Kütusekulu järsk tõus..

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
Vasta
annakas77
Postitusi: 76
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#1

N Mär 12, 2020 20:50

Selline mure ongi. Viimasel paaril nädalal olen täheldanud, et raha läheb paaki ulmepalju. Sid näitab keskmiseks 8 aga ei kõla eriti usutavalt. Lihtne matemaatiline tehe on viinud reaalsed numbrid sinna 11-12 lähedale.
Masin 1.9 ttid.

Kuna ma olen EGRiga maadelnud ja hädas olnud ja selle ka aasta tagasi välja vahetanud (peale seda lõi mõne kuu pärast uiesti errorisse), kas võib viga hakata sealt otsima?

Ei usu, et pimedatel öödel keegi nina paaki pistab, põhja alt ei paista ka nirisevat, kuigi tunne on küll selline.
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 965
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#2

N Mär 12, 2020 21:37

lasta kontrollida, et mõni pidur peale ei jääks. 9-3mel on tagapiduritega tihti jamasid(nagu vist enamus masinatelgi) pihusteid lasta kontrollida, mõni võib tilkuma jääda, ka põhjustab suurt kütusekulu diislil.
Kasutaja avatar
Marko647
Saabiklubi liige
Postitusi: 333
Liitunud: T Jaan 09, 2018 19:44
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 9-3SC 1.9TtiD 147kW Hirsch chip

#3

N Mär 12, 2020 21:40

Mul atm kastiga TTiD kuskil 10 kanti, ei ole just kerge jalaga :D
Lasin just EGR välja kirjutada softist, peale seda pole veel arvutanud keskmist, aga eks näis kas muutub miskit.
:drive: Diisel lennuk
Pilt
ARZT
Postitusi: 486
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#4

N Mär 12, 2020 22:00

Matemaatikat tegid ikka paagitäitmismeetodil? :) Pidurid kui natukenegi peale jäävad, annavad küttekuluks teised numbrid
annakas77
Postitusi: 76
Liitunud: R Jaan 02, 2015 10:42
Asukoht:
Auto: 2004 9-3 2.0; 2010 9-5NG; 1994 9000; 2004 9-3 2,2Tid; 2008 9-3 TTiD Aero

#5

L Mär 14, 2020 21:10

Täispaagi meetodil jah. Mul ühe tagumise pidurisadulaga on mingi kala, ehk on see asjaga seotud. Egri tahan ajust maha lasta. Saan järgmine nädal auto lasta üle vaadata aga tänud nõuannete eest - saan ehk natuke suunata.. :)
Kasutaja avatar
Teretali
Saabiklubi liige
Postitusi: 141
Liitunud: P Juul 03, 2016 0:56
Asukoht:
Auto:

#6

L Mär 14, 2020 21:43

Kui enda autodel on piduritega probleeme olnud, siis on alati peale sõitu velg tuntavalt soe võrreldes nende velgedega mille pidurid on ok.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1653
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-3 Aero XWD
Kontakt:

#7

L Mär 14, 2020 22:26

Mul oli 9-3ga selline teema kus vasak tagumine ketas oli tulikuum aga parem ketas täiesti külm. Oli ka kütusekulu suurem 2-3 liitrit isegi. Lahenduseks sadulate ja klotside vahetus.
ARZT
Postitusi: 486
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#8

L Mär 14, 2020 23:02

annakas77 kirjutas:
L Mär 14, 2020 21:10
Täispaagi meetodil jah. Mul ühe tagumise pidurisadulaga on mingi kala, ehk on see asjaga seotud. Egri tahan ajust maha lasta. Saan järgmine nädal auto lasta üle vaadata aga tänud nõuannete eest - saan ehk natuke suunata.. :)
Hakkab tulema :D
ARZT
Postitusi: 486
Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
Asukoht: Ikla
Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242

#9

L Mär 14, 2020 23:03

Teretali kirjutas:
L Mär 14, 2020 21:43
Kui enda autodel on piduritega probleeme olnud, siis on alati peale sõitu velg tuntavalt soe võrreldes nende velgedega mille pidurid on ok.
Nii on kõige lihtsam jah
sigaelmar
Postitusi: 1027
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#10

P Mär 15, 2020 7:53

annakas77 kirjutas:
N Mär 12, 2020 20:50
Selline mure ongi. Viimasel paaril nädalal olen täheldanud, et raha läheb paaki ulmepalju. Sid näitab keskmiseks 8 aga ei kõla eriti usutavalt. Lihtne matemaatiline tehe on viinud reaalsed numbrid sinna 11-12 lähedale.
Masin 1.9 ttid.

Kuna ma olen EGRiga maadelnud ja hädas olnud ja selle ka aasta tagasi välja vahetanud (peale seda lõi mõne kuu pärast uiesti errorisse), kas võib viga hakata sealt otsima?

Ei usu, et pimedatel öödel keegi nina paaki pistab, põhja alt ei paista ka nirisevat, kuigi tunne on küll selline.
Kas sul on DPF'iga auto? Mu Voyageri paaki hakkas ulme palju kütust minema kui DPF umbes oli ja üle päeva ennast puhastas. Paljud inimesed ei saa aru ka kui DPF põletab, mul võttis ka aega enne kui ma sellest aru sain.
kroom
Postitusi: 256
Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
Asukoht:
Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast

#11

E Mär 16, 2020 12:09

Piduri kinni jäämine peaks ju auto enda kütuse arvestuses näha olema ja kompuuter vs päriselu vahe jääb tavapäraseks. DPFi puhastuse osas ei oska kaasa rääkida.
Vasta