1.9 ja 2.0 diislite õlitusmurede selgituseks

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
Fastaero
Postitusi: 144
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#1

L Dets 08, 2018 22:21

Loodan et te ei pahanda, aga lisan siia video antud mootorist ja selle muredest: https://www.youtube.com/watch?v=VrZRwrENPn4&t=576s
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2249
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: Jalgratas.
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik, 9-5 Aero või 9-5 Griffin

#2

P Dets 09, 2018 16:44

Mõtlemapanev video. Samas probleemivabu 300000km läbisõiduga nii 1,9 kui 2,0 mootoreid on liikvel oi kui palju.
Kasutaja avatar
Pootsman
Saabiklubi liige
Postitusi: 1082
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#3

E Dets 10, 2018 10:13

Moded võiks spliti teemase teha ja eraldi tõsta. Diiselmootorid -> A20DTH/Z19DTR õlitus nt

Vene keel ei ole heal tasemel, aga saan videos räägitust aru nii, et reduktsiooni klapi kinni jäämise põhjus on oma aja ära elanud õlivõtturi rõngas tihend?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 13777
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96

#4

E Dets 10, 2018 11:11

Splittisin varuosateemast selle õlituseprobleemi jutu ära.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta