1.9 TTiD boost to high
Postitatud: E Apr 15, 2019 18:34
Tere
Sain hiljuti kasutaja Pootsman endise 9-3 Aero Ttid omanikuks ning sain paar nädalat nägu naerul ringi sõita, kui ilmnesid esimesed vead.
Eelmine nädal käivitades sain ette kirja limited preformane , kuigi jõudu ta veel reaalselt ära ei võtnud. Veakood oli P2452 Exhaust particle filter pressure, plausibility fault with manifold pressure. Süütereset limited performancet ära ei kustutanud, arvutiga kustutasin vea ära, korraga tagasi ei tulnud. Seda juhtus veel paar korda ning just käivitamise hetkel.
Laupäeval puhastasin MAP anduri, ning peale seda olen kaks korda suurest mäest 5 käiguga kiirendades, läinud uuesti avariisse ning ka jõua ära võtnud. Veakoodiks P0234 Boost pressure too high, mechanical fault. Süüteresetiga avariist ise välja tulnud.
Hiina Launch seadmega logides, näitab boosti sõidu ajal koguaeg umbes 20-40 kPa kõrgemat võrreldes demanded boostiga, tühikäigul umbes 70kPa
Käega liigutades suure turbo wastegate-i varras liikus, kuid suhtelised raskelt (ei tea kui kergelt või raskelt wastegate llikuma peaks, sest vaakumklapis ilmselt mingisugune vedru vastusurveks? samuti pole kunagi varem sõiduauto omasid näppinud), võrreldes väikese turbo juures oleva bypass klapiga, mida ka läbi vaakumvooliku suuga imedes oli lihtne liigutada. Vaakumvoolikud tundusid olevat korras.
Kas on ideid mida ning kuidas saaks kontrollida, kas vaakumsolenoidid on identsed ja nende omavahel ringivahetamine võiks mulle midagi anda või võib lollitada ikkagi MAP andur?
Sain hiljuti kasutaja Pootsman endise 9-3 Aero Ttid omanikuks ning sain paar nädalat nägu naerul ringi sõita, kui ilmnesid esimesed vead.
Eelmine nädal käivitades sain ette kirja limited preformane , kuigi jõudu ta veel reaalselt ära ei võtnud. Veakood oli P2452 Exhaust particle filter pressure, plausibility fault with manifold pressure. Süütereset limited performancet ära ei kustutanud, arvutiga kustutasin vea ära, korraga tagasi ei tulnud. Seda juhtus veel paar korda ning just käivitamise hetkel.
Laupäeval puhastasin MAP anduri, ning peale seda olen kaks korda suurest mäest 5 käiguga kiirendades, läinud uuesti avariisse ning ka jõua ära võtnud. Veakoodiks P0234 Boost pressure too high, mechanical fault. Süüteresetiga avariist ise välja tulnud.
Hiina Launch seadmega logides, näitab boosti sõidu ajal koguaeg umbes 20-40 kPa kõrgemat võrreldes demanded boostiga, tühikäigul umbes 70kPa
Käega liigutades suure turbo wastegate-i varras liikus, kuid suhtelised raskelt (ei tea kui kergelt või raskelt wastegate llikuma peaks, sest vaakumklapis ilmselt mingisugune vedru vastusurveks? samuti pole kunagi varem sõiduauto omasid näppinud), võrreldes väikese turbo juures oleva bypass klapiga, mida ka läbi vaakumvooliku suuga imedes oli lihtne liigutada. Vaakumvoolikud tundusid olevat korras.
Kas on ideid mida ning kuidas saaks kontrollida, kas vaakumsolenoidid on identsed ja nende omavahel ringivahetamine võiks mulle midagi anda või võib lollitada ikkagi MAP andur?