9-3 2008 1,9ttid atm sureb mõnikord pidurdades välja

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
annakas77
Postitusi: 80
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#1

R Veebr 15, 2019 19:23

Paar päeva tagasi hakkas siis jama pihta. Pöörded seismajäädes põhja ja plötplöt. Paaril korral on elama jäänud aga üldjuhul, kui juba välja surema hakkab, sureb lõpuni. Sõitmine on kui loterii - kas selle valgusfoori tagant saame ilma uuesti käivitamata minema või ei. Täna sai lastud peale panna uus MAF - see oli ainuke viga, mille diagnost välja peilis. Käivitus, tõsi, on parem aga üllatus oli see, kui punase tule taga jälle törts käis. Gaasiklapp (throttle body) sai juba päev enne puhastatud. Töökoja tegija käis ka sõitmas nii enne, kui pärast anduri vahetust, kuid ei täheldanud ühtegi muud probleemi peale paari kolksu kuskil taga amortides. Ei taha uskuda, et mu sõidustiil on poole aastaga nii palju kaotsi läinud, et ei suudaks automaadiga opereerida :D
Kohati teeb nalja aga tegelikult on ikka mure. Mis järgmisena oleks selline, millele võiks tähelepanu pöörata? Vaakumilekked? Kuskilt netist leidsin veel mingi info, et massi võiks üle vaadata. Ma ise kahtlustasin alguses käigukasti aga eile, enne kui auto asjapulgale üle sai antud, trikitas juba käivitumisel. Läks ilusti käima, sekund hiljem kolisesid pöörded alla ja surime jälle. Kolmanda käivitusega jäi pidama.

Nõutu.
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#2

R Veebr 15, 2019 21:46

Tervist, mõned aastad tagasi oli mul samade sümptomitega süüdlasteks 3 mitte töötavat pihustit. Automark oli küll teine, aga laseksin pihusteid kontrollida.
marti420
Postitusi: 196
Liitunud: E Aug 03, 2009 9:40
Asukoht:
Auto: EV6
Kontakt:

#3

L Veebr 16, 2019 8:46

Külasta mõnda pädevamat töökoda, kes oskab peale veakoodide lugemise ka diagnostikat teha. Pihustid ja kütuserõhk võivad näiteks trikitada.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#4

L Veebr 16, 2019 9:16

Kui postituse pealkirja lugeda siis pakun vaakumlekkeid. Endal oli pildil olev toru ikaldunud, käitus samuti.

torusaab.png
torusaab.png (527.93 KiB) Vaadatud 3044 korda
annakas77
Postitusi: 80
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#5

L Veebr 16, 2019 9:37

Ehk saab homme pildi selgemaks. Püüame eelmise omanikuga vigu tuvastama hakata. Kuna täna oleks vaja paar sõitu teha, siis uuriks igaks juhuks, et ega sellise diagnoosiga sõitmine autot päris emexivääriliseks ei muuda? :) Parem karta, kui kahetseda.
annakas77
Postitusi: 80
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#6

E Veebr 18, 2019 12:28

Käisin kapotialuse, niipalju kui oskasin, brakecleaneriga üle. Aga ei miskit. Korra käivitamisel vilksas õlituli - järgmine anomaalia?
Sellest ka minu küsimus kaassaablastele - ega keegi ei seikle argipäeviti Peetri/Kristiine kandis ja tahaks äkki tulla ja pilgu peale visata, enne kui jälle umbropsu töökotta saadan? :)
Fastaero
Postitusi: 164
Liitunud: R Aug 01, 2008 19:53
Asukoht:
Auto: 9-5 ja 9-3

#7

E Veebr 18, 2019 15:54

Õlivilkumise kohta küsimus: mis õli mootoris sul on? Sama masinaga eelmine õlivahetus sai pandud 5w30 ja häiris see aeg-ajalt esinenud hetkeline tuluke peale käivitust. Kuu aega tagasi panin mootorisse ettenähtud 0w40 ja pole õlitule vilksatamist enam näinud. Ja muidu väga tähtis on õlivõtturi tihend: kas on vahetatud?
annakas77
Postitusi: 80
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#8

E Veebr 18, 2019 16:05

Hooldus plaanis nii või naa aga enne tahaks sellest muust jamast sotti saada. Kuskil jahutusvedeliku paagi juures miskit nagu susiseb ka aga näed, et ole kohapeal mul kuskil asjapulki, kes vaataks ja kuulaks :) Lootus on, et homme saab targemaks.
Vasta