Paar päeva tagasi hakkas siis jama pihta. Pöörded seismajäädes põhja ja plötplöt. Paaril korral on elama jäänud aga üldjuhul, kui juba välja surema hakkab, sureb lõpuni. Sõitmine on kui loterii - kas selle valgusfoori tagant saame ilma uuesti käivitamata minema või ei. Täna sai lastud peale panna uus MAF - see oli ainuke viga, mille diagnost välja peilis. Käivitus, tõsi, on parem aga üllatus oli see, kui punase tule taga jälle törts käis. Gaasiklapp (throttle body) sai juba päev enne puhastatud. Töökoja tegija käis ka sõitmas nii enne, kui pärast anduri vahetust, kuid ei täheldanud ühtegi muud probleemi peale paari kolksu kuskil taga amortides. Ei taha uskuda, et mu sõidustiil on poole aastaga nii palju kaotsi läinud, et ei suudaks automaadiga opereerida
Kohati teeb nalja aga tegelikult on ikka mure. Mis järgmisena oleks selline, millele võiks tähelepanu pöörata? Vaakumilekked? Kuskilt netist leidsin veel mingi info, et massi võiks üle vaadata. Ma ise kahtlustasin alguses käigukasti aga eile, enne kui auto asjapulgale üle sai antud, trikitas juba käivitumisel. Läks ilusti käima, sekund hiljem kolisesid pöörded alla ja surime jälle. Kolmanda käivitusega jäi pidama.
Nõutu.
9-3 2008 1,9ttid atm sureb mõnikord pidurdades välja
Külasta mõnda pädevamat töökoda, kes oskab peale veakoodide lugemise ka diagnostikat teha. Pihustid ja kütuserõhk võivad näiteks trikitada.
Kui postituse pealkirja lugeda siis pakun vaakumlekkeid. Endal oli pildil olev toru ikaldunud, käitus samuti.
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Ehk saab homme pildi selgemaks. Püüame eelmise omanikuga vigu tuvastama hakata. Kuna täna oleks vaja paar sõitu teha, siis uuriks igaks juhuks, et ega sellise diagnoosiga sõitmine autot päris emexivääriliseks ei muuda? Parem karta, kui kahetseda.
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Käisin kapotialuse, niipalju kui oskasin, brakecleaneriga üle. Aga ei miskit. Korra käivitamisel vilksas õlituli - järgmine anomaalia?
Sellest ka minu küsimus kaassaablastele - ega keegi ei seikle argipäeviti Peetri/Kristiine kandis ja tahaks äkki tulla ja pilgu peale visata, enne kui jälle umbropsu töökotta saadan?
Sellest ka minu küsimus kaassaablastele - ega keegi ei seikle argipäeviti Peetri/Kristiine kandis ja tahaks äkki tulla ja pilgu peale visata, enne kui jälle umbropsu töökotta saadan?
Õlivilkumise kohta küsimus: mis õli mootoris sul on? Sama masinaga eelmine õlivahetus sai pandud 5w30 ja häiris see aeg-ajalt esinenud hetkeline tuluke peale käivitust. Kuu aega tagasi panin mootorisse ettenähtud 0w40 ja pole õlitule vilksatamist enam näinud. Ja muidu väga tähtis on õlivõtturi tihend: kas on vahetatud?
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
- Asukoht:
- Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero
Hooldus plaanis nii või naa aga enne tahaks sellest muust jamast sotti saada. Kuskil jahutusvedeliku paagi juures miskit nagu susiseb ka aga näed, et ole kohapeal mul kuskil asjapulki, kes vaataks ja kuulaks Lootus on, et homme saab targemaks.