Tervist saabihuvilised
Juhtus eile selline õnnetus, et Tallinna ringteel suri äkitsi auto välja. Arvasin ise, et ehk mingi pisiviga on, ei midagi hullu. Hiljem selgus esinduses, et hammasrihm oli puruks läinud. Rihmavahetus oleks tegelikult pidanud olema 260km peal, hetkel 245 ees. On kellegil veel just viimase generatsiooni 95 sama kogemust olnud, et lööb rihma lambist pooleks? Ise kahtlustan, et Hollandis, kus viimati rihmavahetus tehti, on mingi saast rihm topitud vahele või jäetud üldse vahetamata. Samas tehase orig. rihmaga 245 000 läbi sõita on isegi paras loterii.
9-5NG 2.0TDI RIHM
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Paaril korral olnud sellise rikkega masin, küll 1,9d kuid sisuliselt sama mootor.
Tavaliselt 350-400 EUR remont kohalikus töökojas. Esinduses teised hinnad NG puhul jooksis NoFearil rihm ära, saad lugeda tema auto teemas.
Tavaliselt paar nookurit, uued tihendid, rihm ja veepump.
Tavaliselt 350-400 EUR remont kohalikus töökojas. Esinduses teised hinnad NG puhul jooksis NoFearil rihm ära, saad lugeda tema auto teemas.
Tavaliselt paar nookurit, uued tihendid, rihm ja veepump.