K:Eberspächeri seisu soendi kohta

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
hull112
Postitusi: 37
Liitunud: E Apr 01, 2019 8:26
Asukoht: tartu
Auto: Saab 9 5 2.2 diisel

#1

E Aug 19, 2019 13:11

Tere. autoks siis 2002 a. saab 9-5 2.2 88kw tid
on siis mõned küsimused seisu soendi kohta.1. kus sasub selle relee? kas kapoti aluses kaitsme karbis või mujal? (kaitsme karbis on muidu olemas relee koht lisa soendusele ja milline see relee olema peaks.mull seal releed ei ole) ja kas sobivad need hallid universaalsed?
2.kas saab selle töötamist ka koduste vahenditega katsetada?
kas soendi vajab ka pulti töötamiseks?
Kasutaja avatar
turuplats
Postitusi: 340
Liitunud: R Sept 17, 2010 21:43
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5
Kontakt:

#2

E Aug 19, 2019 15:51

pulti ei vaja, seadistamine käib roolipealt
iphonede ja ipadide remont
pets
Postitusi: 141
Liitunud: R Veebr 27, 2004 16:31
Asukoht:
Auto:

#3

E Aug 19, 2019 16:43

turuplats kirjutas:
E Aug 19, 2019 15:51
pulti ei vaja, seadistamine käib roolipealt
Ei käi sealt rooli pealt midagi, SIDi pealt seadistamine.
hull112
Postitusi: 37
Liitunud: E Apr 01, 2019 8:26
Asukoht: tartu
Auto: Saab 9 5 2.2 diisel

#4

E Aug 19, 2019 17:16

kuda see SIDi kaudu häälestamine käib ?
pets
Postitusi: 141
Liitunud: R Veebr 27, 2004 16:31
Asukoht:
Auto:

#5

E Aug 19, 2019 20:41

Seadistamine käib TECH II-ga. Kui on aktiveeritud siis lihtsalt hoia SIDil nuppu (+) all, süüde väljas. Kui aktiivne siis peaks tulema kiri ette Timer A. Kui veel vajutad peaks tulema Timer B ja veel korra vajutades Manual start. Praegu küll liiga soe katsetamiseks, pidi vist olema minimaalselt .+5 kraadi.
hull112
Postitusi: 37
Liitunud: E Apr 01, 2019 8:26
Asukoht: tartu
Auto: Saab 9 5 2.2 diisel

#6

T Aug 20, 2019 4:45

siis tundub et mull see tech -iga välja lülitatud kuna SID mulle selliseid asju ei näita ja on eemaltatud ka relee.
hull112
Postitusi: 37
Liitunud: E Apr 01, 2019 8:26
Asukoht: tartu
Auto: Saab 9 5 2.2 diisel

#7

N Aug 22, 2019 8:02

tundub et tuleb maha kakkuda ja üle vaadata see asi. on seal mingeid kindlaid asju mis kindlasti välja vahetada? kust saab neid asju tellida? vajab see mingeid spets tööristu? ega auto teda taga otsima hakka kui maha võtan?
muidugi võib anda soovitusi ja jagada kogemusi seoses sellega.
viper85
Postitusi: 100
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, Passat B6, Porsche 944S

#8

L Aug 24, 2019 21:53

Kasuta täiendatud otsingut ja otsisõna "eelsoojendi". Vali sealt foorumi teemade valikust tehniline või tehnilise alt täpsemalt siis diiselmootorid või 9-3 jne. 9-3 puhul oleme seda eelsoojendi teemat põgusalt lahanud. 9-5 on see paigaldus ja skeem vähe erinev.
Vahest harva võib esineda ka selliseid probleeme, et näiteks eelsoojendi toitepistikul on mõni juhe pistiku seest või lähedalt oksüdeerunud ja seadmele vool ei jõua. Kui ise teed, on elementaarne, et kontrollid testriga juhtmed üle.
Varuosad on saadaval eelsoojendid.eu näiteks. Mina näiteks tellisin uue ringluspumba i-parts-st. Hind oli parem. Oleneb asjast ja saadavusest. Otsing on võlusõna, kuna keegi ei vaevu vast vana teemat kordama.
pets
Postitusi: 141
Liitunud: R Veebr 27, 2004 16:31
Asukoht:
Auto:

#9

P Aug 25, 2019 16:03

Alustada võiks sellest, et panna Tech sappa. Aktiveerida ja vaadata vigu. Ja siis vajadusel lahti kiskuda..
Vasta