1. leht 1-st

Kütusekulu järsk tõus..

Postitatud: N Mär 12, 2020 20:50
Postitas annakas77
Selline mure ongi. Viimasel paaril nädalal olen täheldanud, et raha läheb paaki ulmepalju. Sid näitab keskmiseks 8 aga ei kõla eriti usutavalt. Lihtne matemaatiline tehe on viinud reaalsed numbrid sinna 11-12 lähedale.
Masin 1.9 ttid.

Kuna ma olen EGRiga maadelnud ja hädas olnud ja selle ka aasta tagasi välja vahetanud (peale seda lõi mõne kuu pärast uiesti errorisse), kas võib viga hakata sealt otsima?

Ei usu, et pimedatel öödel keegi nina paaki pistab, põhja alt ei paista ka nirisevat, kuigi tunne on küll selline.

Re: Kütusekulu järsk tõus..

Postitatud: N Mär 12, 2020 21:37
Postitas saabu14jr
lasta kontrollida, et mõni pidur peale ei jääks. 9-3mel on tagapiduritega tihti jamasid(nagu vist enamus masinatelgi) pihusteid lasta kontrollida, mõni võib tilkuma jääda, ka põhjustab suurt kütusekulu diislil.

Re: Kütusekulu järsk tõus..

Postitatud: N Mär 12, 2020 21:40
Postitas Marko647
Mul atm kastiga TTiD kuskil 10 kanti, ei ole just kerge jalaga :D
Lasin just EGR välja kirjutada softist, peale seda pole veel arvutanud keskmist, aga eks näis kas muutub miskit.

Re: Kütusekulu järsk tõus..

Postitatud: N Mär 12, 2020 22:00
Postitas ARZT
Matemaatikat tegid ikka paagitäitmismeetodil? :) Pidurid kui natukenegi peale jäävad, annavad küttekuluks teised numbrid

Re: Kütusekulu järsk tõus..

Postitatud: L Mär 14, 2020 21:10
Postitas annakas77
Täispaagi meetodil jah. Mul ühe tagumise pidurisadulaga on mingi kala, ehk on see asjaga seotud. Egri tahan ajust maha lasta. Saan järgmine nädal auto lasta üle vaadata aga tänud nõuannete eest - saan ehk natuke suunata.. :)

Re: Kütusekulu järsk tõus..

Postitatud: L Mär 14, 2020 21:43
Postitas Teretali
Kui enda autodel on piduritega probleeme olnud, siis on alati peale sõitu velg tuntavalt soe võrreldes nende velgedega mille pidurid on ok.

Re: Kütusekulu järsk tõus..

Postitatud: L Mär 14, 2020 22:26
Postitas vmaster
Mul oli 9-3ga selline teema kus vasak tagumine ketas oli tulikuum aga parem ketas täiesti külm. Oli ka kütusekulu suurem 2-3 liitrit isegi. Lahenduseks sadulate ja klotside vahetus.

Re: Kütusekulu järsk tõus..

Postitatud: L Mär 14, 2020 23:02
Postitas ARZT
annakas77 kirjutas:
L Mär 14, 2020 21:10
Täispaagi meetodil jah. Mul ühe tagumise pidurisadulaga on mingi kala, ehk on see asjaga seotud. Egri tahan ajust maha lasta. Saan järgmine nädal auto lasta üle vaadata aga tänud nõuannete eest - saan ehk natuke suunata.. :)
Hakkab tulema :D

Re: Kütusekulu järsk tõus..

Postitatud: L Mär 14, 2020 23:03
Postitas ARZT
Teretali kirjutas:
L Mär 14, 2020 21:43
Kui enda autodel on piduritega probleeme olnud, siis on alati peale sõitu velg tuntavalt soe võrreldes nende velgedega mille pidurid on ok.
Nii on kõige lihtsam jah

Re: Kütusekulu järsk tõus..

Postitatud: P Mär 15, 2020 7:53
Postitas sigaelmar
annakas77 kirjutas:
N Mär 12, 2020 20:50
Selline mure ongi. Viimasel paaril nädalal olen täheldanud, et raha läheb paaki ulmepalju. Sid näitab keskmiseks 8 aga ei kõla eriti usutavalt. Lihtne matemaatiline tehe on viinud reaalsed numbrid sinna 11-12 lähedale.
Masin 1.9 ttid.

Kuna ma olen EGRiga maadelnud ja hädas olnud ja selle ka aasta tagasi välja vahetanud (peale seda lõi mõne kuu pärast uiesti errorisse), kas võib viga hakata sealt otsima?

Ei usu, et pimedatel öödel keegi nina paaki pistab, põhja alt ei paista ka nirisevat, kuigi tunne on küll selline.
Kas sul on DPF'iga auto? Mu Voyageri paaki hakkas ulme palju kütust minema kui DPF umbes oli ja üle päeva ennast puhastas. Paljud inimesed ei saa aru ka kui DPF põletab, mul võttis ka aega enne kui ma sellest aru sain.

Re: Kütusekulu järsk tõus..

Postitatud: E Mär 16, 2020 12:09
Postitas kroom
Piduri kinni jäämine peaks ju auto enda kütuse arvestuses näha olema ja kompuuter vs päriselu vahe jääb tavapäraseks. DPFi puhastuse osas ei oska kaasa rääkida.