piktor kirjutas:
P Jaan 21, 2018 18:46

Minu teada polegi ühelgi sõiduauto tootjal märguannet, et toimub DPF põletusprotsess. Selle peale ei tasuks nurinat saabi peale välja elada. Lõppkokkuvõttes on niikuinii diiselautod väljasuremas.
Alles mõni päev tagasi nägin ühel 2008 a 3L BMW displeil teadet et see protsess tahab nüüd algust teha
Ma arvan, et see oli ka viimase piiri peal ja karjus appi, et puhastama läheks. Mul oli E61 bemm ja see ei ole tavakasutuses kunagi teada andnud, et puhastada tahab. Tegi seda peaaegu iga nädal. Nende diiselbemmide üks tüüpvigadest on termostaadid ja kui need vahetamata on siis ei jõua mootor piisava temperatuurini ja DPF põletama ei hakkagi.

Re: Sinine suits

Postitatud: K Jaan 24, 2018 11:53
Postitas Pootsman
Väga hea kokkuvõte http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=178158

"kõige parem, mis u. 10a vana diiselautoga teha saab, on ta üldse ostmata jätta"

Re: Sinine suits

Postitatud: K Jaan 24, 2018 18:16
Postitas entson
Ei lähe küll teemasse ,kuid audimehe jutus puudus minu meelest see ,et kui pärast suuremaid pöördeid järsku mootor seisata ,siis lõpeb ka turbo õlitus aga vurr sees pöörleb edasi ja mida suurematelt pööretelt ,seda kauem! See aga võiks eluiga lühendada.

Re: Sinine suits

Postitatud: N Jaan 25, 2018 7:16
Postitas Piktor
Uuemate BMW-dega jään vastuse võlgu. Täna käib pigem e60 seeriad ja nendel pole ma näinud märki, et ma hakkan nüüd tegema. VAG mis on remonditöökoja õnn ja armastus, igatahes ei ütle midagi... No ikka mitte midagi, jään küll osade asjadega nõusse mis audiklubis oli, aga no Vag on endiselt ikka lollus.
Turbo jahutamine- Diislil ei lähe see nii kuumaks, ja kuna tõesti, see on igas asendis järel, siis suurt vahet pole, kas sa nüüd jahutad seda seal mitu minutit või mitte. Ega ma Saabi ka ei jahuta siin ulme kaua, kui ma tööle sõidan, siis maanteesõidul pole koormust turbole, pole mida jahutada.