Tervist
Lugu siis selline, et ükskord viisin auto tahmafiltri probleemide tõttu Saabianti töökotta. Sealsed spetsialistid otsustasid esimene kord filtri lihtsalt ära puhastada, millest oli kasu ainult nädalaks. Kuna probleemid ilmnesid uuesti, viisin masina taaskord Saabianti juurde, kus nad vahetasid tahmafiltri uue astu. Paar päeva hiljem, kui olin autoga teise Eesti otsa sõitnud, oli auto täiesti kutupiilu ning sealsed mehaanikud leidsid, et kõige õigem on tahmafilter siis välja lülitada. Kokku läks see pull mulle maksma ~1000 eurot ning ilmselt on karma Saabiantile sulgemise näol järele jõudnud.
Igatahes tänasest probleemist - auto on kiirendades väga tugevalt tahmanud ning viimaselt ülevaatluselt sain väga napilt läbi. Peale ülevaatlust olen täheldanud, et tahmamine on läinud hullemaks. Natuke rohkem gaasi andes on ikka korralik must pilv taga.
On sellele mingi mõistlik lahendus? Kui jah, siis mitu raha see nõuaks? On oht, et pika peale on motoor nii tahma täis, et enam ei liigu?
9-5 1.9 TDi 2007 tahmab jube palju
Mul enda autoga sama jama, et sumpast tuleb musta suitsu. Lasin remondis kontrolli, diagnost vigu ei leidnud. Tehti ka survetest ja selle järgi peaks ka kõik ok olema. Turbo kohta öeldi, et lõtkud sees. Tavaliselt turbo ei tekita musta suitsu see pigem pihustitest. Oskab keegi soovitada millest alustada?
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Kui õhulekkeid ja MAF rike on 100% välistatud, siis kütuse pealeandmine vigane ehk pihustid ei toimi nii nagu vaja. Kui segu on paigas, siis on ju kütuse põlemine silindris korras ja tahma ei tule.mait86 kirjutas: ↑T Juun 30, 2020 21:53Mul enda autoga sama jama, et sumpast tuleb musta suitsu. Lasin remondis kontrolli, diagnost vigu ei leidnud. Tehti ka survetest ja selle järgi peaks ka kõik ok olema. Turbo kohta öeldi, et lõtkud sees. Tavaliselt turbo ei tekita musta suitsu see pigem pihustitest. Oskab keegi soovitada millest alustada?
vaata cooleri lõdvikud üle kuskil võib mingi pragu olla.mull endal oli juhipoolne alumine lõdvik praoga ja tahmas ka päris hästi.peale lõdviku vahetust pole tahma veel näind ka karmima kiirendusega.autoks küll 2002 2.2 diisel aga ehk aitab