1. leht 1-st

1.9 ja 2.0 diislite õlitusmurede selgituseks

Postitatud: L Dets 08, 2018 22:21
Postitas Fastaero
Loodan et te ei pahanda, aga lisan siia video antud mootorist ja selle muredest: https://www.youtube.com/watch?v=VrZRwrENPn4&t=576s

Re: O: 9-5NG 2.0TID mootori

Postitatud: P Dets 09, 2018 16:44
Postitas qdwin
Mõtlemapanev video. Samas probleemivabu 300000km läbisõiduga nii 1,9 kui 2,0 mootoreid on liikvel oi kui palju.

Re: O: 9-5NG 2.0TID mootori

Postitatud: E Dets 10, 2018 10:13
Postitas Pootsman
Moded võiks spliti teemase teha ja eraldi tõsta. Diiselmootorid -> A20DTH/Z19DTR õlitus nt

Vene keel ei ole heal tasemel, aga saan videos räägitust aru nii, et reduktsiooni klapi kinni jäämise põhjus on oma aja ära elanud õlivõtturi rõngas tihend?

Re: 1.9 ja 2.0 diislite õlitusmurede selgituseks

Postitatud: E Dets 10, 2018 11:11
Postitas Cyber
Splittisin varuosateemast selle õlituseprobleemi jutu ära.