1.9ttid vilksatab käivitamisel õli lambikest

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
annakas77
Postitusi: 80
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#1

K Okt 02, 2019 21:21

Sattusin üht artiklit lugedes järgmisele lehele https://www.saabplanet.com/under-pressu ... -1-9-ttid/

Päris "oil level low" kirjani jõudnud pole, küll hakkas nüüd muret tekitama see õlikannuke käivitamisel.

Saan aru, et tegu lihtsalt väsinud O-rõngaga AGA.. Tihend tihendiks, see on maailma lihtsaim vidin - aga vahetus?

Andke blondile andeks aga kas see võib olla selline asi, mille saab ise ära vahetada, kui auto saaks üles tõsta või tuleb tõesti ka selle pärast töökotta pöörduda? :cry:
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#2

K Okt 02, 2019 21:47

Antud vea puhul pole ju probleem öli puudumises vaid selles, et vigane tihend ei taga mootori piisavat ölitust. Köik tööd on tehtavad kasvöi pilkases pimeduses Alutaguse metsade vahel kui vajalikud tööriistad ja oskused olemas. Antud O-röngas ei ole ölitäiteava tihend. Mootor tuleb altpoolt "avada" ja peab teadma kus vigane tihend paikneb. :D
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#3

N Okt 03, 2019 7:17

Vahetati antud tihend just mõni kuu tagasi, aega kulus umbes 4 tundi. Tihend saabus 2 nädalat, maksis mingi 15 kulli.
annakas77
Postitusi: 80
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#4

N Okt 03, 2019 9:37

On see selline asi, mis on võimalik plaanilise hoolduse raames teha või on selleks ikka vaja üleliigset aega ja liigutusi? 4h töötasu on riiulist niisama võtta oleva tihendi kõrval ikka utoopiline summa..
Kalista
Postitusi: 209
Liitunud: L Juun 30, 2018 20:01
Asukoht: Stockholm
Auto:

#5

N Okt 03, 2019 10:19

Mustemad tööd lastakse ikka teha 😄 Eestis auto remont ikka elu odav võrreldes teiste kohtadega. 4h on ka väga ok
HHenri
Postitusi: 70
Liitunud: E Dets 11, 2017 15:23
Asukoht: Tln
Auto: '11 Saab 9-3 TTiD

#6

N Okt 03, 2019 10:23

Kus teha lasid?
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#7

N Okt 03, 2019 18:18

Kalista kirjutas:
N Okt 03, 2019 10:19
Mustemad tööd lastakse ikka teha 😄 Eestis auto remont ikka elu odav võrreldes teiste kohtadega. 4h on ka väga ok
Kõik teenused on Eestis odavad aga kaubad on sama kallid kui igal pool mujal. Sellepärast see elu siin riigis nii vaene ongi.
yllar
Postitusi: 583
Liitunud: L Juun 17, 2006 17:29
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-3 SC Aero
Kontakt:

#8

N Okt 03, 2019 19:23

Iga asjalik garage saab hakkama selle vahetusega.
HHenri
Postitusi: 70
Liitunud: E Dets 11, 2017 15:23
Asukoht: Tln
Auto: '11 Saab 9-3 TTiD

#9

N Okt 03, 2019 21:48

see vana läheb alutaguse lahtrisse.. krdi sügisel keset autoteed :D

https://www.youtube.com/watch?v=k7z5tGjfa9M

insignia, kah üks jagu lammutamist, et tihendini pääseda
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 804
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#10

N Okt 03, 2019 23:09

annakas77 kirjutas:
N Okt 03, 2019 9:37
On see selline asi, mis on võimalik plaanilise hoolduse raames teha või on selleks ikka vaja üleliigset aega ja liigutusi? 4h töötasu on riiulist niisama võtta oleva tihendi kõrval ikka utoopiline summa..
Köik mis SAABi juures korrastamist vajab tehakse plaanilise hoolduse käigus. Ja see 4h tööaega mis rahaliselt tähendab ca180 EUR on suhteliselt väike summa uue mootori ostmise ja paigaldusega vörreldes. SAABe ja teisi autosid söidetakse risudeks neid mitte hooldades.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#11

N Okt 03, 2019 23:10

Kas see probleem on ainult ttid mootoritel või tid mootoril ka?
Vasta